Sziasztok!
Valaki tudna-e segíteni mert alapjáraton zörög,mozog a variátor tárcsám :S de csak alapjáraton belső variátor tárcsa ! nemrég vettem malossi tuti hogy jó a motoromhoz !
valaki segítsen ! mi baja lehet ? szerelőhöz nem szeretném vinni ,elkérne érte vagy 5Eft ott , nekem ez sok főleg hogy most költöttem bele ezt azt .:/
Igen ezt próbáltam, hogy egy 22-es csillaggal megfogom és egy csőkulccsal letekerem de a 22-es nem fogja meg eléggé nem fekszik fel rendesen a hűtőlapátok miatt. Esetleg ha valaki segítene akkor talán de túl szoros nem tudok erőt kifejteni rendesen. Ez az egy lehetőség van? Nem lehet másképp lefogni a főtengelyt mint más blokkoknál? Akkor ez szívás lesz! :D
A Morini blokknak van valami trükkje hogy megakassza a főtengelyt? Pl rotax123-nál az egyik főtengely sonkába lehet csavart tekerni Minarelli am6-nál a balance tengely fogaskerekébe lehet csavart tekerni és rögzíti a főtengelyt így könnyen levehető az anya. Lassan szíjat kell cserélnem és nézegettem de nem láttam egyszerű módszert a főtengely anya leszedésére. Rogogóknál nincs rutinom eddig csak váltós blokkokat szervizeltem. Ezt hogyan kell? :)
itt minden jónak tűnik a persely és a meghajtás is szépen jár vastagon zsírban van a spirál is. Olyan mint a a perselyben forogna a bovden vége és nem forgatná a perselyt úgy ahogy, kell ingadozik majd egy idő után teljesen megáll. Kicsit szétnyomtam tegnap a bovden végét hogy szoruljon akkor estig mennt de megint megállt. Nem tudom mi a fenét kellene vele csinálni. Meg mitől történhetett ez. A bovden cserében sem igazán bízok mert ennek sem látok semmi baját.
Nekem az órában lévő persely volt berohadva, ahová bemegy a bovden vége. Az előző gazdinál 5 bovdent tépett el egymás után, mert nem jött rá a hibára. Egy kis olaj megoldotta, azóta jól mér. Egyébként az alsó kihajtást rendszeresen zsírozni kellene, a bovden szintén igényli a kenést.
Mi van olyankor ha a km-er órám elkezd alacsony sebességnél ingadozni aztán teljesen meg is áll. Azt hittem elszakadt a bovden kivettem de semmi baja. Alul a meghajtóba bedugtam megforgattam a kereket keményen hajtja az rendben van. Bedugom az órába a másik végét megprögetem rendben van megmozdul. Összerakom akkor meg erölködik kicsit aztán kakukk. Kicsit kopottnak láttam az órába menő véget összenyomtam egy fogóval így működött egy kicsit utánna megint semmi. Most itt a spirál vége lesz a gond vagy az óra? :D Volt már valakinek ilyen gondja?
ami a motoron van az a reverse az használt. és van egy gianelli extra ami vadi új. annak viszont a hengernél van bent egy szükités. azt ki kell venni__?
link
Valaki tudna-e segíteni mert alapjáraton zörög,mozog a variátor tárcsám :S de csak alapjáraton belső variátor tárcsa ! nemrég vettem malossi tuti hogy jó a motoromhoz !
valaki segítsen ! mi baja lehet ? szerelőhöz nem szeretném vinni ,elkérne érte vagy 5Eft ott , nekem ez sok főleg hogy most költöttem bele ezt azt .:/
http://www.2-extreme.hu/2-UeTE...ÉK/70CCM-HENGERSZET
T/70ccm-oentoettvas-hengerszett-SPORT-Morini-LC::3378.html
ha ezt megvenném a variátoromba hány grammos görgők kellenének megközelítőleg 8 grammos?
te ujonan vetted én az enyémet igen de nekem két helyen is volt benne folytás