Azt hittem csak az alsó részre van szükséged,mert eltört,stb.Van nyomásszabályzóm,de kompletten injektorral vettem saját részre,nem akarom eladni.Kiváltani nem nagyon lehet ,szerintem a legegyszerűbb,ha lecsapsz egy komplett egységre.Kinter biztos tud ebben segíteni elég sok injektorost állított már át az erő másik oldalára ,szerintem hegyekben állnak nála az injektorok,benzinpumpák stb.Vagy tud olyan embert akinek átalakította és van eladó ditech alkatrésze ami az átalakítás után felesleges lett.
A gyári kupakon a nyomásszabályzót érted? Mert nekem nyomásszabályzó kellene mert az ment tönkre. Szerintem a legtöbb Morini diteches ezért szenved. A nyomászabályzó szabályoz ugyan szépen, de nyomás alatt átengedi az üzemanyagot a levegő körbe. Ennek eredménye: alapjárat szar, menet közben (gáz visszaenged majd újból gázadás) megtorpan, indítás nehézkes.
Szóval ha van szabályzópatronod akkor az érdekelne. Esetleg ha tudja vki mivel lehet kiváltan, akkor arról is szívesen venném az infot.
Ezt csak akkor szerelheted be ,ha a 70-es polini hengerszett van rajta,ha 50es hengerhez felrakod sok üzemanyagot fog kapni a motor és nem fog működni rendesen.Ha kell gyári kupak,akkor abban tudok segíteni,van a "raktáramban"
"Elf Sport 2 Competition 1Liter 100% szint. Ester"
Tehát 5 db rendelése esetén nem lesz postaköltség?
Az összes költségem 12.750,- Ft -lesz?
Ebben az esetben érdekelne.
Ha jelzem hogy kell, mikor kapom meg?
Közben rájöttem, hogy mégsem az lehet. Inkább a szíjam szúszik vagy csapkod ez okozza remegést. Csak nagy melegben jön elő, éjszaka hűvösben nem igazán érzem és a végsebességem is csökkent 5km/h-át a szíjam meg már 2mm-erel kopottabb a gyári értéknél. Nem kíméltem a kánikulában nagyobb távokat mentem vele full gázon és szerintem megette a szíjat. Jövőhéten kicserélem és kiderül.
hasznaltauto.hu-n beírod a mocid paramétereit és ott kapsz egy tájékoztató jellegű árat , aztán vagy adnak érte annyit, vagy nem, mert ugye a vevők szeretnek kifogástalan használt cuccot venni olcsón (baráti áron)
Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon.
Olvasgattam és ahogy látom Kinter te otthon vagy eléggé az SR 50 Di-Tech témábam majd ha meg lehet oldani MSN-n kérdeznék 1-2 dolgot.
Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne, hogy mennyiért lehet eladni egy 3 éves SR50 Factory Ditech-et? Első tulajos, vezetett szervizkönyv, 15ekm, még két év gyári garancia, karc és törésmentes. Az enyém, csak egyik kollégám meg akarja venni (persze ez még nem biztos), meg amúgy is már újat szeretnék, hogy tudjak megint utast vinni. Válaszokat előre is köszönöm.
Utoljára Yamahába raktam ilyet (mert olcsó volt), de a motor rettentően lomha lett tőle, bármit is állítottam rajta. Már ránézésre sem tetszett a henger kidolgozása, az átömlők elég gagyin voltak kidolgozva, és szűkebbek is voltak a gyárinál. Persze a lyukköszörűvel adtam a sorjás részeknek, de ettől a teljesítménye nem változott....
Mitől lehet az, hogy 70km/h felett előjön egy remegés? Megnéztem a variátort a kuplungot azok rendben vannak. közép standerre állítva a motort ha megpörgetem akkor az az érzésem mint ha a hátsó kerék kezdene ütni magas fordulaton. Most jött elő ez a jelenség mióta ilyen baromi meleg van. A gumi lenne deformálódva? Vagy van valakinek valami ötlete?
Kicsit bogarásztam a ditech-en az elmúlt napokban. Mikor megvettem néha menet közben ki kihagyott fulladozott majd észheztért. Aztán teljesen meg is állt alattam szenvedett prüszkölt. Első injektoros motorom de elő a szerszámkészlettel és nekiestem. :) Kivittem a laptopot a garázsba és elkezdtem külföldi fórumokat olvasgatni. Gyenge pont a kompresszor de pofon egyszerű szerkezet könnyen ki is vehető ezzel kezdtem kikaptam átnéztem, gyűrűhézag teljesen jó kopás nincs átmostam összeraktam. A bilincsek és a kompresszor csöve elég viseltesek voltak már a cső repedezett kapott új csövet bilincseket. Aztán a gyertya kormolódás okának az egyik amerikai fórumon a légszűrőt tartották alapos tisztítás és rendben lesz. Ezt is megcsináltam. Teletankoltam injektor és égéstér tisztító gyanánt kapott egy kis Spurit 20ml-ert egy full tankhoz. A gép azóta pöcc röff a gyertyám pedig gyönyörű barna. Az egész művelet 1500Ft volt. És halottaiból támadt fel a gép, mert már be sem indult.
Csatolok egy képet sajna nem túl jó minőségű de látszik első gyertya mikor elhoztam a gépet a második pedig most "szervíz után". A második gyertya is ugyan úgy nézett ki mint az első, mióta összeraktam 20km-ert mehettem vele és most gyönyörű barna ahogy a nagy könyvben le van írva. Szóval ha nem indul vagy kormolódik légszűrő tisztítás és cső ellenőrzés. Én megúsztam ennyivel.....
Szóval ha van szabályzópatronod akkor az érdekelne. Esetleg ha tudja vki mivel lehet kiváltan, akkor arról is szívesen venném az infot.
Azt szeretném megkérdezni hogy az sr-em pontos évjáratát hogyan tudom kideríteni?
És a motorszámot merre találom a motoron?
Tehát 5 db rendelése esetén nem lesz postaköltség?
Az összes költségem 12.750,- Ft -lesz?
Ebben az esetben érdekelne.
Ha jelzem hogy kell, mikor kapom meg?
Keresek az Sr-emhez (2008-as piaggio karbis) egy gyári kipufogó csonkot (könyököt). Akinek van eladó kérem jelezzen :) Köszi.
Keresek az Sr-emhez (2008-as piaggio karbis) egy gyári kipufogó csonkot (könyököt). Akinek van eladó kérem jelezzen :) Köszi.
Az lenne a kérdésem hogy az alábbi cucc
link
Csak a gyári nyomásszabályzóval együtt működik, vagy ez annak kiváltására is jó?
Olvasgattam és ahogy látom Kinter te otthon vagy eléggé az SR 50 Di-Tech témábam majd ha meg lehet oldani MSN-n kérdeznék 1-2 dolgot.
Üdv.:
med
http://www.vatera.hu/aprilia_s...
és ez tényleg jó állapotú nem ette rommá a rozsda
Csatolok egy képet sajna nem túl jó minőségű de látszik első gyertya mikor elhoztam a gépet a második pedig most "szervíz után". A második gyertya is ugyan úgy nézett ki mint az első, mióta összeraktam 20km-ert mehettem vele és most gyönyörű barna ahogy a nagy könyvben le van írva. Szóval ha nem indul vagy kormolódik légszűrő tisztítás és cső ellenőrzés. Én megúsztam ennyivel.....
Gyári pótlására jó?
általános használat esetén!