Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keresek eladó első tengelyt is, leginkább Bp.-en, ha van valakinek, én lecsapnék rá szivesen!
Jah, és nem mellékesen köszi Csabszeg, csak még reggel van, és paraszt vagyok!
..Fasza!

Valaki hegesztgetett már át motortartó füleket innen közölünk?
Vagy tud valaki vmi megoldást nekem erre?
úgy tudom a főtengely is más lásd:

http://www.egumotors.hu/robogo...
Hi All..
Nagy cumiba kezdek bele, miszerint van egy 98'-as sr-em (www fekvő minarelli), és van egy 2002-es álló minarellis vázam ehhez..
Lényegében minden azonos, kivéve ugye a blokk felfogatási pontjait..
A kérdés az lenne, hogy nincs valakinek vmi tippje, hogy hogyan lehetne ezeket összehangolni egymáshoz?!?!?!
Illetve a fekvő minarelli cuccait át tudom dobálni vajon egy álló minarelli üres blokkba, van esetleg eltérés a henger helyzetén túl?
Ha nincs, akkor van valakinek ilyen üres álló blokkja eladóba?
sokat szokták írni, hogy 1,5 fordulat, innen indulj, aztán finom hangolj
Úgysem lesz jó....
Hali! Győrben keresek valakit aki ért a di-tech-hez. (Aprilia "szakszervíz" nem javít ditech-et!)
Igen felújítószettes,másra nem volt szükség mert a dugattyún nem volt szinte semmi kopás.Felújítás előtt 3bart tudott.
Hello!
Érdemes felújítani a kompresszort? Mennyivel lesz jobb tőle? Jelenleg 2 bar a nyomása. Újat szeretnék venni, csak jelenleg hiánycikk, és kénytelen vagyok felújítani, mert a motorra szükségem van. A felújító csomagban egy tengely meg egy gyűrű van csak? Mellékelt képen valamennyire látható, hogy a tengely el van kopva.
Felújító szettes, gyűrűzve lett csak?
Van eladó kompresszorom,ha érdekel.Felújítás után 300 km-t ment,üzem közben 4,5-5 bart nyom.
http://www.kepesmotor.hu/motor...


2 azaz kettő bar. Nem sikerült a mérőt jól rárakni, de ennyit nem engedett sztem.
Tudja valaki ezeknek a Dellorto PHBH 12-es karbiknak a gyári beállítását? (levegő és alapj. csavar) köszi
Hee,ne szedd ki a gyertyát,szedd le a kompresszortól az injektor felé menő csövet az injektorról,oszt dugjá bele egy egy olyan órát ami BAR-ba mér, aztán meg folyamatosan önindítózz. Ha négy vagy az felett van az érték akkor jó,ha alatta akkor meg szar. ennyi.
Nézelődtem az oldalon.

http://www.hstuning.hu/content...

Kéne egy kis "segítség". Sajnos nem tudom megoldani, hogy járó motornál mérjek nyomást a pumpán. Arra gondoltam, hogy indítózás közbe mérném meg. Kiszedem a gyertyát hozzá.
(csak így tudom megmérni...sajnos)

Hány bar-t kellene mérnem ?
Ha felfúrod másik dugó kellene amit honnan szerzel hozzá?
A hengert nem kéne "felfúrni" ? Mert berakásnál szűkebb a henger, aztán ha berakom rendesen, ott lehet már nem olyan jól passzol a gyűrű...
Ha szelep jó, meg lehet próbálni a felújítást:

http://www.hstuning.hu/content...
Azt tudtam csinálni, hogy pumpát rányomtam a levegő komp.-ra és akárhogy nyomtam nem engedett vissza. (remélem az a fenékszelep ami ezt a feladatot látja el)
Kompresszor fala meg a dugó viseltes... a dugó jobban.
Van felújító készlet a kompresszorhoz, de ha szar a fenékszeleped akkor az sem lesz jó.
Én is gyertyacserével kezdtem, de nem bírta sokáig.
Majd nekiáltam tisztitani amit tudtam, laikusként. Volt trutyi(olaj+víz) itt ott. Nem segített.

Nálam nagyon úgy látszik, hogy levegő pumpa, csak nem tudom megmérni olyan egyszerűen. Ma majd "játszom" vele...

Szerintetek lehet felújitattni valami szakival a cuccot és gyártatni bele dugót?
óóóó jeee de imádom ilyenkor a ditech-et
Hello,
Tudna vki segíteni, ma vettem egy mocit ami SR50 Sportnak van kikiáltva, de ilyet nem találok. A tipusa: RL, a variáció: B1
Esetleg az alvázszámából meg lehet vmit tudni róla? Évjárat, stb..
A DITECH jelenti, hogy befecskendezős?
Kösssszi
Hát baráto ez nagyon úgy néz ki,hogy kompresszor csere figyelt be nálad,vagy legalább egy felújítás.