sziasztok! Van egy Aprilia sr50 DiTech-em eredetileg(azért eredetileg mert át lett építve karbisra) és az a probléma vele hogy hamar felforr a víz. A másik gond az hogy 50ig kiválóan megy de aztán mintha vmi letiltaná úgy lassul addig míg le nem fullad...mi lehet a gond?légyszi segítsen vki!:Dköszi
Hellósztok :D Volna egy kérdésem...nemtudja valaki hogy az aprilia sr 50-nek hány literes pontosan a benzintartálya? mert nekem viszonylag messze van a benzinkút tehát ha kigyullada lámpa nem sokat várok megyek tankolni...és mikor a benzinszint jelző már 0-án áll a tank-ba csak 5, 5.2 liter megy bele...tényleg csak 6 literes lenne a tartály? vagy az én benzinórám rossz? valaki segítsen pls !
jaja, gondolkodtam is rajta, hogy a régiből hozzáhegesztek, vagy varrok egy darabkát!
Tényleg: a fogaskoszorú mögötti hézagoló cső levehető? Nem tudom, hogy hogy jöhet le, vagy ne is prógálkozzak?
"Illetve ha kimegy a kerék a seggem alól" Igen, de ha kamion alá esel?!..... Ugyanis megint más ha anyagával kiöntve egyben kerül föl egy motortartó fül a blokkra, mintha utólag hegesztenéd.
Sziasztok!
Érdeklődöm, hogy morinis ditechen a variátornál meddig megy ki a szíj, ha teljesennyit a vario? Az enyémen a szij kb 2-3 mm-el lentebb marad a szijtárcsán, nem tudom, hogy a tuningok ellenére ezért nem megy többet 85-nél? görgők jók, ha használtak is, illetve a szij új. határoló lemez kivéve, alátétet nem látok.Köszi a segitséget.
Életveszélyes?
Egy lakatos ismerősömmel szeretném megcsináltatni, ő motorokkal foglalkozik elég komolyan, és ha ő áldását adja rá, én utána meg fogok bizni az alkotásában, mivel ez azért költséghatékonyabb egy komplett, még ha tk-s mocinál is..
Elsősorban szerintem megpróbálom ezt, majd teszek fel képeket ha kész lett, és majd eldönthetjük mennyire lett életképes a dolog.. :D
Illetve ha kimegy a kerék a seggem alól, akkor majd az lesz csak az igazán nagy próbája ennek a pudingnak.. :)
Remélem a héten már jelentkezhetek a képekkel, mert már én is inkább robognék, de majd kiderül mi lesz.. :D
Sziasztok!
Mekkora görgők kellenének kb ha egy malossi sport hengerszettet vennék, de a motoron van egy zx és sportlégszűrő a karbiban pedig 90-es fúvóka
Nagyon megköszönném ha segítenétek vagy nagyobb kellene a mostaninál vagy kissebb thx mindenkinek:)
ja kifelejtettem, az érdekelne még hogy mekkora görgők kellenek a factoryba? gyárilag mekkorák vannak benne? be kell zsirozni? előre is köszi a válaszokat.
Ja értem, nem olvastam alaposan el.
Ha ilyesmit szeretnék csinálni, én néznék egy TK-s álló minás motort lehetőleg a közelben , megvenném az egészet(természetesen csak ha az ár nem irracionális) a blokkot egy az egybe bele tenném a vázadba nem kell hegesztgetni, nem lesz életveszélyes sem.
a TKs motorból megmaradt épp alkatrészeket, mint pl.: hátsó idom,hátsó lámpa, esetleg ülés,csomagtartó,tank,olajtank,
meghirdetném és eladnám. ( persze ez csak akkor életképes ha a motor úgy tk-s ,hogy belement valamibe és az eleje törött rongyosra,meg a váz hajlott.. a többi cucc-motor főleg- nem sérült nagyon) na de ha csak drágán van ilyen akkor nem éri meg :S
Sok sikert majd irj,hogy ,hogy alakul a dolog !
