Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldtem a címedre az enyém.
Jöhet a service manual. Majd kibogózom belőle amire kiváncsi v.ok.
Nyelvtudás nuku, de gondolom ábrák is vannak.
Köszönöm szépen!
Hello, tudok küldeni angol nyelvű leírást (komplett service manual) írj e-mail címet
Hello, szerintem tök mindegy mit veszel mert a kérdéseidből leszűrhető hogy fingod nincs az egészről (nem kell besértődni!), szerintem vedd a fáradságot és olvass utána a tipusnak rengeteg fórumon és oldalon találsz infót tudod a lustaság butaság .
lehet sok levegőt kap a otor! vegyél visza belőle
És hány kilóméterest nem szabad már venni?:)
Sziasztok!
Fekvő vizes minarelli(sr körlámpás)-be cserélnék hűtőfolyadékot.
Kérdésem az lenne, hogy hol engedjem le a folyadékot, és utánna
pedig hogy légtelenítsem?
Jahh, és kb.mennyi feltöltési mennyiség kell bele?
Valami szaki gyors válaszát megköszönném!
Nitroboy72.
150böl kilehet hozni egy körlámpást, most vannak fent olcsón , nem kifejezetten szerviz igényes,ditechet ne vegyél .
Hát igen lehet tényleg vissza kellett volna nézni de lusta vagyok :$.hát 150.e nél többet nem igazán szeretnék többet adni érte...és a körlámpás nem szervízigényes? :/akkor mindegyik körlámpás jó csak a ditech nem!?
Na nem azért, de leírtam a választ... Más nem is irt rá. Én válaszoltam. :) De mindennap beírni biztosan könnyebb , mint visszanézni a választ! DE leírom azért még egyszer, mert látom olyan ember vagy aki festés előtt Photoshopos galériát fog nyitni, hogy milyen legyen az új színe a motornak!

Szóval, minél újabbat vegyél( kivéve ditech ) menni, meg úgy fog ahogy tud a hangolás miatt... meg ha esetleg leírnád hogy 150-200 ezred van rá.. vagy csak 90 akkor könnyebb lenne.
Köszi.és gyárilag kb mennyi a végsebességük?az old sr re és a hátsó körlámpásra gondolok.és csak azér voltam olyan mert szerintem nem lehülyézni kellene a másikat hanem normálisan leirni a választ...
Mondhatnánk azt is hogy 2000-ig gyártott Sr-ek közt csak pofára van lényeges különbség.Mivel addig ugyanazt a fekvő minarellit baszák mindkét kasznis alá.És mivel ezeknél a legfiatalabb is 11 éves a konkrét állapot nagyobb fontosságú így arra menj rá.
2001 után morini blokkal készültek azok sem rosszak csak lehetőleg ne inyektoros legyen meg fokozottan kell ügyelni az állapotra de ha a karbis morinist nem akarod halálra tuningolni csak menni vele akkor az se rossz választás.Pigis 2004 utáni verziók is jók.
És lehet a nagy pofából visszavenni.Mert senki nem fog válaszolni ha rögtön ekkora arcal válaszolsz.Csak kiutálnak.
Na végre egy normális válasz...kösszönöm szépen..(am meg ha kiraknak az már az én gondom) ;)
Hali
lenne egy olyan problémám az 50 es sr 99 es hogy hidegen nehezen indul kb 30+ rugás kell neki önínditó nem jó mert szabadonfutót kellene vennem hozzá , karbit már vagy 10 x kitakarítottan belül olyan mint az új , leeresztő csavar tömítése rossz volt kicseréltem leteszteltem az most jó karbi a megfelelő szögbe van a szivócsoknál a gyári helyen
bemelegedve alapjárat jó teljesitménye is fogyasztás is jó
kb 6 óra + álás után megint alig tudom hidegen beinditani arra gyanakszom hogy elkünik a karbiból a benzin de nem tudon hova és miért valakinek valami ötlete lenne rá mi a fő probléma ? mert már kezd elegem lenni ebből a motorból
Ezzel a stilussal nem leszel tul sokáig jelen a fórumon. Vegyé körlámpást, mee a jobb!
Mi a retkes faszomé lennék hülye?honnan a faszomból tudnám h mék a jobb?valaki azt mondja h a régebbi a jobb.jobban megy meg minden.ezé kérdem te faszarcú.te nagyon kemény vagy h tudod a vállaszt de még se irod le...hülye nyomorék...-.-"máskor a vállaszt ird le és nem azt h milyen hülye.
eladó
aprilia sr 125 sportkipu ha valait érdkle!
de a motor is eladó
csere is érdeklhet!
a képen még nem a sportkipuval van!
most te télleg ilyen hülye vagy?
Sziasztok.valaki tud segiteni h mék sr jobb?a csíklámpás vagy a körlámpás?
Hello, szerintem az nem ülepítő, hanem légkamra (ülepítőben trágya van ) szerintem egy -két csepp elfogadható ,de nálam full teli volt és már nyomta bele a légkompresszor csövébe a benzint,
Ha még kell,nekem van jetforce-hoz minden.Komplett motort bontok...
E-mail: jetforce50@citromail.hu Tel:06202964412
Akkor most nem szabad, hogy az injektor alatti ülepítőben benzin legyen?...
Sziasztok, megoldódott a ditech scarám durrogása ingadozó alapjárat és mindenféle dadogási gondja, a benzin nyomás szabályzóm volt a bűnös, átengedte a benzint a levegő oldalba. A levegő nyomásom pedig csak 3,5 bar. (tudom hogy az kevés de nem ez volt a fő gond szerintem sokan cserélnek feleslegesen lég kompresszort , mert elhanyagolják a benzin oldali nyomás mérést,pedig jól látható a szabályzási érték és az esetleges nyomás elengedés ,mint nálam). Ha tüzetesebben átnézitek a befecskendező házat rájöhettek ,hogy nem is olyan bonyolult szerkezet csak először tűnik annak. És tudom hogy ez itt nem reklám oldal de ha valakinek kell valami ditech-hez bátran ajánlom őt:http://racing-bazar.hu/motorke... korrekt olcsó és beszerez mindent. Na de minden motornak lelke van ez a kis szösszenet az enyémről szólt mindenki tegyen saját belátása szerint További probléma mentes motorozást kívánok mindenkinek