szerintem a tiéd akkor is sok. próbáld meg azt, hogy dugózd le a visszafolyó csövet, és vezess egyet egy kannába. add rá a gyujtást, és nézd meg, hogy megjelenik-e a benzin. ha nem, akkor rossz az ufód. kb. 7-8 bar körül dolgozik a szivattyú szabályzás nélkül.
Az enyémben egyébként polinis nyomás emelővel együtt a nyomás kb. 4 bar, a komresszor nyom 5 bart, és megy a moci, alapjárat is van. Ha a rendszer ilyen nyomáson dolgozik, kipurcantja a szivattyút hamarosan. Egyébként mivel egy mechanikus szabályzó van benne, elméletem szerint nem lehet állitani, tehát 2.5 bar, ha nem polinis.
A mai nap cseréltem ki az injektoron található rézcső tömítését. Miután visszacsavartam és meg akartam húzni, eltörött. Szerencsére sikerült kicsavarni a beletörött menetet. Elég sz...r olasz minőség. Ezt csak azért osztottam meg, hogy aki tud vigyázzon vele, nehogy így, vagy rosszabbul járjon!
És ráadásul nem is ott szivárgott, hanem a injektor és hengerfej közötti tömítésnél.
Hello! Ha a benzint T elosztóval mérted, akkor az nagyon sok. elméletileg 2.5 bár lehet az üzemi nyomás, lehet, hogy az ufód döglött be, nekem ennyi a nyomás, ha kifolyócső nélkül csak direkt az órát kötöttem rá. Ha polini kupakkal feltámasztottam az ufo-t, akkor olyan 4-5 bar körül van a nyomás. 7-8 bar nagyon sok szerintem!
A kifolyó részed rendben van?
Sziasztok mesterek, elért a ditech átok engem is .Segítségeteket szeretném kérni, lehet hogy már találkozott valaki ilyen problémával. Morini ditech. Jelenség : motor beindul jár alapjáraton levegőnyomás 5bár benzin 7.4 bar, hirtelen felpörög ilyenkor a levegő és a benzin nyomás egyformán felugrik, és leáll a motor. Ha kiveszem a gyertyát tocsog a benzinben, de még a kompresszor levegőcsövében is áll a benzin. Kérdés a benzinnyomás szabályzó alsó zárókupakjában lehet-e benzin? Mivel szerintem ott nem szabadna benzinnek lennie csak a kompresszor által termelt levegő nyomásnak, tehát én nyomásszabályzó tömítetlenségre gyanakszom. Esetleg ha valaki találkozott már ilyen problémával kérem ossza meg velem a tapasztalatát, vagy ha rossz az elméletem javítson bátran ki. Előre is köszönöm ,sziasztok!
Most cseréltem gyertyát, új NGK, néhány száz km, és ha behal, championt próbálok. Úgy látom többen dicsérik. A densoról meg azt olvastam, hogy kevesebbet segít mint drágább.
Mi az hogy indexelt a gyertya? Betekered és adott pozícióban kell állnia? Hogy van ez?
Ez a gyertya 70es malossi hengerhez ajánlott első körön Saját tapasztalatom:Ezzel a gyertyával polini 70es hengerrel nem volt szép egyenletes az alapjárat, mikor visszaraktam a championt azzal ismét jó lett.
Ettől függetlenül ki lehet próbálni gyári hengerben,lehet,hogy jó lesz .Ha tartósabb mint az ngk akkor már megérte
Lenne egy gyors kérdésem:
Az injektornál, ahol a kompresszor levegő csöve csatlakozik, ott a réz cső alatt van egy tömítés. Kérdésem, hogy annak mekkora a mérete? Valamint, ami a kompresszornál van annak ugyan az a mérete?
Köszi előre is!
sziasztok.egy aprilia SRben gondolkoom...
és hát nem tudom h mék sr jobb?!
a csík lámpás vagy a kör lámpás.mék gyorsul jobban mék erősebb, masszívabb és tuningolhatóságilag...és hány ezer kilómétertől alatt szabad venni..
