azt még nem tudom milyen rugó van bent. és azt sem hogy milyen kell bele? a szij az jó állapotban van. ha felrakom sztenderre és pörgetem jön egy kis hang a kuplungtól mintha szorulna valami. és jóval nagyobb gázt kelladnom induláskor neki.
még az érdekel h hány kilos a rugó?ekszij ha meg van kopva akár 1mm-t az sokat számit szoval a vario és a kuplungnál kell keresni a hibát a harangot meg csiszold fel szerintem én is most csináltam egyik haveromnak sr50 van neki is.
eléggé. utána nagyon lassan de felpörög kb 70-ig. ha teljesen lelassitok vagy megállok vele akár parton felfelé is gyorsul, de csak 40-50-ig. nem nagy a 76-os főfuvóka?
sziasztok! sr-50 körlámpásom van. nemrég vettem. erő van bent. indulásnál kb 40-50 km/h -ig jól huz. utána gyenge lesz. van valami tipp hogy miért? 76-os főfuvóka van bent gianelli reverse kipufogóval. kuplung lehet vagy mi nem tudom. lehet hogy nagyon erős rugót tettek bele?
nem veszek nagyobbat elég nekem ez is volt már egy 400-as ktm de eldobtam egy párszor ugy jártam a balesetire mint ha haza járnék.de egyszer lehet h veszek eggyet
Mondjuk mivel én a ditechez segg vagyok, ezért szereltettem. Azt sem volt 2 ft. Jópárszál hajam elment és a fél passatot én vettem a szerelőnek. Mióta 4 ütemű szekereket hajtok azóta 10zed részét sem költöm szervízre... és otthon is meg tudok csinálni jónéhány dolgot.
Nekem ne mond. Én is belevertem anno nem keveset. Sajnos utólag belátom, hogy nagy hülyeség volt. Mihelyst nem elég a gyári 50ccm azonnal le kellett volna tennem a nagyjogsit és elindulni felfele. Így meg tuningra rábasztam 150-et és utána mentem felfele... Nem kellett volna. Zsebemben maradhatott volna az az összeg.
malossi sport egész jol viszi a gépet.ezért n akarok szart venni rá már igy is kurva sokba van a tuningolgatás. de ha az ember elkezdi nehéz abba hagyni mert mindig egy picit oda tesz hozzá.
szerintem ez nem egy épkézláb kérdés, ne haragudj meg , de teljesen motor és ember függő, úgy vélem. Ha motort akarsz venni és egy régi meg egy új(abb) széria között vacilálsz akkor az újabbat érdemes választani.
Hát érdekes, mert ez csak annyit csinál, hogy egy rugó segítségével jobban visszanyomja a membránt, így megnövelve az üzemanyagnyomást. Ez 70-es hengerszetthez jó. De ha átereszt a nyomásszabályzó, akkor ez nem foja megszüntetni a problémát. Szerintem... De ha megvetted és kipróbáltad, akkor írd majd meg a tapasztalatokat
Di-tech alkatrészek eladóak.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
És vannak kiegészítők is. Minden ami kell egy motorhoz.
kotlos10@citromail.hu