Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon köszönöm,megpróbálom!Tehát az a zöld kábel,amelyik a generátorból megy a feszszabályozóra?Bekarikáztam.
Egy zöld kábelt keress a fesszabályzónál.
Sőt szinte biztos vagyok benne ha esetleg mutatni is fog valamit, az nem lesz valós érték......
Legkönnyebben a fesszabályzóra menő kábelt tudod elérni. De mégegyszer mondom, hogy nem egyforma a két motor.....
Igen,azt mondták,hogy a világítótekercsre kell kötni.Azt nem tudom,az SR 50-en hol van ez!Vagy hol tudnám kiváltani?Köszi,hogy foglalkozol a kérdéssel!
Milyen hengered van, hogy fordul 12,5e-t? Valami high end? High end-re én se vennék alapot. Bár eszméletlen ez a pénzköltés plusz 3-15 lóért.
Ööö, most leesett hogy SR50-be akarod berakni. Szerintem nem fog működni. Már csak azért sem, mert ez váltófeszültséget mér. Az SR-ben teljesen másféle feszültségszintek vannak mint a Simsonban. A generátora is másabb.
Aprilia alkatrészek minden ami kell írj mailt és írok árat !
Úgy tűnik, hogy ez egy nagyon egyszerű "fordulatszám mérő". Tulajdonképpen nem is a fordulatszámot méri, hanem a feszültséget. Két csatlakozója van. Egyik a test( meg is van jelölve kékkel), a másik az 59-es, ami a világítás tekercsére megy. Persze ilyet még nem kötöttem be, jobban jársz ha megkérdezed a Simson fórumban is...
azért gondoltam ezekre mert 12500 a fordulata és oda valami jobb höértéku gyertya kell meg trafo stb.a fordülatot mértük csak azért tudom.
Felesleges a racinges cdi meg a versenygyertya is, de te tudod.
megmértem 13-14 között mozog szerintem az jo.de most rendeltem racing-es cdi-t meg trafot meg versenygyertyát majd kiderül ha tudsz valami okosat irj.köszi.
oké köszi a választ!
Gyári 70-es nincs. Én meg kör indexeset látok keveset. Úgy is gyártották őket. A körösök levegősek jobbára.
A kör és a csík index lámpás sr-be mi a különbség? Mert nekem csík indexesem van és elég ritkán látok ilyen mocit?
Jah és az Sr70 és sr50-es között mi a különbség, az hogy az egyik gyári 70ccm-is és hogyan tudhatom meg hogy az enyém gyári 70-es, mert most tudom hogy 70ccm is a henger benne mert nemrég cseréltem! remélem érthető köszönöm!
Pár kép hátha segít!
Előre is köszi.
A boltot fölhívtam azt mondta hogy jó lesz, mert már csak az új fog működni mivel a régi átereszt, de ez(polini) beépítve jó lesz.
A Polini szett nem jó csak a gyári nyomáshatárolóval kombinálva. Mivel a Ditechen a nyomásszabályzó patron szokott tönkremenni, így mindenképpen cserés. Egyre biztosabb vagyok benne, hogy a Ditechesek 90%-a ez miatt szív. Persze miért is lehetne külön kapni. csak injektorral egybeépítve van 40eHuf-ért
De igyekszek kitalálni vmit és ha tudok költséghatékony jó megoldást akkor írok neked
Csak két csatija van.Egy test és egy jel.Sajnos aluminiumba van préselve az eleje,csak roncsolva tudnám szétszedni,de lehet,hogy az lesz.A két süllyesztett érintkezőre megy a saru.
Ki tudnád venni belőle a 3 csavart? Jó lenne látni belülről az elektronikáját. Van egy testünk és két csatlakozó amiből az egyik a +12V lesz a másik pedig a gyújtás jel csak jó lenne kitalálni melyik melyik. Addig megnézem milyen gyújtás elektronikája van pontosan az Sr nek. Csak pár hete vagyok SR tulaj még ezt nem néztem meg. :) Ha nincs egyben a CDI és gyújtó trafó akkor nem lesz nehéz.
benne van a műanyagokban, illetve a blokkban, a felniben is
szerintetek mék a jobb SR?az old SR a régi csík lámpás vagy a kör lámpás?gyorsulás sebesség kitartóság szempontjábol?
Érdeklődnék hogy pontosan honnan tudom meg a robogó évjáratát?
És milyen gyertyát ajánlotok 50es old sr be? levegős!

Válaszokat előre is köszönöm.
Köszi,raktam fel fotókat!
Előre is köszi,képeket raktam fel!