Szia!
Nem eszem ágában sem volt hozzányúlni. :) Köszi a választ!
Injektor tisztító adalékról van valami tapasztalatod? Hasznos, tök mind1 vagy nem kell hozzá?
Alapjában véve egyik sem egy hálás karbis és ditekk egyaránt.Ha a tuningot nézzük mind az 5-6 pacit növeled 10-re.Aminek nagy haszna ott van hogy nem kell beszarni ha 2-3 50-el ballagó autót szeretnél leküzdeni vagy egy buszt.
Pöcshosszabbítónak tuti nem nagy befektetés arra más való.
Inkább nyomatékosabb stresszmentesebb lesz a városi harc tőle.Van akinek megéri van akinek nem.
ja, ha fekvő hengeres, akkor nem kell kivenni, viszont cserébe szivsz vele, mire felrakod normálisan, szóval inkább úgy fogalmaznék, hogy célszerű, az ideg és idő megspórolása végett. mármint ez morinire vonatkozik.
attól függ, mit akarsz. ha hosszabb távon gondolkodsz, mármint teljesitménynövelés tekintetében, akkor 70-es henger, ami majd kap kipuffot, és variót. ezek nem kötelezőek, de nyilván igazán igy érződik, hogy az erő veled van....:) Viszont ez valamelyest csökkenti az amugy is gyengusznak mondott konstrukciót, vagyis hamarabb kipurcanhat a főtengely, csapágy, stb a nagyobb igénybevétel miatt. Én is vettem hengert, polini 70-est, érezhetően erősebb, de hanyatt magában nem esek tőle. félévre vettem egy akciós zx-et, ez már többet jelentett, most kellene hozzányúlni a hajtáshoz, hogy ezeket ki is tudjam használni. voltak itt korábban olyanok, akik több 100.000.-Ft-ot költöttek csak tuningra, volt, aki azt mondta, hogy akkor sem olyan, mintha egy 250-esre ülsz. a Morinis ditech nem egy hálás tuningalany, de ezt mindenkinek magának kell eldönteni.
hello. Inditás után alszik el, az normális. ha nem alszik el, villog, indulás után, akkor bibi van. Ha jól műkszik, akkor ne piszkáld, inkább, szakit igényel /vagy rengeteg pénzt és türelmet.
Igen, tudom, megpróbálok szerezni Gameboy-t, aztán meglátom. Arra is kiváncsi vagyok, miért durrog. A potit nem lehet betenni a "gameboy csatlakozó" fedeléhez? Ha jól gondolom, hogy a poti a gomba hideg, illetve meleg állapota közötti ellenállásértéket "szimulálja", akkor tulajddoképp megmérem a hideg-és meleg állapoti ellenállást, és olyan végértékű poti kellhet/elméletben, bár ezt az értéket tán már korábban leirta valamelyik szaki itt az oldalon.
Amugy a potival hogy állitasz? menet közben is, vagy csak tankoláskor kisérletezel?
Mennyire észrevehető a különbség/ végsebesség, indulás hidegen-melegen stb/
Megnézettem szakival, sajnos a hengerem el lehet dobni, mivel nem javítható:-( a kipufogó rögzítése miatt már fúrtak bele egy új menetet , de az is kitört). Ti mit javasoltok, vegyek egy gyári bontott hengert fúrassam meg és azt tegyem fel, vagy vegyek egy 70 es hengert, de akkor azt mondták, hogy új kipufogó és variátor kell a gépsasba (anyagilag ez húzós lenne kicsit ahogy nézem az árakat)?Igaz ez? A henger leszedéséhez ki kell venni az egész blokkot? (aprilia sr vizesről lenne szó)! Várom a tanácsokat!
Sziasztok!
Tegnap vettem egy 2003-as ditech SR-t. Szeretnék pár dolgot kérdezni.
Indításkor mi a normális visszajelzés? Gyújtás ráadásakor pirosan világít a visszajelző míg be nem indítom utánna elalszik. Nem kellene elaludnia indítás előtt? Amúgy jól indul, saját lábán jött haza, szép alapjárat semmi gond nincs vele. Nem fullad jól húz egyeletes a teljesítménye.
95-ös benzint tankolok bele itt csak az van. Érdemes ebbe valamilyen injektor tisztító adalékot tölteni? Ha igen akkor milyet?
A potméter a computert csapja be így, azt hiteti el vele, hogy hidegebb a motor, magyarán dúsít a keveréken, ez persze csak egyirányú, ezzel a módszerrel nem lehet szegényíteni, azt csak alátétkiszedéssel lehet. Most nekem csak úgy lóg, be akarom dobozolni és skálázni, hogy lássam milyen értékeken mit muzsikál, de azt megfigyeltem hogy a sima 95ös és az EVOneo benzinnél máshol muzsikál jobban.
Az a baj, hogy vannak dolgok amit gameboy nélkül nem lehet, vagy csak irtózatos szívás árán...
Ezen a poti dolgon elgondolkodtam. A motor szemszögéből min változtat? másabb a hangja, jobban húz, vagy mi a változás? menet közben is állitod?
Szerelőt köszi, szerintem a neten néztem, én inkább magam bütykölöm, anyagi okok, meg a kihivás miatt is. sajnos garázsom nincs, így utcai látványosságot képezek, de sebaj. Most azon agyalok, hogyan lehetne a komresszor nyomását, illetve a benzinnyomást megmérni. Szereztem egy kocsikerék pumpa légnyomásmérő órát, aztán azt kellene T szárral megtoldani, hogy üzem közben is mérhessek. illetve a benzinpumpa nyomását nem tudom, hogyan lehetne nézni. Leginkább úgy szoktam, hogy a visszafolyó csövet nézem, ha megjelenik az üzemanyag 3-4 gyujtás ráadás után, akkor tudom, hogy nem csak zümmög feleslegesen. Azon gondolkodom, hogy a motor melegen szebben jár, viszont a most festett zx hátsó visszaforditó könyöke mintha el lenne szineződve, de belül kormosnak látszik, pedig azért szoktam hajtani. Hazamegyek kiveszem a gyertyát, aztán meglátom mit mutat.
