Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom mire gondolsz...
Szóval akkor ezeket nem lehet úgy karburálni mint pl egy simot?
ennél olcsóbb minőségit nem fogsz találni újat szóval szerintem meg
A síbertűn még egy kicsit tudsz variálni, fúvókacsere nélkül. Ha a legalsó rovátkába teszed a zégert, akkor kapja a legtöbb benzint. Ha előtte jobb volt, akkor előfordulhat hogy valaki a régi szíjhoz hangolta a dolgokat. Az új szíj vastagabb, ezért elméletileg hézagolni kellene a variátort is. Ha viszont nehéz görgők kerültek bele, akkor ezzel semmire sem fogsz menni.
Értelek , de engem az zavar hogy gyárival nagyobb volt a végsebessége :/
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség !
Vettem egy Leo Vince TT kipufogót ,és semmiféle görgő nem volt hozzá ,hanyas görgőkkel érdemes használni ? gyorsulása nagyon jó , de a végsebessége nem annyira :/ Gyári cuccal óra szerint 100 at vitte , néha 102 őt is :) de most csak 95 :/ Valaki Segítsen !
Meg Valaki tudna-e véleményt mondani a Malossi Multivarról ? Valami Malossi cucc van a gépemben , nem tudok semmit róla mert kereskedésből vettük , mert tegnap szétugrott a varióm :/ csavar kilazúlt , és vennem kell bele ezt azt mert külső variátor tárcsa fogai eltörtek !Csúszka is eltört :/ lesz vele dolgom :(

Erről beszélek ! http://www.egumotors.hu/743-va...

megéri az árát ?
Hello
Az első kérdésemhez: még a karbin hol tudok neki több benzint adni?

A második kérdéshez: A kuplung új, A szíj új, A görgők a régiek nem lettek cserélve és elötte sokkal jobb volt
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 70 ccm-es hengerszettet:
http://www.2-extreme.hu/2-UeTE...ÉK/70CCM-HENGERSZETT/
70ccm-oentoettvas-hengerszett-SPORT-Morini-LC::3378.html

A motorm egy 2000-es évjáratú morini blokkos karbis sr!
Egy Leo Vince sportkipufogóval és egy RMS sportlégszűrővel használom.
Az lenne a kérdésem hogy körübelül hány grammos görgőket vegyek hozzá?
Előre is köszönöm!
"mikor menet közben behúzom a szívatót akkor kigyorsul és verhetetlen lesz." Kevés a benzin, sok a levegő. Kicsi a főfúvóka.
"a másik gond hogy nem gyorsul kellőképpen" Nehezek a görgők, csúszik a szíj, vagy kopott a kuplung.
üdv valakit nem érdekel egy honda ns1 cserébe az sr-jére?
Ha én neked volnék most mérném szét, vagy adnám el motorhibásan. De ez csak az én véleményem. Egy feneketlen kút ha magad nem tudod megcsinálni.
Ha szétbontják megoldod a gatyádat is... Ne tapsolj előre, hogy 50k-ból megúszod.
nah akkor reális az 50K... sőt még mázli ha annyiból megúszom :/
de úgy vagyok vele, hogy 2 gyertyán és egy görgőszetten kívül nem költöttem még rá :/
köszi a segítséget.
Sziasztok
Van egy old sr 50em.
És vele együtt egy kis gond--- van mikor nem akar rendesen menni de mikor menet közben behúzom a szívatót akkor kigyorsul és verhetetlen lesz. És a másik gond hogy nem gyorsul kellőképpen. Mi lehet a gond? Szerelőnél volt aki cserélt rajta kuplungot és még sok mindent, de a variátrorgörgöket nem.

A hibákra várom a válaszokat
De ha nem volt még szétszedve, akkor befigyelhet egy hengerfúrás/dugócsere is....
Főtengely 20-50e
Csapágyak 8-15e
Szimmeringek 2-4e
Tömítéskészlet 3-4e
Munkadíj 10-20e
A gyári variátor nem malossi. Más méretű görgő is való bele.
sztem elég az a 95 is.. gyorsulása legyen jó, nekemaz fontosabb mert városban használom többet
VALAKI TUDJA-e hogy gyári Variátor az MALOSSI ? mert nekem az van benne,remélem nem az mert most akartam venni malossi cuccot hozzá :)
Nekem a mutatóm jelenleg 20400 nál van pont :) remélem egy darabig nem kell hozzá nyúlni :) majd max másik gazdának de ez évek múlva lesz :)
Nah Vettem hozzá nehezebb görgőket 6.8 grammosat azzal a tuti nagyon jól megy ,meg a vége 96 nem zavar engem ,kicsit igen mert gyári cuccal vitte a 100 at , de nem érdekel, viszont a gyorsulása nagyon tuti.
Hali! 2002 ditech... 22.000-nél főtengely ill csapágy csere előtt állok. a szerelőm azt mondta 50 fele állna meg. ez mennyire reális?
köszi
értem, probálj akkor kicsit nehezebb görgőt
biztos, hogy nem 150ccm, mert gyári henger lett fúrva, azt tudom elképzelni, hogy nem először fúrták és azért vannak rajta a számok
sziasztok! keresek sr 125-re kipufogót! lehetőleg sportot de a gyári is érdke ha szép! ja és nem az egekbe lévő árakkal!
vagy esetleg valakinek valami tipje hogy hol keresem?
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Azért mert a régi gyári kipufogó kezdet kilyukadni :/ könyöknél már ott volt egy pont ahol volt lyuk hegesztetni nem akartam ,kerék felől a kipufogó mán tenyér nagyságban el kezdet rohadni :(
így ezért lett csere, de a hangja az a régivel is szép mély volt , mostanival főleg , gyorsulása az nagyon szép :) csak a vége 90-94 :/