Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt:
"a legalján van egy csavar ha azt ki tekerném akkor kitudnám szedni ahelyéről" Nem azt kell kiszedni, hanem ami fent rögzíti (a burkolat alatt). Leveszed a térdidomot és meglátod miről beszélek.
Lezseretném venni az első bal teleszkópot szimering cserére, csak enm tudom h h kell leszedni a teleszkópot (a legalján van egy csavar ha azt ki tekerném akkor kitudnám szedni ahelyéről)
valaki tudna nekem ebben segíteni?
e-mail : kinter@freemail.hu
Bonyolultabb kérdésben szeretném kérni a véleményedet. Másik elérhetőséget tudsz adni?
Jelenleg melóban, ide most csak félig tudok figyelni...
Kinter vagy?
szucsik@citromail.hu címen éreklődj.
bocsi msn cím
http://www.vatera.hu/repsol_mo...
esteleg ha valakit érdekel.. nyíregyházán személyes en is tudom adni.. vagyha egy kicsit komolyabb érdkele valakit..http://www.vatera.hu/elf_sport...
köszönöm urak tettem bele egy 8g-ost határozottan jobb lett, ettől függetlenül sztem veszek bele egy 8g fölöttit, kiprobálom
Hello naki585, próbáld meg 8g-al vagy 8.2-el (görgő) én már végig játszottam nekem ez jött be ,a fehér kontraszt maradhat mert elvileg a sárga keményebb és még rosszabb lesz.
szerintem kellene a kontraszt
hogy tudnám leszedni a ball első teleszkópot?
milyen szimering kell a morinis sr-be?
Megoldható. Ez MSN vagy e-mail cím?
Sziasztok!
Van egy 2006os ditekkem, nem fogjátok elhinni, nem indul!
Most jötte el annak az ideje hogy szép karbit kapjon. Ki tudna segíteni? Kinter.......nem haragudnék meg ha felvennénk a kapcsolatot.

Sakon6@gmail.com
Kösz
Mekkora első teleszkóp szimeringet vegyek a morinis sr-embe?
A méretet letudnátok nekem írni?
Előre is thx:)
NGK BR 9ES
Nehezebb görgővel lassabban nagyobb ford.gyorsul,végseb.viszont jobb valamivel.
Könnyebb görgővel pont az ellenkezője,én legalábbis igy tudom
Valaki megtudná mondani hogy gyári karbis sr hez milyen hőértékü gyertya kell ? mert most 6 os ngk van benne
lenne egy kérdésemnekem is, tegnap a gyári variom (6.5es görgővel)
kicseréltem egy multivariora (7.2es görgővel).

a kontrasztot még nem tettem át, most fehér van benne.
Eddig prima volt a moci, mondhatni majdnem hibátlan ,picit alul lusta volt de fordulaton erős és végre is jol ment(csak jobbat akartam ). most a csere után meg iszonyatosan pörög, olyan mintha valami megcsuszna vagy nem is tudom. hiányolná a sárga kontrasztot amit a malossihoz adnak? vagy még nehezebb görgő kellene bele?

ha óvatosan adagolom a gázt akkor érződik hogy veszi lassan felfelé a "lendületet", de ha nyélgázt húzok , ordit, forog, lassan akar csak tornázni felfelé a sebesség... valami tipp? köszi
unokaöcsémnek 27e körül van most benne, bontatlan a gép, és mindig nyélen jár vele
Szerintetek egy Aprillia SR 50 R LC PIAGGIO BLOKKOS (2006) mennyit bir ki az első furásig gyilkolva nincs a gép most van benne 20e km.
"az újj srbe injektorosnak a kompresszorja jó a régi morinni ditechbe?" Nem.