Szia! Találkoztál már olyannal hogy az injektor elolvadt?
Tegnap még semmi baja nem volt ma mentem 2-3 km-ert elment az erő majd megállt. Zárlatos lett leverte a biztiket égett szaga volt. A kék injektor teljesen elolvadt szinte csak a fém rész maradt meg. De a motor közben normál hőfokon dolgozott. Na ez mitől lehet? Injektorzárlat?
Üdv! Nincs valakinek eladó SR50 ditech kilóméter óra kerete? Haver nekiállt kromofággal hogy leszedje róla a felesleges festéket, a kromofág viszont a keretet is megette. Azt mondja arra sem volt ideje hogy lemossa a kromofágot, a műanyag elkezdett habozni és sisteregni. Ahogy előadta, tekergőztem a röhögéstől..... Szóval akinek van ilyen cucca, ne tartsa magában.
helló.kérném segítségeteket.régi állóhengeres sr-em van.rádobtam egy sporlégszűrőt és fullad a moci. normál állapotában 80 at megy,most 40 et.mi lehet a probléma.válaszotokat előre is köszönöm. :)
Hú az nem jó!Végül is nem cseréltem egyrészt mert nem sikerült szétszedni másrészt csak szíjcserével megoldódott a probléma!+ kitisztítottam a féket meg a légszűrőt is!
Az volt a gond hogy mentem 60 körül folyamatosan és egyszer csak mintha a hátsóféket behúztam volna úgy lefogta valami a motort.De most semmi baja nincs!75tel mentem kb 2-3 kmt és semmi baj!
Nekem a Ford Focus-om szenvedett így, szétszedtük és a panelen volt 4 forrasztás ami megrepedt, mivel gyárilag kevés forrasztó anyag jutott oda. Spórolnak mindenen. Szerintem szedd szét aztán egy műszerészhez vidd el aki átnézi és megforrasztja amit kell.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy lehetséges-e 98-as SR önindítóját kiszedni anélkül hogy a kereket leveszem ha lehet milyen eszközzel mert az alsó imbusz csavarhoz nem férek oda semmivel. Illetve a használati utasítás szerint ha leveszem a kerékanya csavart újat kell fel tenni rá ez menyire igaz rá?
A választ előre is köszönöm.
Erre már nem tudok mit mondani. Biztosan van az órában egy túlfeszvédő dióda, vagy ilyesmi. Gondolom ez feladta a harcot. Ezért nem kell pl. akkutöltőről bikázni a lemerült akkut, stb. Az ilyen digitális kütyüvel szerelt motorok erre nagyon érzékenyek. Az sem tesz jót többek között, ha olyan akkuval járkálsz, ami már nem veszi a töltést. Ilyenkor a töltőáramkörből visszajövő impulzusok tönkretehetik az érzékeny dolgokat, hiába van fesszabályzó, stb. De persze ez Téged nem vigasztal....
"Van valakinek működési "rajza" a ditech injektoról? Mi micsoda.... mit csinál miért... van ott ..." Azlrt van ott, mert szükséges a motor működéséhez...
Tegnap még semmi baja nem volt ma mentem 2-3 km-ert elment az erő majd megállt. Zárlatos lett leverte a biztiket égett szaga volt. A kék injektor teljesen elolvadt szinte csak a fém rész maradt meg. De a motor közben normál hőfokon dolgozott. Na ez mitől lehet? Injektorzárlat?
Az volt a gond hogy mentem 60 körül folyamatosan és egyszer csak mintha a hátsóféket behúztam volna úgy lefogta valami a motort.De most semmi baja nincs!75tel mentem kb 2-3 kmt és semmi baj!
Az lenne a kérdésem hogy lehetséges-e 98-as SR önindítóját kiszedni anélkül hogy a kereket leveszem ha lehet milyen eszközzel mert az alsó imbusz csavarhoz nem férek oda semmivel. Illetve a használati utasítás szerint ha leveszem a kerékanya csavart újat kell fel tenni rá ez menyire igaz rá?
A választ előre is köszönöm.