hello mindenkinek! az újj srbe injektorosnak a kompresszorja jó a régi morinni ditechbe? mert vettem egyet és az a kerék nem arra áll amerre kéne kicsit jobbra van vagy 3cmt és igy nem találkozik a főtengellyel de gondoltam arra hogy lehet azon fordítani akkor jó lessz? kérlek aki tudja írjon már mert nagyon nagy a gond
Ezt én most befejeztem, ehhez nincs türelmem. A karbi típusára lettem volna kíváncsi. Egyébként a keverékszabályzót becsavarod koppig, majd kifelé másfél fordulat. Ezután beindítod és felmelegíted a motort. Majd a másik csavarral beállítod az alapjáratot. End.
Keresek újabb két körlámpás SR50-hez alvázszám takaró kis műanyag elemet. Azonnal vevő lennék rá ha van valakinek. Vagy megköszönnék egy jó bontó címet ahol lehet ilyet kapni. Esetleg ha tudtok valakit aki bont ilyen motort akkor annak az elérhetőségét is megköszönném!
De valószínűleg el lettek a csavarok állítva mert a karbi ki lett takarítva, ezért kérdeztem hogy meik csavar a benziné és meik a levegőé. Mert a szerelőm azt mondta h persze megcsinálja de nem olcsó.
Ezért szeretném kérni a csavarok helyét.
Üdv.: Aprilia199
közben visszanézegettem az előzményeket a fórumon, ugy látom, hogy érzékeny pont a kompresszor nyomásmérés, sokszor le is volt írva, ugyhogy remélem, hogy sikerül megoldani a problematikát.
Hát arra hogy például egy simsonon van a levegő és az üzemanyag csavar. Nah ha azokat állítom akkor be éehet karbulálni szépen a karbit. Az sr-eken nem így működik? Vagyis az Aprilia old sr-en?
hello!
mesterekhez: szerintetek morini-polini70,zx, sárga malossi kuplung és tolórugó szetthez kb mekkora görgö kellene?
Más:lekötött levegöcsőben mértem a nyomást, inditózáskor kb 0,5-ig megy fel a mutató, ha bekötöm, alacsony fordulaton kb 2 bar, pörgetve 3.5 körül megáll. szerintetek a kompresszor kuka? Próbáltuk kókányolással, egy kerékkompresszorral, kb. 5 bar körül, akkor sem volt alapjárat.
Nagyon jó kis gép :) pár ismerőst megkérdezek hátha érdekelne , mert többen jelezték hogy a motorom kell nekik , és a tied hasonlít is rá :) főleg hogy Leo vince Zx stb :) de nembizti :) ha nem lenne motorom az lett volna az első hogy a tiedet elvittem volna :)
Olcsóbb minőségit ?
nekem ez egyáltalán nem olcsó és nem is olcsó minőségű (szar)
mert malossi az egyik ha nem az egyetlen legjobb tuning cég :) főleg így hogy olasz
Köszi türelmedet.
Hello. Én a helyedben itt is széntéznék.
Honnan tudom meg hogy mien?
Keresek újabb két körlámpás SR50-hez alvázszám takaró kis műanyag elemet. Azonnal vevő lennék rá ha van valakinek. Vagy megköszönnék egy jó bontó címet ahol lehet ilyet kapni. Esetleg ha tudtok valakit aki bont ilyen motort akkor annak az elérhetőségét is megköszönném!
valakinek nincs egy felesleges fesz.szabályzója 2005-ös karbis SR-hez?
köszi
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Ezért szeretném kérni a csavarok helyét.
Üdv.: Aprilia199
Érdekel a motorod, beszéljük meg. nyito.g@freemail.hu
mesterekhez: szerintetek morini-polini70,zx, sárga malossi kuplung és tolórugó szetthez kb mekkora görgö kellene?
Más:lekötött levegöcsőben mértem a nyomást, inditózáskor kb 0,5-ig megy fel a mutató, ha bekötöm, alacsony fordulaton kb 2 bar, pörgetve 3.5 körül megáll. szerintetek a kompresszor kuka? Próbáltuk kókányolással, egy kerékkompresszorral, kb. 5 bar körül, akkor sem volt alapjárat.
nekem ez egyáltalán nem olcsó és nem is olcsó minőségű (szar)
mert malossi az egyik ha nem az egyetlen legjobb tuning cég :) főleg így hogy olasz
Ha valakit érdekel
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50_karb
is-4925775