Pardon ZD4RLB. Az alvázszám eleje, az enyém ZD4RLD... a szerelő szerint az már jobb. Én tudok egy szerelőt, csak messze van. Nagykátán. Én oda hordom ha baja van. Van neki GameBoy-a is a Ditechez.
Sziasztok!
Szakemberekhez kérdés: morinis ditech zx-és polini 70-es hengerrel az alábbiakat produkálja: reggel nehezen indul, illetve beindul, legkissebb gázra leáll. 4-5. inditásnál, ha elkapja a fordulatot, akkor megy, mint állat, alapjárat gyakorlatilag nincs, illetve alapjárat közelében tüsszög, durrog. kb. 4000-es fordulattól húz, végre óra szerint kb. 85 körül megy, néha 92 körül is, ez szerintem a szij kopottságától lehet.
hol kezdjem a hibakeresést? "szokásos" gyertya/ a polinis hengerhez való gyertya van benne talán champion?/, kompresszornyomás vonalon, vagy vegyek ki egy vékony lemezt a nyomásszabályzó kupakjából? / 2 van benne, egy vékony, egy vastag/
Ötleteket várok, köszi előre is.
Nincs senki aki vállalná az átalakítást, és megbízható szerelő lenne!
Most is az a helyzet hogy beindítom a gépet, alapjárat van amint gázt adok.. baaaa lefúl! aki itteni szerelő látta azt mondta ő nem tud vele mit kezdeni! Már végső elkeseredésemben gondoltam erre! Mit jelent az hogy ZDRLB-s ?
Valaki világosítson már fel miért éri meg egy Ditechest karburátorosítani? Költsége van + többet is fog fogyasztani... Egyszer kell jól összerakni, aztán nem lesz vele baj, persze ha nem ZDRLBs, azok betegesebbek.
Szia kinter! tudnál nekem dobni egy mailt a karburátorosra való átalakítás költségeiről? astraracingteam@freemail.hu
2003-as morinis SR
előre is köszi!
Nem a kerámia színére gondoltam, hanem ami a hengerbe belelóg a szikra ahol képződik. Ha kávébarna akkor ideális, ha fehér/szürke akkor szegény, ha fekete akkor dús a keverék.
Hello!
Az én sr-emnek is hasonló tünetei voltak, elvittük szerelőhöz és ő mondta hogy a membrán letört és beleesett a hengerbe az meg szétbaszta... Én is csak nagy nehezen tudtam elindítani és ha visszavettem a gázt akkor nekem is leállt...
sziasztok!
van egy kis nyűgöm a sárkánnyal(2005-ös karbis sr), abszolut nincs alapjárat, ha sikerül beinditani(keservesen) akkor lassan veszi fel a fordulatot,
ha viszont felvette, le tudtam vele nyomni egyben 25 km-t tünetmentesen(közben nem kellett megállnom), viszont hazaérve ahogy a gázt visszavettem leáll, beinditása ismét szenvedés.
(tehát ugy vettem észre alapjárat környékén van probléma vele)
karbit szétszedtem,kitisztitottam, de nem volt koszos, fuvókák is tiszták.
Gyertyát is cseréltem. valami tipp nincs esetleg mi lehet a gond? .
köszi
Sziasztok!
Holnap készülök egy Aprilia SR50 ditech-et vásárolni. 15000km-er van benne 2003-as kiadás. Szép állapotú és állítólag hibátlan. Milyen buktatói vannak motornak? Mire kellene figyelnem vásárlásnál? Van valami visszajelzés ami elárulná motor hibát? Hogyan kell viselkednie? És mi az a jelenség aminél jobb ha elfelejtem mert nem érdemes megvenni?
Karbis, és teljes hengerszett csere volt benne... a gyertya színére nem emlékszem nem is tudom talán fehér?! :/ (szimeringek,csapágyak,henger,dugattyú,görgők ilyenek lettek benne cserélve!)
Hello!
