Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a felvilágosítást , de tudom miről beszélek !
Fater ment a kocsijával 100as tempóval mondtam neki hogy annyival menjen elején még 80-an aztán gyorsulgatott ,
Felvilágosítalak hogy nem gyári cuccról beszélek !
Hanem Malossi Multivar ,meg Leo Vince-tt ről ,
mostmán nem zörög semmi , semmi köze nem volt a főtengelyhez,
másik görgőt kellet beleraknom
Az segítene? És hogy lehet rá feltenni?
Sportprogram?...
"előzésnél még volt 104-es kocsi után menve 100assal mentem és nem csal a kilóméter órája !" Mindegyiknek csal az órája, nem is kicsit.....
Főtengely csapágy?.....
Szia!
Elektronikát érdemes lenne átnézetni !
Mert nálam akkor volt így mikor autómosóban nagyon megmostam az az alját és beázott az elektronika de aztán megszáradt :)
nemkapna elég levegőt ? azt nemhiszem, sztem elektronika , ha nem az akkor egy új kipufogó kell !
Sziasztok!
Tegnap előtt vettem egy 2007-es sr factoryt(ditech). Nagyon jól néz ki, viszont nem nagyon akar menni. A kipufogó nagyon felizzott, és elkezdett mindenhol füstölni. Levettem és hallottam, hogy valami zörög benne. Szétvágtuk és volt benne valami szűrő(gondolom katalizátor) Ami darabokra volt hullva benne, gondolom az tömítette el és nem engedte kijönni a gázt. Na ezt kidobtuk és mindent ugyanúgy visszahegesztettünk, mint volt, tehát nem beleztük ki az egészet. Visszatettem a kipufogót, valamivel jobb lett mint volt, de még mindig nem megy, 8500-nál nem pörög többet, viszont ha felrakom sztenderre, akkor néha kipörög 10000-ig, de nem mindig, van amikor meg csak szaggatva gyorsít ki, rángat. Pedig nem vagyok olyan nehéz sztem(80kg). Egyszerűen nem tudom mi lehet a baja. Esetleg valaki tudna segíteni, ötletet, tanácsot adni? Nagyon megköszönném.
Üdv!
jah az e-mail cím : kotlos10@citromail.hu
télleg :D köszi :) vhol láttam pl könyvben amit adtak hozzá,de én nem raktam azt hittem hogy hülyeség xD :D
Hello. Nekem van.
Írj e-mailt és küldök képeket-árakat.
változo gondolom 70-90 közt bármi lehet óra szerint
főtengelyen vannak még bordák? illetve a tárcsán vannak még fogak?
rakj a fötengöcsavar mögé még egy alátétet.
nyito.g@freemail.hu
Sziasztok!valaki segítsen !
EGY APRILIA SR 50 moriniról beszélek alapjáraton zörög, mozog a variátor tárcsám :S de csak alapjáraton, kézzel meg lehet mozgatni a tárcsát :S pedig a csavar rendesen meg van húzva, mi lehet a gondd?
Malossi Multivar van fennt , idáig nem volt semmi baja , egyszerűen elkezdett zörögni ,és így a végsebessége se jó :/ 80-an :/ idáig átlagban vitte a 85-90 et ,
előzésnél még volt 104-es kocsi után menve 100assal mentem és nem csal a kilóméter órája !
szép napot mkinek!
ha valakinek van elfekvőben 2003-as sr di-tech-hez komplett hátsó lámpa sárvédővel indexekkel szivesen megvenném
köszi
az az.olyan mint a macska.a szépsége miatt tuti nem lopják el!
meg a blokk is stimmt.mennyi a fogyasztása?mit megy?
érdekes formavilág, minarelli blokkos ugytudom
még véletlenul se ragd össze vissza a görgöket mert ugyse fog menni mint eddig.ha azt akarod hogy jol gyorsuljon akkor 70-es henger vagy nagyobb moci.
helló,most vennék,egy aprilia gullivert.valaki tudna mondani rolla valami jót!?vagy nem jót?
Az biztos szorakozni kell vele , próbálgatni, nem ugy van hogy megmondják mien kell bele és az jois mert nem,,,, probálgatni kell különbözö sulyu görgöket és egyszer csak jólesz, pont ma csináltuk az sr-t a gianelli reverse kipuhoz jolett a 4,5 görgö. viszont szerintem még kuplungrugot kikéne cserélni gynegébbre mert csak teljes gázon indul a rettenet, nagyon erős bele a rugo ami bentvan.
nagyon el kell találni ha már nem gyári bent a cucc
aztmondják nem, érdekel engem is
Szevasztok! mi csináltuk az sr 50-et szabi 1969-nek.
jobb lett 4,5 grammos görgökkel. bár jobban is gyorsulhatna. érdemes próbálkozni keverve a görgőket? pl: 1 db 4,5 ös és utána 5-ös