Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy kérdés, a hang miatt kellett a kipu, vagy kevés volt a sebesség? én az életbe nem cseréltem vna le ha 100at szalad.
150CCM3 ? :) sztem de nem biztos :)
kérdésem lenne: mit jelent a dugattyún a a 150-es szám?
Sziasztok!



Napokban vettem egy vadi új Leo Vince TT-t ,
és nekem az lenne a gondom hogy a gyári kipufogóval jobban ment a motor,
fojtás ellet távolítva!
Most jönne a kérdésem hogy Milyen súlyú Görgőket érdemes bele tenni ?Gyári kipufogóval nagyobb volt a végsebesség , 102km/h de az ténleg vége volt 100 at bármikor ment,most meg 95max :/ de gyorsulása nagyom ott van :) ugrik is , de aztán amikor jön a magasabb fordulat szám mintha aludni akarna :D xD
50ccm es henger van benne ,
egy aprilia sr 50 Ditech-ről van szó ,morini blokkos ról !
Motornak semmi baja se lehet mert nemrég lett teljesen megcsinálva !
most jelenleg alapjáraton zörög a motor ,vagyis a görgő most kopik bele mert kivettem megnézni és most zörög(mondta az eggyik szerelő hogy azért lehet majd ráhaggya )
oké.....azért köszönöm
Gyakorlati tapasztalatom kevés van a témában, de szerintem "szakszerű szereléssel" kárt nem tehetsz, maximum nem fog úgy menni a motor. Ha jól gondolom, akkor a kontraszt a görgők ellen dolgozik, vagyis nagyobb súly kell/het, viszont a túl erős kontraszt a szij idő előtti kopását okozhatja, illetőleg elméletben nem fog annyira pörögni a motor. De mondom csak elmélkedem, kinter biztos többet tud erről mondani. keress rá a fórumban az előzményekre.
Akkor veszek 4.2 görgőszettet. csak azt sem akarom, hogy túlpörögjön.

Ha esetleg a hátsókontraszt rugót erősebbre cserélném, akkor nehezebb görgőket kéne bele vennem? illetve ezekkel a beállításokkal tehetek valami kárt a mociban?

(Új szij van benne)
Nézd meg a variátor hézagolást, vagy esetleg a szij kopottságát. Szerintem ha nem nagyon zavaró, akkor ne piszkáld, de mindenesetre a három eltérő súlyú görgő nem biztos, hogy egészséges. a görgők súlyával meg játszani kell, mire megtalálod az ideálist.
köszi a segitséget,a gond,h nem villogja ki,mikor elkezdem,egyfolytában villog,amit kb 10perc mulva meguntam!
Hali. Valaki segítsen!

Jelenség a következő. 0-ról való indulásnál csak erőlködik a motor, majd eléri az 5-10 km/h és megindul mint az állat egészen 90-ig.

Piros malossi kisrugó, Sárga Athena kontrasztrugó, 3 db 3.5 grammos és 3 db 5 grammos görgő van benne.

lehet kéne vennem egy 4 gramm körüli görgőszettet? csak azt sem akarom hogy túlpörögjön a motor
HY! Bár nem én vagyok a megszólitott, szerintem villogtasd ki a hibakódot, hogy egyáltalán ez-e a baja, vagy vmi más miatt jelez.
Nekem kb. 1-2 mm-t lóg ki a csavar az anyából lefelé.
sziasztok! Kinter-mester,segits! Van egy morinis ditech, amin a gázállás szenzornál be van csavarva a csavar (gondolom az elözö tulaj alapjáratot akart állitani-a barom), és egyfolytában ég a check lámpa! Egyébként jo a motor,néha torpan alapjáraton. Szoval a kérdésem az lenne,h van e ennek a csavarnak vmi optimális állása,mint a karbis levegöcsavarnál a másfél fordulat, vagy addig csavarjam kifelé,mig elalszik a lámpa? Üdv!
heló
125 ccm -re nem tuc szerezni? sport is érdkelne!
hello!
szerintetek morinis polinis70-es ditech+ zx pároshoz elegendő a malossi sárga kontraszt és kuplungrugó?
Tapasztalat?
Szia!
A kipufogót(silencer) már elvitték.
Kompresszió hiány, főtengelyszimering hiba...
Szia Nitroboy, érdekelne a Gianelli. Adj légyszi elérhetőséget.
Köszi.
a membrán is tökéletes
nézd meg a membránt. nekem ez volt a gondom a mult héten, az egyik "lapból" letört egy darabka. AZ istennek nem akart beindulni emiatt, ha nagynehezen sikerült fordulaton nem volt gond , lehuztam vele 25km-t. Csere után ismét prima
sziasztok srácok!
van egy aprilia sr 50 nállam nem indul be átnéztem rajta mindent szikra van, dugónak semmi baja, benyát kap mi lehet vajon ? :O
f.aszt azért vettem 2félért hog rosszat rakjam bele.. :d
hát akk rakd vissza azt bele :D
köszi , igen tudom,hogy kenés de a régi kopott(és amugy a méretben sem oda illő) görgőkkel nem volt ilyen probléma
Sziasztok

Gyertya-VarióGörgö-VarióRugó vásárlása elött állok

Azt szeretném kérdezni hogy nektek melyik gyertya vált be a legjobban 50es old sr hez?

És milyen görgőt és rugót vegyek bele? Hogy ugrós legyen és jól gyorsuljon. És le tudjon adni minden erőt.
Sziasztok!

Ha már a fogyasztásnál tartunk...
Kivették a folytást a gépemből, de a karbinál bennehagyták a lemezt, mondván, így kisebb fúvókával kevesebb fogyasztással majdnem ugyanott leszek, mint teljesen szűzen.
Na ez sztem igaz is, mert a 80-as órát szépen kiakasztja csekély 178 cm és 85 kg.-om alatt. Na és a fogyasztás: 60-70-75 km/h és napi 2x18 km= 2,96-3.20.Akkor az jóóó, nem?