Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja elmentettem köszz szépen m1szer nem tudtam volna ezek az infók nélkül megcsinálni na meg akkor fojamatosan rossz értékeket kapott az ecu és nem is volt olyan amilyennek lenie kelllett volna de sztem nem tom lehet csak én érzem de lehet kicsit gyengének találom de legalább megy lehet egy motor generál kéne bele
Na ez jó hír! Újabb Ditech gép hiba nélkül :-)
A hibakód listát mentsd el, még jól jöhet.
na tudod mi volt a baj valahogy kilett tekerve a gázállás csavarja hátul lent a keréknél betekertem teljesen és minden elaludt mostmár nem világít köszönöm a segítséget
mert elolvadt egy kicsit
Elméletileg ha 4x végéigvillog kitörli az egészet, magyarán ezek valamiért visszajönnek.

Ha félig felmegy az kb normális, nekem a 70essel se megy a piros közelébe.

Nem mondom hogy cseréld ki mert nem vagyok szerelő, de ha nem érzel teljesítményromlást ne foglakozz vele. Miért cserélted a régit?
mutatja
félig szokott felmenni vagy kicsit lejebb
lehúztam de a hibacod mindig ujra visszajön tehát akkor ha jól gondolom akkor fojtószelep és vízhőfokjeladó csere?monjuk jeladót nem régen cseréltem majdnem ingyen adják 10papírért:)
a vízhőfokot mutatja rendesen?
Ha jól nézem akkor a 3,4 és az 5 a gázállás szenzor hiba, ez az az egység ami a hátsó sárvédő felett van, oda megy be a gázbowden.
A 20-as meg a vízhőfok.

Próbáld meg hogy lehúzod azt a két csatlakozót majd visszadugod, szigorúan gyújtást levéve, esetleg egy kis kontaktsparyt neki, ha van odahaza.
A vízhőfok gomba a henger oldalában van, de most meg nem mondom melyik oldalt...

De ha beindul és szépen megy a gép akkor lehet nem érdemes vele foglalkozni. Ilyenem nekem még nem volt, hátha valakinek igen itt a fórumon.
hello! tt kipu fekvőminára van? milyen állapotú? mennyibe adod? :)
na megvan 03,04,05,20 ezek a hibakódok csak ebben a leírásban nem igazán értem hogy akkor miis a gond
utána már láttam :DDD bocs :D
na most meg az van szerintem elősször végig ment az összesen és már most levettem a gyujtást és megcsináltam még egyszer de az előbb végig ment egy jó párszor 4szer tuti most 03,04,05 végig viszem négyszer utána már csak 3at villog de már vagy 20szor nem hadja abba
köszi megnéztem nem sorrendbe de mind a 21-et kivillogta majdnem elaludtam mellette nem értem az nem valószinü hogy minden szar benne mi lehet akkor?
passz. az enyém is néha ezt csinálja. szerintem örüljünk, amíg csak egyet hagy ki.. :D
nekem mondjuk csak hidegen szokta a sarkon ezt csinálni, de olyankor mindig majdnem elesek, mert ugye épp dőlök, azt elfogy a kraft, azt nincs centrifugális erő.. :D:D elég bosszantó, de legalább reggelente felébredek a kis adrenalintól...
teendő?
kihagy egy ütemet
Srácok!

Olyan problémám lenne hogy nem olyan dinamikusan megy a motorom mint eddig.50 ig kicsit lomhult pörög de valahogy nem ugy akar gyorsulni (meg mondom inkább csak prörög,de nem megy) 50 fölött kb uaz.A másik amit néha produkál h kifordulok a sarkon ráhuzok és egy pillanatra csöndbe marad a motor aztán megint megy.Megszakadna az üzemanyag vagy mitől hallgat el egy pillanatra? A rendszer 1400kmes öntöttvas 70 malossi.21karbi és ginnelli rekord kipuf. Ha ez mond igy vmit az okra Köszi előre is
Ki kéne belőle villogtatni a hibákat.

