Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek! Tanácsot szeretnék kérni a következő a problémám: az sr50-en (2000-es sr karbis, vizes)a kipufogó rögzítése kitört az öntvényből (a menetes rész) kérdés, hogy csak hengercserével orvosolható a dolog, vagy javítható? Ha javítható Nyíregyháza környékén tudtok-e javasolni valami szakit? Még egy kérdés: ha le akarom húzni a hengert akkor ki kell szedni az egész blokkot?előre is köszi a választ!
köszi bementem egy robogoshoz, 4500 helyett ide adta 2800ért bár sztem ez is drága érte de a szükség törvényt bont :D
A Kymco robogókon, már amelyiken van, egy külön műanyagból készült hűtőtárcsa van. Itt a mérettel lehet gond elsősorban, érdemes lenne ez irányban is kutakodni.
A Ditech-et úgy szokták programozni, például arra lehet tenni egy sport programot is, hogy a műszerfalnál van egy csatlakozó amire nincs rákötve semmi. Na egy jó szerelő, akinek van ilyen, egy speckó gameboy kártyával rácsatlakoztatja a gameboyt arra az üres csatlakozóra és ott állíthat a gyújtástól kezdve az olaj bevitelen át mindent, amit a számítógép vezérel.
Ehez van egy gameboy kártya amit mondtam és az rohadt drága és nehéz beszerezni. Én Csongrád megyében 1 embert ismerek akinek van ilyen az is Makón van.
Most lehet, hogy hülyeséget mondtam amúgy mert karbisban azt hiszem, nincs számítógép csak egy gyújtás vezérlő és hogy az le van e butítva az jó kérdés. Majd azt megmondják az okosabbak, hogy az lehetséges e.
helosztok
erdekelne a velemenyerek mejik robogo a jobb a vizhutesuek erdekelnenek az aprilija sr 50,yamaha aerox 50,vagy a suzuki katana a megbizhatobb hoszutavra tervezek motrot venni es nem szeretnek mellenyulni ,kis fogyasztasu es gyors legyen.kb 1998-2004 es mocikrol lenne szo.elore is koszonom
kifejtenéd bővebben ezt a gameboyt?
Egy "computer" vezérli a gyújtást, mely ha még gyári akkor lehet, hogy a programja által le van butítva. Nekem volt egy ilyen computerem, igaz Ditechnél, de a karbisba is egy gyújtásvezérlő van ha jól tudom és ezeket speciális csatlakozóval és gameboy-al át lehet programozni.
Remélem tudtam segíteni
Üdvözletem!
Gyors segítségre lenne szükségem. Van egy első szériás SR50-esem, mely Ausztriából lett hozva. Megvannak az eredeti papírjai, kint TÜV vizsgával rendelkezett. Átnézve a motort folytást nem találtam sehol, de mégsem akar többet menni ötvennél, illetve nem úgy pörög, ahogy kellene. Görgők kicserélve, szíj kicserélve, kuplungrugó új, harang jó, a ferrodol még két szezont simán bír. A karbinál a membrán is rendesen zár. Valaki találkozott-e hasonló problémával, vagy esetleg valami kis elektronikus kütyüvel lenne lebutítva?
Segítségeteket előre is köszönöm.
helló, köszi de nem ez az, ez a külső tárcsa engem csak a hűtőtárcsa érdekel amin vannak a hűtőlapát hajtások. azt darálta le mert elengedett az anya^^
nem megy jobban. legalábbis nem érzek különösebb változást. és nem húzom jobban, mert ilyen óra szerint 60-70 körül szoktam menni egy nap 52 km körül. (óraszerint max: 95-100)
Ja hogy az nem ditech... akkor meg lehet jobban megy és te meg jobba húzod neki :-)
Én EVOneo-t használok, de azt látom hogy a maszek potméteremmel állítani kell a 95öshöz képest. Valahogy dúsabbnak érzem keveréket tőle. Mivel nincs lambdaszonda a computer nem veszi észre hogy dúsabb így tökéletlenebb az égés tehát ehet többet. Ez az én elméletem...
használ valaki shell v power racinget?
lehetséges, hogy többet fogyaszt a 100-as oktánszámú benyából a motor, mint a 95-ösből?
kösz
Sziasztok!
Aprilia SR 50 Di-Tech 5-6 nap állás után nem indul, mert túl sok kaját kap, és nem bírja elégetni, beköpi a gyertyát...
Ez mitől van, mit nézzek meg?
S.O.S!
én cseréltem már, de 100km után ugyanolyan hangos... nem látom értelmét... bár én sima üveggyapotot tömködtem bele.
Szerintem villogtasd ki vele úgy hogy 4x végig mennyen, akkor töröl. Aztán pár nap múlva nézd meg ismét, hogy visszajött-e valami. Ja még valami! Ha így töröltök akkor a futott üzemóra érték is ugrik!
17X12 6,6g
Esetleg van vkinek Addreshez (morinis) variátor hűtő tárcsa ,vagy annak pótlására ötlet!?
Hello!
Valaki megtudná mondani hogy milyen rugó kellene a középsztenderemre? Sr50 asszem 2001-es a gép.
Hello, az érdekelne, hogy suzuki addressben, milyen méretű és súlyú görgők vannak!?
Igen.Én is mondtam neki,hogy talán jó lehet másik mocinak a CDI-je de psziho a srác és nem akarja "összekókányoltatni" az "új" motorját.