Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oké köszi!
megtudom magam nézni hogy ha nem kap elég benzint vagy vigyem szerelőhöz? bocs ha hülyeséget kérdezek...
Error in heat indicator
Hőfokjeladó........
Üdv Mindenkinek!

A következő gondom adódott: A motorom kis gázadásra csökken a fordulat vagy csak lefullad. Ezt is csak ritkán csinálja. Di-techről van szó. Tettem bele injektor tisztítót, de eddig még nem javult. Mi lehet a gondja?Remélem valaki tud segíteni.
A computer 20-as hibát ír .
Nagy gondja szerintem nem lehet, mert rendesen gyorsul gázadásra, és 90-et is megy, csak eléggé zavaró, ha hirtelen indulni akarok, és lefullad a kereszteződésben.
elsőnek szerintem az üzemanyaggal kezd, kap e eleget, utána jöhet a hajtás
Hello!
2000-es vizes,fekvő minarellis sr-embe nem rég lett cserélve a henger,dugattyú,csapágyak, egy karbon membrán,görgők,szimeringek stb...
és a régi 70-es hengerrel átlag 100-110 volt a vége óra szerint most hogy új 70-es hengerszett van benne alig megy 70-80-at óra szerint...
Nem igazán értek a motorokhoz de azt olvastam hogy a görgők lehetnek rosszak a mociba... miből tudom megálapítani hogy milyen görgők jók bele? vagy mi lehet a baja hogy nem megy már olyan jól?
Azta jósokat mentél azóta vele :)
nekem is teflon gyűrűt kellet cserélnem ,noh meg tömítést a biztonság kedvéért ,deh a szerelő azt mondta hogy benzin pumpát is cseréljünk mert ha vmit kicserélünk akkor mindent kikell -.-" persze persze de azért kilett , deh mostmán rájöttem hogy nagyon egy kapzsi szerelő az !mi mikor vettük 16400volt benne most tart 21Enél :) egy éve nincs meg augusztus 27-ikén lesz :)
jah oksa , hát inkább az email címedet kapd le , mert nálam sincsfennt ,
Nagyon örülök,hogy neked bevált...Ezek szerint aki több éve foglalkozik a ditech-ek javításával nem ért hozzá... Az injektorbanés a nyomásszabályzó házban kicsapódik a benzinből az adalék a kompresszorból szintén kerül bele víz és egy minimális olaj.Ez az egész egy trutymó lesz,ami egy idő után meghibásodásokat okozhat.Évente legalább egyszer érdemes kitakarítani,használattól függően.A benzinpumpa sem szereti csak a tiszta benzint.Ha az adalékanyagtól van szép gyertyaképed akkor régen rossz.Adalékot én nem használok, injektortisztítóról beszéltem egyszer egy évben.Jobban mondva kerozinról,mert az injektortisztító kb 95%-a kerozin.
Próbáltam az adalékolt benzineket is vpower,evo.A jelenség ugyanez volt,trutymó a kupakban.
Az én motoromban 56.000 Km van 28volt benne mikor megvettem 4évvel ezelőtt.Csak egy teflongyűrűt kellett eddig cserélnem a levegőinjektoron.Ha majd ennyit beletettél a tiédbe meghibásodás nélkül szólj és felhívom a szerelőt,hogy hülyeségeket beszélt
cserélj gyertyát! Cimbimnek ugyanez volt,egy gyertyacsere után olyan jo lett,nem torpant meg egyszer se!
Na püff. ezt nem tudtam. Azért köszi.
Én úgy tudom hogy többféle verzió létezik a szoftverből, mint ahogyan az ECU-ból is. Gondolom ezért nem tudja olvasni egyik a másikat.....
Köszi!
Akkor márkaszerviz....
Ezt nem kaptam meg. A piaggio ecu-t hogy kell? Mert a Morinihez van gépen, de a pigi ecu-t nem látja.
Igen, írtam is rá. Asszem valami olyat, hogy érdemes lenne megfrissíteni az ECU szoftverét. Esetleg karbisra alakítani....
A morinis di-tech gyári kontrasztrugója ugyanolyan erős mint a piros malossi,ezért nem érdemes fehéret vagy sárgát(gyengébbet bekerakni.
Ja , múltkor a 2-ik mailt olvastad?
Akkor sajnos én kezdek kiégni.....
Kell mert ez éltet, a segíteni akarás!
sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy a malossi sárga tolórugó erősebb mint a gyári, vagy gyengébb? tehát nagyobb súlyú görgőt igényel, vagy kissebbet?
Nyugodt vagyok, csak mindig csalódok az emberekben. Kell ez nekem?!.....
Mindent szabad,a te motorod.Most nincs időm bővebben erre,majd holnap visszatérünk rá
Hogy is írták nem régen !

" Nyugalom, a hosszú élet RITKA"
Írtam, akinek nem inge.... Azokra gondoltam, akik baromságokkal zaklatnak e-mail-ben. Mikor rászólok még neki áll feljebb.....
Volt egy Aprilia RS 50-em 1998-as. Annak az órája pontosnak mondható. Szinkronban volt a sebességmérő táblával a GPS-el és a suzukim órájával is vagy pont olyan rossz volt mint ezek nem tom hogy fogalmazzak. Már gőzöm sincs mit lehet helyesnek tekinteni. De az aeroxoknak runnereknek sr-nek köze sincs a valósághoz. Az nsr125-öm is csalt +10km/h-t a street magic is +5-öt. Most az SR +10-15km/h. De az rs 50 teljesen korrekt volt.
Más:
Mi okozhatja azt ditech-nél hogy ha egy gázálláson megyek egy ideig 4-5 percig utánna megtorpan megfullad egy picit amint mozdítok a gázon. De gyorsan észhez tér. Ha játszok a gázzal városban megyek semmi baja. De lakott területen kívül előfordul néha ez a jelenség monoton menet után. Ilyenkor visszaengedem a gázt1 pillanatra és megy tovább rendesen. De érdekelne mi váltja ezt ki.