Üdv Mindenkinek! Tanácsot szeretnék kérni a következő a problémám: az sr50-en (2000-es sr karbis, vizes)a kipufogó rögzítése kitört az öntvényből (a menetes rész) kérdés, hogy csak hengercserével orvosolható a dolog, vagy javítható? Ha javítható Nyíregyháza környékén tudtok-e javasolni valami szakit? Még egy kérdés: ha le akarom húzni a hengert akkor ki kell szedni az egész blokkot?előre is köszi a választ!
A Kymco robogókon, már amelyiken van, egy külön műanyagból készült hűtőtárcsa van. Itt a mérettel lehet gond elsősorban, érdemes lenne ez irányban is kutakodni.
A Ditech-et úgy szokták programozni, például arra lehet tenni egy sport programot is, hogy a műszerfalnál van egy csatlakozó amire nincs rákötve semmi. Na egy jó szerelő, akinek van ilyen, egy speckó gameboy kártyával rácsatlakoztatja a gameboyt arra az üres csatlakozóra és ott állíthat a gyújtástól kezdve az olaj bevitelen át mindent, amit a számítógép vezérel.
Ehez van egy gameboy kártya amit mondtam és az rohadt drága és nehéz beszerezni. Én Csongrád megyében 1 embert ismerek akinek van ilyen az is Makón van.
Most lehet, hogy hülyeséget mondtam amúgy mert karbisban azt hiszem, nincs számítógép csak egy gyújtás vezérlő és hogy az le van e butítva az jó kérdés. Majd azt megmondják az okosabbak, hogy az lehetséges e.
helosztok
erdekelne a velemenyerek mejik robogo a jobb a vizhutesuek erdekelnenek az aprilija sr 50,yamaha aerox 50,vagy a suzuki katana a megbizhatobb hoszutavra tervezek motrot venni es nem szeretnek mellenyulni ,kis fogyasztasu es gyors legyen.kb 1998-2004 es mocikrol lenne szo.elore is koszonom
Egy "computer" vezérli a gyújtást, mely ha még gyári akkor lehet, hogy a programja által le van butítva. Nekem volt egy ilyen computerem, igaz Ditechnél, de a karbisba is egy gyújtásvezérlő van ha jól tudom és ezeket speciális csatlakozóval és gameboy-al át lehet programozni.
Remélem tudtam segíteni
Üdvözletem!
Gyors segítségre lenne szükségem. Van egy első szériás SR50-esem, mely Ausztriából lett hozva. Megvannak az eredeti papírjai, kint TÜV vizsgával rendelkezett. Átnézve a motort folytást nem találtam sehol, de mégsem akar többet menni ötvennél, illetve nem úgy pörög, ahogy kellene. Görgők kicserélve, szíj kicserélve, kuplungrugó új, harang jó, a ferrodol még két szezont simán bír. A karbinál a membrán is rendesen zár. Valaki találkozott-e hasonló problémával, vagy esetleg valami kis elektronikus kütyüvel lenne lebutítva?
Segítségeteket előre is köszönöm.
helló, köszi de nem ez az, ez a külső tárcsa engem csak a hűtőtárcsa érdekel amin vannak a hűtőlapát hajtások. azt darálta le mert elengedett az anya^^
nem megy jobban. legalábbis nem érzek különösebb változást. és nem húzom jobban, mert ilyen óra szerint 60-70 körül szoktam menni egy nap 52 km körül. (óraszerint max: 95-100)
Én EVOneo-t használok, de azt látom hogy a maszek potméteremmel állítani kell a 95öshöz képest. Valahogy dúsabbnak érzem keveréket tőle. Mivel nincs lambdaszonda a computer nem veszi észre hogy dúsabb így tökéletlenebb az égés tehát ehet többet. Ez az én elméletem...
Sziasztok!
Aprilia SR 50 Di-Tech 5-6 nap állás után nem indul, mert túl sok kaját kap, és nem bírja elégetni, beköpi a gyertyát...
Ez mitől van, mit nézzek meg?
S.O.S!
Szerintem villogtasd ki vele úgy hogy 4x végig mennyen, akkor töröl. Aztán pár nap múlva nézd meg ismét, hogy visszajött-e valami. Ja még valami! Ha így töröltök akkor a futott üzemóra érték is ugrik!
http://www.gokartaruhaz.hu/ind...
http://bolthely.hu/robogoalkat...
Ehez van egy gameboy kártya amit mondtam és az rohadt drága és nehéz beszerezni. Én Csongrád megyében 1 embert ismerek akinek van ilyen az is Makón van.
Most lehet, hogy hülyeséget mondtam amúgy mert karbisban azt hiszem, nincs számítógép csak egy gyújtás vezérlő és hogy az le van e butítva az jó kérdés. Majd azt megmondják az okosabbak, hogy az lehetséges e.
erdekelne a velemenyerek mejik robogo a jobb a vizhutesuek erdekelnenek az aprilija sr 50,yamaha aerox 50,vagy a suzuki katana a megbizhatobb hoszutavra tervezek motrot venni es nem szeretnek mellenyulni ,kis fogyasztasu es gyors legyen.kb 1998-2004 es mocikrol lenne szo.elore is koszonom
Remélem tudtam segíteni
Gyors segítségre lenne szükségem. Van egy első szériás SR50-esem, mely Ausztriából lett hozva. Megvannak az eredeti papírjai, kint TÜV vizsgával rendelkezett. Átnézve a motort folytást nem találtam sehol, de mégsem akar többet menni ötvennél, illetve nem úgy pörög, ahogy kellene. Görgők kicserélve, szíj kicserélve, kuplungrugó új, harang jó, a ferrodol még két szezont simán bír. A karbinál a membrán is rendesen zár. Valaki találkozott-e hasonló problémával, vagy esetleg valami kis elektronikus kütyüvel lenne lebutítva?
Segítségeteket előre is köszönöm.
lehetséges, hogy többet fogyaszt a 100-as oktánszámú benyából a motor, mint a 95-ösből?
http://italmondo.hu/index.php?...
Aprilia SR 50 Di-Tech 5-6 nap állás után nem indul, mert túl sok kaját kap, és nem bírja elégetni, beköpi a gyertyát...
Ez mitől van, mit nézzek meg?
S.O.S!
Valaki megtudná mondani hogy milyen rugó kellene a középsztenderemre? Sr50 asszem 2001-es a gép.