Kösz a segitséget, kipróbálom. Azt hiszem azt javasolták, hogy a gyárinál kb. 1 gr-al könyebbe gondolkodjak, viszont a zx-hez talán 4.8-ast adnak.. Van esetleg gyakorlati tapasztalatod arra, hogy mindenképp érdemes egyben cserélni tolórugóval, illetve kuplungrugóval együtt, ahogy a zx-hez adják, vagy először "csak" görgőt cserélgessek?
Én könnyebb görgővel próbálkoznék, mert ezek a hengerek és kipufogók nagyobb fordulaton szeretnek dolgozni. Szépen belőni csak több féle görgővel tudod, sok próba után.
Szerintem nem oldja a benzin, mert el sem jut odáig. Az órában és a csőben eleve van egy kis levegő, amit a benzin nem tud összenyomni. Egyébként meg az órában egy vékony réz félkör alakú cucc van, ehhez van rögzítve a mutató. Ahogy a nyomástól a lezárt réz csövecske elkezd "kiegyenesedni", úgy mozdítja ki a mutatót. A rezet pedig nem oldja a benzin...
"nincs véletlen egy eladósorban lévő jó üzemanyag pumpád?" Nincsen, mert általában amik hozzám kerülnek átalakításra ditech-ek, azok már úgy jönnek, hogy ki vannak berhelve. Másik pedig hogy átalakítás után a motor minden feleslegessé vált darabját vissza szoktam adni az ügyfélnek. Volt pár rossz pumpám, de meguntam őrizgetni őket, és a vastelepen kötöttek ki.
3000Pénz