Erre már nagyon rég rájöttem, az első motorom egy AF1 125 volt. Egymás után vagy 5 NGK gyertyát megevett de pillanatok alatt, na ekkor elégeltem meg, megkerestem a Denso megfelelőjét egy táblázatban és megvettem. Tökéletesen működött vele. Mint kiderült főtengely szimeringes lett a motor kicsit ette az olajat ettől dőltek ki sorban az NGK-k. De ugyan olyan körülmények között a Denso-nak semmi baja nem volt. A Densoval jó pár km-ert beleraktam mikor feltünt, hogy fogy az olaj a blokkból. Azóta nem kell NGK bár most a ditechnél még nem néztem utánna az NGK CPR8E-nek van-e Denso megfelelője.
Szépen belenyúltam ma az NGK híres gyertyáiba. Egymás után 2 új gyertya szar. Már majdnem elkezdtem széthúzni a frissen összerakott blokkot a retek gyertya miatt. Soha többé NGK, elég volt belőlük....
Köszönöm a segítséget! Kipróbáltam és ugyan úgy viselkedik a moci.Ezért kértem a segítségeteket mert nem tudok rájönni hogy miért csinálja.És ez nagyon elszomorít!
hmm..
Jogos, de aki csinálná, annak már nem az első ilyen mutatványa, nem egy garázsban kerülne fel gányolva az a bizonyos fül..
Bár tény, hogy sosem lehet tudni, a végeredmény kérdéses is lehetne, de az eddigi munkák alapján, nem nagyon tartok a tördeléstől, vagy attól hogy gyengébb lenne mint az eredeti..
De ez kiderül hamarosan remélem... :D
Azért köszönöm a szakszerű hozzászólást / meglátást..
Sziasztok!Van egy 1997-es SR-em Vettem rá egy Hebó 70 hengert és egy 17,5 Dellortót .Szépen bejárattam 500km most kipróbáltam mit bír,és azt tapasztaltam hogy 90-nél mintha elfogyna a benzin a moci nem húz csak lassul és egy bizonyos sebességre lassulva megint jól húz de csak 90-ig.A karbiba van egy 96-os fúvóka Mlossi redfilter légszűrő Leovince ZX kipu.Abban szeretném kérni a segítségeteket hogy mi lehet ennek az oka?
Az enyémben egyébként polinis nyomás emelővel együtt a nyomás kb. 4 bar, a komresszor nyom 5 bart, és megy a moci, alapjárat is van. Ha a rendszer ilyen nyomáson dolgozik, kipurcantja a szivattyút hamarosan. Egyébként mivel egy mechanikus szabályzó van benne, elméletem szerint nem lehet állitani, tehát 2.5 bar, ha nem polinis.
És ráadásul nem is ott szivárgott, hanem a injektor és hengerfej közötti tömítésnél.
A kifolyó részed rendben van?
Mi az hogy indexelt a gyertya? Betekered és adott pozícióban kell állnia? Hogy van ez?
ELADÓ az SR50, ha valakit érdekelne:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_k
arburator-5015063
Ettől függetlenül ki lehet próbálni gyári hengerben,lehet,hogy jó lesz .Ha tartósabb mint az ngk akkor már megérte
Az injektornál, ahol a kompresszor levegő csöve csatlakozik, ott a réz cső alatt van egy tömítés. Kérdésem, hogy annak mekkora a mérete? Valamint, ami a kompresszornál van annak ugyan az a mérete?
Köszi előre is!
http://www.malossistore.eu/ver...
és hát nem tudom h mék sr jobb?!
a csík lámpás vagy a kör lámpás.mék gyorsul jobban mék erősebb, masszívabb és tuningolhatóságilag...és hány ezer kilómétertől alatt szabad venni..
Jogos, de aki csinálná, annak már nem az első ilyen mutatványa, nem egy garázsban kerülne fel gányolva az a bizonyos fül..
Bár tény, hogy sosem lehet tudni, a végeredmény kérdéses is lehetne, de az eddigi munkák alapján, nem nagyon tartok a tördeléstől, vagy attól hogy gyengébb lenne mint az eredeti..
De ez kiderül hamarosan remélem... :D
Azért köszönöm a szakszerű hozzászólást / meglátást..
Előre is thx:)