Pár éve vettem egy tartókonzolt dobozzal, de utólag kiderült hogy nem jó az SRemre pedig úgy árulták. Feltöltöttem képeket róla, hátha ráismer valaki mire jó.
A potmétert egy sima elektronikai boltban vettem, de már nem emlékszem a tól-ig tartományára ha gondolod lemérem. Felvezettem a kormányra, így menet közben is tudok állítani rajta.
Nekem a multivar a hengerrel együtt került bele és asszem a szíj is malossi talán valami kevláros. Azért ekkora a görgő mert így nem forog szét szegény. Elég nyomatékos a 70es miatt így is.
7 grammos görgőkkel is idegesítően magasabb fordulaton ment és ráadásul nem is gyorsult jobban.
Gyakorlatilag óra szerint 70-80ig nem is változik a hangja, csak utána mikor kifogy az áttétel kezd el emelkedni...
Ha gondolod megadom a szerelőm elérhtőségét, Nagykátán van. Nekem is bazi messze van, de ő legalább ért hozzá. Idény végén szerintem leviszem hozzá hogy rakja rendbe megint. Ha egyáltalán még foglalkozik olyenekkel...
Hát igy kicsit nekem úgy tűnik, mintha sok kaját kapna, de ezt nyilván a szerelőd jobban tudja. Ez a poti hogy néz ki, te csináltad, vagy vetted? A hajószijad gyári tipusú?Malossi cucc mennyit dobott rajta? Gondolkodom a szijcserén, csak nem tudom, hogy érdemes-e malossit vennem, vagy elég a gyárival egyező dayco?
Nem nehéz a görgőd? nekem talán 6gr körüli lehet benne, és ahogy olvasgattam, azt irták, hogy a gyárinál kb. 1 gr-al könnyebb kell bele a polini henger, meg a zx miatt.
NKG CR9E. Az enyém ilyen színű. //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Ezt rakta bele a szerelőm. Jó rég óta benne van és semmi teljesítményesést nem érzékelek.
A beépített potméterrel én tudok játszani rendesen, ha majdnem pirosban áll a vízhőfok teljesen kitekerve majdnem kifekszik a mutató hideg irányba és sajnos majnem minden állásban ugyanígy leáll, bár érdekes, hogy vannak időszakok amikor szépen jár 5 percig alapjáraton, de akkor is hallani hogy megtorpan. Alapjáratot emelni gondolom csak gameboy-al lehet, a szerelőm meg messze lakik, most arra se időm se pénzem... :-(
Hello! Ha nem Champion, akkor mi? Egyébként olyan a tiéd, mintha alacson lenne neki az alapjárati fordulat, de legalább jól megy. Gondolkodom, hogy lehet, hogy sokat kap a moci, mert amikor durrog, akkor fekete füst jön ki a kipuffból. Arra gondolok, hogy kevés a kompresszornyomás / aminek ellentmondani látszik, hogy melegen jobb/ vagy sok neki az üzemanyag, mert a gyertya is fekete. A gyertyahézagot levettem kb. 0,7-re, de igy viszont nem pörög ki annyira, viszont talán könnyebben indul.
Nekem 1 vastag van benne. Nekem a szerelőm nem Championt rakott bele, ő nagy mágus ebben. 0.75öt mértem nemrég és felraktam 0.9-re de nem változott semmit...
Vario Malossi multivar, 8gs görgőkkel, gyári kuplung, fehér rugóval, malossi membrán, malossi szűrő. a 120as órán 100-105öt mutat sík úton ami olyan 80-85-nek felel meg. GPS-sel már mértem.
CSákány tudom h nem rs forum!
de azért hátha.
Eladó vagy robogora cserélném ráfizetéssel az 50cc aprilia RS- met. Jó állapotban van. full gyári. sportlégszürő, ledes index, vadi uj akksi. 90% os gumik. Ha valakit érdekl irhat ittis vagy e-mailen : milas@citromail.hu
Van egy kis gondom az old sr-emmel.
Nem akar önindítóval indulni a motor, de már 3aksival ki lett próbálva. Mi lehet a gond? Meg sem foorgatja a motort.
Hasonló az enyém is, csak durvábban. A tiéden hány alátét van a polini kupakban, illetve mekkora a gyertyahézag? Óra szerint mennyit megy? milyen a hajtásod? vario, kuplung?
Hello!Vettem a motoromhoz egy Angel Eyes első lámpát.Úgy szeretném megoldani,hogy egy kapcsolóval tudjam kapcsolni,de ha lekapcsolom a hátsó helyzetjelző erőssebben világít mint a félklámpa miért van ez?(ja a mocim egy 2008-as SR Street karbis)
Nálam nem ilyen kritikus a helyzet de hasonló...
Ugyanezek vannak benne nekem is. Én betettem egy potmétert a hőgombához azzal finomhangoltam, de ez a néhai megtorpanás nekem is lefullasztja a gépet...
Nem eszem ágában sem volt hozzányúlni. :) Köszi a választ!
Injektor tisztító adalékról van valami tapasztalatod? Hasznos, tök mind1 vagy nem kell hozzá?