SR50-esembe 70ccm-is henger van nem rég vettem és a moci csak 80-90-ig megy fel. Eddig 200km-t raktam az új hengerbe, az előzővel pedig mentem 110-et is... ez mér van vagy csak jobban bekell járatni?
Sziasztok! 2003-as Peugeot JetForce TSDI-hez keresek levegőinjektort. Tudja valaki, hogy melyik más típusokkal egyezik meg? pl. egy morinis vagy pigis diteché jó bele? Előre is köszi
Igen,az oszták és a svájci di-tech apriliák többnyire butított programmal jöttek a gyárból!Vagy veszel egy bontott ecu-t vagy rárakatod a sportprogramot.
Szakemberekhez kérdés: morinis ditech zx-és polini 70-es hengerrel az alábbiakat produkálja: reggel nehezen indul, illetve beindul, legkissebb gázra leáll. 4-5. inditásnál, ha elkapja a fordulatot, akkor megy, mint állat, alapjárat gyakorlatilag nincs, illetve alapjárat közelében tüsszög, durrog. kb. 4000-es fordulattól húz, végre óra szerint kb. 85 körül megy, néha 92 körül is, ez szerintem a szij kopottságától lehet.
hol kezdjem a hibakeresést? "szokásos" gyertya/ a polinis hengerhez való gyertya van benne talán champion?/, kompresszornyomás vonalon, vagy vegyek ki egy vékony lemezt a nyomásszabályzó kupakjából? / 2 van benne, egy vékony, egy vastag/
Ötleteket várok, köszi előre is.
Most is az a helyzet hogy beindítom a gépet, alapjárat van amint gázt adok.. baaaa lefúl! aki itteni szerelő látta azt mondta ő nem tud vele mit kezdeni! Már végső elkeseredésemben gondoltam erre! Mit jelent az hogy ZDRLB-s ?
2003-as morinis SR
előre is köszi!
Az én sr-emnek is hasonló tünetei voltak, elvittük szerelőhöz és ő mondta hogy a membrán letört és beleesett a hengerbe az meg szétbaszta... Én is csak nagy nehezen tudtam elindítani és ha visszavettem a gázt akkor nekem is leállt...
van egy kis nyűgöm a sárkánnyal(2005-ös karbis sr), abszolut nincs alapjárat, ha sikerül beinditani(keservesen) akkor lassan veszi fel a fordulatot,
ha viszont felvette, le tudtam vele nyomni egyben 25 km-t tünetmentesen(közben nem kellett megállnom), viszont hazaérve ahogy a gázt visszavettem leáll, beinditása ismét szenvedés.
(tehát ugy vettem észre alapjárat környékén van probléma vele)
karbit szétszedtem,kitisztitottam, de nem volt koszos, fuvókák is tiszták.
Gyertyát is cseréltem. valami tipp nincs esetleg mi lehet a gond? .
köszi
keresek aprilia sr ditech-et!
olcosn!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Holnap készülök egy Aprilia SR50 ditech-et vásárolni. 15000km-er van benne 2003-as kiadás. Szép állapotú és állítólag hibátlan. Milyen buktatói vannak motornak? Mire kellene figyelnem vásárlásnál? Van valami visszajelzés ami elárulná motor hibát? Hogyan kell viselkednie? És mi az a jelenség aminél jobb ha elfelejtem mert nem érdemes megvenni?
Milyen színű a gyertya?
Ha karbis akkor a plusz térfogatnak több benzin is kell... Szerintem ez így édeskevés. Mármint hogy csak nagyobb hengert tettél fel.
Ha injektoros, akkor meg ha Malossi akkor kell a hozzá való elektronika, vagy ha Polini akkor meg a saját injektor nyomásszabályozója.
SR50-esembe 70ccm-is henger van nem rég vettem és a moci csak 80-90-ig megy fel. Eddig 200km-t raktam az új hengerbe, az előzővel pedig mentem 110-et is... ez mér van vagy csak jobban bekell járatni?
http://www.egumotors.hu/4381-e...
http://www.egumotors.hu/4381-e...