Hi All..
Nagy cumiba kezdek bele, miszerint van egy 98'-as sr-em (www fekvő minarelli), és van egy 2002-es álló minarellis vázam ehhez..
Lényegében minden azonos, kivéve ugye a blokk felfogatási pontjait..
A kérdés az lenne, hogy nincs valakinek vmi tippje, hogy hogyan lehetne ezeket összehangolni egymáshoz?!?!?!
Illetve a fekvő minarelli cuccait át tudom dobálni vajon egy álló minarelli üres blokkba, van esetleg eltérés a henger helyzetén túl?
Ha nincs, akkor van valakinek ilyen üres álló blokkja eladóba?
Hello!
Érdemes felújítani a kompresszort? Mennyivel lesz jobb tőle? Jelenleg 2 bar a nyomása. Újat szeretnék venni, csak jelenleg hiánycikk, és kénytelen vagyok felújítani, mert a motorra szükségem van. A felújító csomagban egy tengely meg egy gyűrű van csak? Mellékelt képen valamennyire látható, hogy a tengely el van kopva.
Hee,ne szedd ki a gyertyát,szedd le a kompresszortól az injektor felé menő csövet az injektorról,oszt dugjá bele egy egy olyan órát ami BAR-ba mér, aztán meg folyamatosan önindítózz. Ha négy vagy az felett van az érték akkor jó,ha alatta akkor meg szar. ennyi.
Kéne egy kis "segítség". Sajnos nem tudom megoldani, hogy járó motornál mérjek nyomást a pumpán. Arra gondoltam, hogy indítózás közbe mérném meg. Kiszedem a gyertyát hozzá.
(csak így tudom megmérni...sajnos)
Azt tudtam csinálni, hogy pumpát rányomtam a levegő komp.-ra és akárhogy nyomtam nem engedett vissza. (remélem az a fenékszelep ami ezt a feladatot látja el)
Kompresszor fala meg a dugó viseltes... a dugó jobban.
Hello,
Tudna vki segíteni, ma vettem egy mocit ami SR50 Sportnak van kikiáltva, de ilyet nem találok. A tipusa: RL, a variáció: B1
Esetleg az alvázszámából meg lehet vmit tudni róla? Évjárat, stb..
A DITECH jelenti, hogy befecskendezős?
Kösssszi
Valaki hegesztgetett már át motortartó füleket innen közölünk?
Vagy tud valaki vmi megoldást nekem erre?
http://www.egumotors.hu/robogo...
Nagy cumiba kezdek bele, miszerint van egy 98'-as sr-em (www fekvő minarelli), és van egy 2002-es álló minarellis vázam ehhez..
Lényegében minden azonos, kivéve ugye a blokk felfogatási pontjait..
A kérdés az lenne, hogy nincs valakinek vmi tippje, hogy hogyan lehetne ezeket összehangolni egymáshoz?!?!?!
Illetve a fekvő minarelli cuccait át tudom dobálni vajon egy álló minarelli üres blokkba, van esetleg eltérés a henger helyzetén túl?
Ha nincs, akkor van valakinek ilyen üres álló blokkja eladóba?
Érdemes felújítani a kompresszort? Mennyivel lesz jobb tőle? Jelenleg 2 bar a nyomása. Újat szeretnék venni, csak jelenleg hiánycikk, és kénytelen vagyok felújítani, mert a motorra szükségem van. A felújító csomagban egy tengely meg egy gyűrű van csak? Mellékelt képen valamennyire látható, hogy a tengely el van kopva.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
2 azaz kettő bar. Nem sikerült a mérőt jól rárakni, de ennyit nem engedett sztem.
http://www.hstuning.hu/content...
Kéne egy kis "segítség". Sajnos nem tudom megoldani, hogy járó motornál mérjek nyomást a pumpán. Arra gondoltam, hogy indítózás közbe mérném meg. Kiszedem a gyertyát hozzá.
(csak így tudom megmérni...sajnos)
Hány bar-t kellene mérnem ?
http://www.hstuning.hu/content...
Kompresszor fala meg a dugó viseltes... a dugó jobban.
Majd nekiáltam tisztitani amit tudtam, laikusként. Volt trutyi(olaj+víz) itt ott. Nem segített.
Nálam nagyon úgy látszik, hogy levegő pumpa, csak nem tudom megmérni olyan egyszerűen. Ma majd "játszom" vele...
Szerintetek lehet felújitattni valami szakival a cuccot és gyártatni bele dugót?
Tudna vki segíteni, ma vettem egy mocit ami SR50 Sportnak van kikiáltva, de ilyet nem találok. A tipusa: RL, a variáció: B1
Esetleg az alvázszámából meg lehet vmit tudni róla? Évjárat, stb..
A DITECH jelenti, hogy befecskendezős?
Kösssszi