valszeg az a kenés. ha kitörlöd akkor nem lesz kenése.. megpróbálnám a helyedben azt, hogy kipróbálom.. kitörlöm, megyek vele egy próbát, azt ha nincs változás akkor bekened friss zsírral..
akkor valszeg a varióval lesz a problem.
akkor zsír :D
de amúgy a thaliaé az nem katalógus adat. a főnököm ilyennel jár és ténylegesen annyit eszik.. :)
annyi a lényeg, hogy nem megy 100 felett, hanem átlag 75-85 között
Huhh...............a tényleges és a katalógus adat minden gépnél különbözik.Kocsiknál sem lehet kihozni.
Megnézném hogy nálam mennyit enne az a thalia.
Egy karbis géptől szép eredmény ha a ditekk éhezőművészem evett 2,7-2.8-at.
igen, karbis :)
én is kiszámoltam a 100-ast, de én jobban örülnék azért egy 3 liter/100-as értéknek :D
na mindegy, ha ez normális, akkor "megnyugodtam"
de azért ha azt nézzük, hogy egy diesel renault thalia (1.4-es motorral) ugyanennyit eszik, akkor elgondolkodok kicsit :D
8 liter benzin 212 km-en az elég szar nem? :D
kipróbáltam.. fullra tankoltam és addig hajtottam, amig ki nem fogyott belőle az üzemanyag.. volt nálam fél liter, azt beletöltöttem, elmentem benzinkútra (kb max 10 km), fullra tankoltam.. belement 7,65 (+ a fél literből ami maradt...) tehát kb 8 literes a tankja...
ebből következik, hogy a 212 km-en egy full tank üzemanyagot (tehát kb 8 litert) evett meg.. azért ez elég szar nem? teljesen jól megy, meg nincs vele bajom, de elvileg full gyári. akkor miért eszik ennyit egy 50 ccm-s motor?!
Pityu üdv újra itt! kérdeznék ismét az Addressel kapcsolatban, a zsíros varióból ha kitörlöm a cuccot, és úgy használja sógor akkor mivan? mert, hogy ha felmelegszik a gép nem igen akar gyorsulni, szinte meg kell tolni. Hidegen ilyen probléma nincs. 6grammos a görgő benne, a gyári elvileg 6.4grammos,ékszíj jó állapotban van még, a kuplungot célszerszám híján nem tudtam megnézni. Kösz előre is
Régen jártam erre. Meséljetek valamit mi újság? Mostanában nem jutok sűrűn net közelbe mert elkezdtem kamionozni nemzetköziben így motorozni sincs időm.
Pénteken hazaértem azért meghajtottam a drágát és holnap is ha az idő engedi. Képzeljétek 1 hónap állás után lemerült benne az akksi. 9 volt feszültséget mutatott a fedélzetije a motornak. Multiméterem most nincs így nem tudom mennyire valós ez a 9 Volt, de az akksinak most nincs baja. Röviden ennyi történt velem.
Elkezdtem lebontani a gépsast, de úgy néz ki, hogy ki kell vennem a blokkot, hogy le tudjam húzni a hengert, mert sikerült lesarkalnom a tőcsavarokat . Valaki mondja már el, hogy mi a menete a blokk kivételének, nem akarok több kárt csinálni? köszi!
én most két hétig használtam napi 52 km..
egy huzamban kb 30 percig mentem vele 60-70 között (óra szerint) de volt mikor beálltam kamion mögé, akkor 95-100 között (háromnegyed gázon) mentem 10 percig. volt hogy melegebben, volt hogy hűvösebben, de nem volt semmi baj :)
Mennyivel szoktatok menni hosszabb utakon folyamatosan(kb 8 percen keresztül)?
Mennyire melegszik a mocitok mostanában?
Nekem csak városban mutat valamit a hőmérő... kb 1/3-ig ment fel... de általában "0"-t mutat.
Épp hangolom a variátorom, vettem bele malossi kisrugó szettet (Zöld, Kék, Piros)
Most a zöld rugó van benne, 5 grammos görgőkkel. De az elején nagyon lomha, viszont ha elérem a 35-40 km/h akkor megindul.
Mennyit fog számítani ha beleteszem a kék illetve a piros kisrugót? Vagy hagyjam igy és vegyek könnyebb görgőket?
akkor valszeg a varióval lesz a problem.
Megtudnátok mondani hogy szoktátok a hangcuccot belerakni a robogókba? :)
de amúgy a thaliaé az nem katalógus adat. a főnököm ilyennel jár és ténylegesen annyit eszik.. :)
annyi a lényeg, hogy nem megy 100 felett, hanem átlag 75-85 között
Megnézném hogy nálam mennyit enne az a thalia.
Egy karbis géptől szép eredmény ha a ditekk éhezőművészem evett 2,7-2.8-at.
én is kiszámoltam a 100-ast, de én jobban örülnék azért egy 3 liter/100-as értéknek :D
na mindegy, ha ez normális, akkor "megnyugodtam"
de azért ha azt nézzük, hogy egy diesel renault thalia (1.4-es motorral) ugyanennyit eszik, akkor elgondolkodok kicsit :D
kipróbáltam.. fullra tankoltam és addig hajtottam, amig ki nem fogyott belőle az üzemanyag.. volt nálam fél liter, azt beletöltöttem, elmentem benzinkútra (kb max 10 km), fullra tankoltam.. belement 7,65 (+ a fél literből ami maradt...) tehát kb 8 literes a tankja...
ebből következik, hogy a 212 km-en egy full tank üzemanyagot (tehát kb 8 litert) evett meg.. azért ez elég szar nem? teljesen jól megy, meg nincs vele bajom, de elvileg full gyári. akkor miért eszik ennyit egy 50 ccm-s motor?!
Az alábbi kipufogóm eladó, ha valakit érdekel!
Az ára:10.000Ft+posta.
Összesen 10percet volt a motoron!
A zx mire van? Mond, hogy morinire és akkor érdekel
port is érdkel vagy gyári is csak szép legyen!
Régen jártam erre. Meséljetek valamit mi újság? Mostanában nem jutok sűrűn net közelbe mert elkezdtem kamionozni nemzetköziben így motorozni sincs időm.
Pénteken hazaértem azért meghajtottam a drágát és holnap is ha az idő engedi. Képzeljétek 1 hónap állás után lemerült benne az akksi. 9 volt feszültséget mutatott a fedélzetije a motornak. Multiméterem most nincs így nem tudom mennyire valós ez a 9 Volt, de az akksinak most nincs baja. Röviden ennyi történt velem.
egy huzamban kb 30 percig mentem vele 60-70 között (óra szerint) de volt mikor beálltam kamion mögé, akkor 95-100 között (háromnegyed gázon) mentem 10 percig. volt hogy melegebben, volt hogy hűvösebben, de nem volt semmi baj :)
Mennyire melegszik a mocitok mostanában?
Nekem csak városban mutat valamit a hőmérő... kb 1/3-ig ment fel... de általában "0"-t mutat.