A következő gondom adódott: A motorom kis gázadásra csökken a fordulat vagy csak lefullad. Ezt is csak ritkán csinálja. Di-techről van szó. Tettem bele injektor tisztítót, de eddig még nem javult. Mi lehet a gondja?Remélem valaki tud segíteni.
A computer 20-as hibát ír .
Nagy gondja szerintem nem lehet, mert rendesen gyorsul gázadásra, és 90-et is megy, csak eléggé zavaró, ha hirtelen indulni akarok, és lefullad a kereszteződésben.
Hello!
2000-es vizes,fekvő minarellis sr-embe nem rég lett cserélve a henger,dugattyú,csapágyak, egy karbon membrán,görgők,szimeringek stb...
és a régi 70-es hengerrel átlag 100-110 volt a vége óra szerint most hogy új 70-es hengerszett van benne alig megy 70-80-at óra szerint...
Nem igazán értek a motorokhoz de azt olvastam hogy a görgők lehetnek rosszak a mociba... miből tudom megálapítani hogy milyen görgők jók bele? vagy mi lehet a baja hogy nem megy már olyan jól?
Azta jósokat mentél azóta vele :)
nekem is teflon gyűrűt kellet cserélnem ,noh meg tömítést a biztonság kedvéért ,deh a szerelő azt mondta hogy benzin pumpát is cseréljünk mert ha vmit kicserélünk akkor mindent kikell -.-" persze persze de azért kilett , deh mostmán rájöttem hogy nagyon egy kapzsi szerelő az !mi mikor vettük 16400volt benne most tart 21Enél :) egy éve nincs meg augusztus 27-ikén lesz :)
Nagyon örülök,hogy neked bevált...Ezek szerint aki több éve foglalkozik a ditech-ek javításával nem ért hozzá... Az injektorbanés a nyomásszabályzó házban kicsapódik a benzinből az adalék a kompresszorból szintén kerül bele víz és egy minimális olaj.Ez az egész egy trutymó lesz,ami egy idő után meghibásodásokat okozhat.Évente legalább egyszer érdemes kitakarítani,használattól függően.A benzinpumpa sem szereti csak a tiszta benzint.Ha az adalékanyagtól van szép gyertyaképed akkor régen rossz.Adalékot én nem használok, injektortisztítóról beszéltem egyszer egy évben.Jobban mondva kerozinról,mert az injektortisztító kb 95%-a kerozin.
Próbáltam az adalékolt benzineket is vpower,evo.A jelenség ugyanez volt,trutymó a kupakban.
Az én motoromban 56.000 Km van 28volt benne mikor megvettem 4évvel ezelőtt.Csak egy teflongyűrűt kellett eddig cserélnem a levegőinjektoron.Ha majd ennyit beletettél a tiédbe meghibásodás nélkül szólj és felhívom a szerelőt,hogy hülyeségeket beszélt
Volt egy Aprilia RS 50-em 1998-as. Annak az órája pontosnak mondható. Szinkronban volt a sebességmérő táblával a GPS-el és a suzukim órájával is vagy pont olyan rossz volt mint ezek nem tom hogy fogalmazzak. Már gőzöm sincs mit lehet helyesnek tekinteni. De az aeroxoknak runnereknek sr-nek köze sincs a valósághoz. Az nsr125-öm is csalt +10km/h-t a street magic is +5-öt. Most az SR +10-15km/h. De az rs 50 teljesen korrekt volt.
Más:
Mi okozhatja azt ditech-nél hogy ha egy gázálláson megyek egy ideig 4-5 percig utánna megtorpan megfullad egy picit amint mozdítok a gázon. De gyorsan észhez tér. Ha játszok a gázzal városban megyek semmi baja. De lakott területen kívül előfordul néha ez a jelenség monoton menet után. Ilyenkor visszaengedem a gázt1 pillanatra és megy tovább rendesen. De érdekelne mi váltja ezt ki.
megtudom magam nézni hogy ha nem kap elég benzint vagy vigyem szerelőhöz? bocs ha hülyeséget kérdezek...