Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eladó pár kilóméteres top variátor kuplung fekvőminarelli blokkos robogókba: érdeklődni a malagutiracing@postafiok.hu levélcímen lehet!
Inkább a teflon tömítés hibájára tippelek. Gondolom kifújt a motor, de nem vetted észre azonnal. Szerintem a tömítés mellett kifújó lángtól égett el.
Szia! Találkoztál már olyannal hogy az injektor elolvadt?
Tegnap még semmi baja nem volt ma mentem 2-3 km-ert elment az erő majd megállt. Zárlatos lett leverte a biztiket égett szaga volt. A kék injektor teljesen elolvadt szinte csak a fém rész maradt meg. De a motor közben normál hőfokon dolgozott. Na ez mitől lehet? Injektorzárlat?
Üdv! Nincs valakinek eladó SR50 ditech kilóméter óra kerete? Haver nekiállt kromofággal hogy leszedje róla a felesleges festéket, a kromofág viszont a keretet is megette. Azt mondja arra sem volt ideje hogy lemossa a kromofágot, a műanyag elkezdett habozni és sisteregni. Ahogy előadta, tekergőztem a röhögéstől..... Szóval akinek van ilyen cucca, ne tartsa magában.
Önzárós anya van fent gondolom, menetrögzítővel befujod és nem kell új anya, de nem játék nekem már lazult le.
Szia, karbi hangolás kb, 10% nagyobb főfúvóka, de szerintem értelme nincs alapmocinál a sport szűrőnek .
helló.kérném segítségeteket.régi állóhengeres sr-em van.rádobtam egy sporlégszűrőt és fullad a moci. normál állapotában 80 at megy,most 40 et.mi lehet a probléma.válaszotokat előre is köszönöm. :)
Hú az nem jó!Végül is nem cseréltem egyrészt mert nem sikerült szétszedni másrészt csak szíjcserével megoldódott a probléma!+ kitisztítottam a féket meg a légszűrőt is!


Az volt a gond hogy mentem 60 körül folyamatosan és egyszer csak mintha a hátsóféket behúztam volna úgy lefogta valami a motort.De most semmi baja nincs!75tel mentem kb 2-3 kmt és semmi baj!
Hello, nagyon fog pörögni a motor ,kevés végsebesség ,
Hali!Köszi a választ csak kései tegnap vettem fehér rugót piros piciket,meg 5,5g-os görgőket!Mi lesz a változás könnyebb görgőkkel?
Nekem a Ford Focus-om szenvedett így, szétszedtük és a panelen volt 4 forrasztás ami megrepedt, mivel gyárilag kevés forrasztó anyag jutott oda. Spórolnak mindenen. Szerintem szedd szét aztán egy műszerészhez vidd el aki átnézi és megforrasztja amit kell.
Hello prézli150, gyári konfighoz fehér malossi kontrasztrugó ,és 7-7,5g-os görgő.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy lehetséges-e 98-as SR önindítóját kiszedni anélkül hogy a kereket leveszem ha lehet milyen eszközzel mert az alsó imbusz csavarhoz nem férek oda semmivel. Illetve a használati utasítás szerint ha leveszem a kerékanya csavart újat kell fel tenni rá ez menyire igaz rá?
A választ előre is köszönöm.
Ez persze főleg ECU vezérelt motorokra igaz, de a Tiédben is digitális műszerfal van (volt).....
Erre már nem tudok mit mondani. Biztosan van az órában egy túlfeszvédő dióda, vagy ilyesmi. Gondolom ez feladta a harcot. Ezért nem kell pl. akkutöltőről bikázni a lemerült akkut, stb. Az ilyen digitális kütyüvel szerelt motorok erre nagyon érzékenyek. Az sem tesz jót többek között, ha olyan akkuval járkálsz, ami már nem veszi a töltést. Ilyenkor a töltőáramkörből visszajövő impulzusok tönkretehetik az érzékeny dolgokat, hiába van fesszabályzó, stb. De persze ez Téged nem vigasztal....
85.000 :D
sajnos nem ismerek ilyet és a 85 forintos csere meg igen elszomorító lenne :D
Hozzáértő ember, vagy az óra cseréje.
de akkor mi a megoldás?
"és nem tudom mit csináljak..." Csak nagyobb kárt csinálsz, de én szóltam.....
pedig szerintem muszáj lesz...ezzel foglalkozó szervízt meg sehol nem találok és nem tudom mit csináljak...:(
"Van valakinek működési "rajza" a ditech injektoról? Mi micsoda.... mit csinál miért... van ott ..." Azlrt van ott, mert szükséges a motor működéséhez...
Azt nem mondom hogy szedd szét az órát, de talán tápfeszt tudsz mérni ahol kell.
Van valakinek működési "rajza" a ditech injektoról? Mi micsoda.... mit csinál miért... van ott ...