Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor vagy kopott a kulung vagy a kuplungrugo tul erös.de inkább görgö gyanus tul könnyu.
azt még nem tudom milyen rugó van bent. és azt sem hogy milyen kell bele? a szij az jó állapotban van. ha felrakom sztenderre és pörgetem jön egy kis hang a kuplungtól mintha szorulna valami. és jóval nagyobb gázt kelladnom induláskor neki.
76-os fuvoka elvileg jonak kell lennie
még az érdekel h hány kilos a rugó?ekszij ha meg van kopva akár 1mm-t az sokat számit szoval a vario és a kuplungnál kell keresni a hibát a harangot meg csiszold fel szerintem én is most csináltam egyik haveromnak sr50 van neki is.
eléggé. utána nagyon lassan de felpörög kb 70-ig. ha teljesen lelassitok vagy megállok vele akár parton felfelé is gyorsul, de csak 40-50-ig. nem nagy a 76-os főfuvóka?
Sajnos semmi.Ha rövidre zárom a csatit kimegy maxra a mutató,viszont a hőgombán meg se rezzen.
menyire lesz gyenge?
sziasztok! sr-50 körlámpásom van. nemrég vettem. erő van bent. indulásnál kb 40-50 km/h -ig jól huz. utána gyenge lesz. van valami tipp hogy miért? 76-os főfuvóka van bent gianelli reverse kipufogóval. kuplung lehet vagy mi nem tudom. lehet hogy nagyon erős rugót tettek bele?
ditech az egy retek volt nekem is ha megy akkor jo de ha valami beszarik egy életre valo szopás
nem veszek nagyobbat elég nekem ez is volt már egy 400-as ktm de eldobtam egy párszor ugy jártam a balesetire mint ha haza járnék.de egyszer lehet h veszek eggyet
Mondjuk mivel én a ditechez segg vagyok, ezért szereltettem. Azt sem volt 2 ft. Jópárszál hajam elment és a fél passatot én vettem a szerelőnek. Mióta 4 ütemű szekereket hajtok azóta 10zed részét sem költöm szervízre... és otthon is meg tudok csinálni jónéhány dolgot.
az biztos volt olyan olyan részeg lettem szerelés közben h a gyertyát is forditva akartam berakni
Viszont faszán lehet szórakozni szerelgetés közben.
Nekem ne mond. Én is belevertem anno nem keveset. Sajnos utólag belátom, hogy nagy hülyeség volt. Mihelyst nem elég a gyári 50ccm azonnal le kellett volna tennem a nagyjogsit és elindulni felfele. Így meg tuningra rábasztam 150-et és utána mentem felfele... Nem kellett volna. Zsebemben maradhatott volna az az összeg.
Sikerült megoldani a vízhőmérő problémát? Mutat már valamit?
malossi sport egész jol viszi a gépet.ezért n akarok szart venni rá már igy is kurva sokba van a tuningolgatás. de ha az ember elkezdi nehéz abba hagyni mert mindig egy picit oda tesz hozzá.
sziasztok! esetleg valakit érdekel 0-km-es gianelli extra kipufogó fekvő minarelli hengerre? dobozával adom 20 ezerért.
szerintem ez nem egy épkézláb kérdés, ne haragudj meg , de teljesen motor és ember függő, úgy vélem. Ha motort akarsz venni és egy régi meg egy új(abb) széria között vacilálsz akkor az újabbat érdemes választani.
gyorsulás sebesség kitartóság szempontjaiból...
sziasztok.az lenne a kérdésem h mék SR jobb? a hátsó kör lámpás vagy a csík lámpás?
Sziasztok!
Di-tech alkatrészek eladóak.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Hát érdekes, mert ez csak annyit csinál, hogy egy rugó segítségével jobban visszanyomja a membránt, így megnövelve az üzemanyagnyomást. Ez 70-es hengerszetthez jó. De ha átereszt a nyomásszabályzó, akkor ez nem foja megszüntetni a problémát. Szerintem... De ha megvetted és kipróbáltad, akkor írd majd meg a tapasztalatokat
Ditech üzemanyagnyomás szabályzód van?
ROBOGÓ alkatrészek minden ami kell írj mailt és írok árat!
És vannak kiegészítők is. Minden ami kell egy motorhoz.

kotlos10@citromail.hu
Igen, két kábel jön fel a generátortól. A zöld a világítás, a másik a töltés.