Heló! Lenne egy olyan problémám, hogy tegnap megvettem egy aprilia sr 50 di-tech-et. Ma mikor beindítottam, 3 másodperc után leállt alapjáraton...vissza indítottam és ugyanez, újra és újra...mikor beindítottam, vártam vagy 2-3 másodpercet, és odahúztam neki a gázt akkor is leállt..., de ha rögtön odahúztam neki akkor felpörgött, de viszont ha elengedtem ugyan úgy pár másodperc mulva leállt...valaki ha tud segítsen...megköszönném...Üdv!
Nincs valakinek eladó hátsó teleszkópja 2003-as ditechez? Valami gyárinál jobb minőségűt szeretnék! Ha van valakinek eladó vagy tudtok valahol vevő vagyok rá!
sziasztok! Van egy Aprilia sr50 DiTech-em eredetileg(azért eredetileg mert át lett építve karbisra) és az a probléma vele hogy hamar felforr a víz. A másik gond az hogy 50ig kiválóan megy de aztán mintha vmi letiltaná úgy lassul addig míg le nem fullad...mi lehet a gond?légyszi segítsen vki!:Dköszi
15X12es a gyári méret, és a gyári súly pedig 5,5gramm
Szeretnék venni egy újszerű (esetleg tuningolt), 50es SR-t. Karburátorosak érdekelnek! Mindent meghallgatok. Írj emailt
barni@mattmuhely.hu
Köszi csőváz!
Tényleg: a fogaskoszorú mögötti hézagoló cső levehető? Nem tudom, hogy hogy jöhet le, vagy ne is prógálkozzak?
Érdeklődöm, hogy morinis ditechen a variátornál meddig megy ki a szíj, ha teljesennyit a vario? Az enyémen a szij kb 2-3 mm-el lentebb marad a szijtárcsán, nem tudom, hogy a tuningok ellenére ezért nem megy többet 85-nél? görgők jók, ha használtak is, illetve a szij új. határoló lemez kivéve, alátétet nem látok.Köszi a segitséget.
Egy lakatos ismerősömmel szeretném megcsináltatni, ő motorokkal foglalkozik elég komolyan, és ha ő áldását adja rá, én utána meg fogok bizni az alkotásában, mivel ez azért költséghatékonyabb egy komplett, még ha tk-s mocinál is..
Elsősorban szerintem megpróbálom ezt, majd teszek fel képeket ha kész lett, és majd eldönthetjük mennyire lett életképes a dolog.. :D
Illetve ha kimegy a kerék a seggem alól, akkor majd az lesz csak az igazán nagy próbája ennek a pudingnak.. :)
Remélem a héten már jelentkezhetek a képekkel, mert már én is inkább robognék, de majd kiderül mi lesz.. :D
Milyen jó minőségű gyertyát ajánlotok Piaggio karbis Sr-be? Lehet kétpólusú is, lényeg hogy a full gyári motorhoz kiváló legyen.
Köszönöm!
Mekkora görgők kellenének kb ha egy malossi sport hengerszettet vennék, de a motoron van egy zx és sportlégszűrő a karbiban pedig 90-es fúvóka
Nagyon megköszönném ha segítenétek vagy nagyobb kellene a mostaninál vagy kissebb thx mindenkinek:)
Ha ilyesmit szeretnék csinálni, én néznék egy TK-s álló minás motort lehetőleg a közelben , megvenném az egészet(természetesen csak ha az ár nem irracionális) a blokkot egy az egybe bele tenném a vázadba nem kell hegesztgetni, nem lesz életveszélyes sem.
a TKs motorból megmaradt épp alkatrészeket, mint pl.: hátsó idom,hátsó lámpa, esetleg ülés,csomagtartó,tank,olajtank,
meghirdetném és eladnám. ( persze ez csak akkor életképes ha a motor úgy tk-s ,hogy belement valamibe és az eleje törött rongyosra,meg a váz hajlott.. a többi cucc-motor főleg- nem sérült nagyon) na de ha csak drágán van ilyen akkor nem éri meg :S
Sok sikert majd irj,hogy ,hogy alakul a dolog !
ha valakit érdekel 2003-as aprilia sr di-tech hideginditóval indul de utána leáll
120eft