1. Gyújtás nélkül csutka gázt húzol
2. Ráadod a gyújtást
3. Inj. lámpa világít-elalszik-világít
4. Gázkar elenged
5. A lámpa villogásainak száma mutatja a hibakódot

Ha több hiba van, akkor egymás után előadja mindet. Ha 4x hagyod végigmenni, akkor kilép és törli a kódokat. Ha van benne 4-5, akkor az jópár perc.

ECU 01
Engine overheat

Damaged thermostat
-Check thermostat

Damaged radiator
-Check radiator

Damaged coolant hose
-Check hose

ECU 02
Pick-up sensor failure

Inverted pickup wires
-Check wiring

Damaged pickup wires
-Check the continuity (R=Ohm) between the transducer and the ECU (blue wire -white wire - blue/yellow wire - white/yellow wire)
Check the opening of the circuit (R=infinite) between pickup and earth

[b]Connectors
-Check connectors

Transducers
-Check resistance (R=385 Ohm) between the positive and negative poles of the pickup

ECU 03
Wrong signal from throttle position sensors

Throttle control sealing screw out of place
-Check the screw (wich shouldn't be tamperd with)

Throttle wire improperley set (on the handelbar)
-Adjust throthel cabel

ECU 04
Wrong signal from throttle position sensor 1

Inverted throthel sensor connector wires
-Check connector wires

Connectors
-Check connectors

ECU 05
Wrong signal from throttle position sensor 2

Damaged wires
-Check continuity (R 0 Ohm) between the sensor and ECU (brown/yellow wire - pink wire - white wire - yellow wire )

Sensor races worn
-Replace throthel body

ECU 06
Throttle position sensor 1 malfunction

Inverted throthel sensor wiring
-Check sensor wiring

Connectors
-Check connectors

ECU 07
Throttle position sensor 2 malfunction

Damaged wires
-Check the continuity (R 0 Ohm ) between the sensor and the ECU (brown/yellow wire - pink wire - white wire - yellow wire )

Sensor races worn
-Replace throttel body

ECU 08
Throttle position sensors malfunction


Water in the sensor
-Remove traces of water and try again If nesessary replace the butterfly casing

Damaged throttel sensor
-Replace throttel body

ECU 09
Incorrect charging voltage

Batery to low
-Check batery charge . Check and restore battery connections if necessary

Red/brown wire connector 15 wire to the ECU not conected or conected to earth
-Check the continuity (R 0 Ohm of the Red/brown wire

Voltage regulation wires and/or connectors not wired up
-Check connectors. Fit the relais between the bleu wire and the red/black wire. If the relais closes check the continuity (R 0 Ohm) between the red/brown wire and orange wire . If the values are correct : check the general feed plant (batery,fse,main switch )

ECU 10
Oil pump malfunction

Connectors
-Check connectors

Dammaged wires
-check the continuity (R 0 Ohm ) of the brown wire between the pump and ECU Check the voltage (12V) between the red/black wire and negative battery pole. Control the general feed plant (battery,fuse,main switch)

Demaged oil pump
-Check the resistance valeu of the oil pump (26,3 Ohm at 25c) between positive and negative pole

Demaged ECU
-See ECU CONTROL

ECU 11
Air injector malfunction

Connectors
-Check connectors

Damaged wires
Check the continiuity (R 0 Ohm)of the white/red wire between the airinjector and the ECU . Check the voltage (12V) between the red/black wire and the negative battery pole .

Damaged airinjector
Check the resistance inside the airinjector between the negative and the positive pole (R 1,3 Ohm)

Damaged injection plant relais
Check the connectors . Fit the relay between the red and bleu wire . If the relais closes check the continuity (R 0 Ohm ) between the red/brown wire and the orange wier . If values are correct ; check the general feed circuit (battery ,fuse,main switch )

Demaged ECU
-See ECU control

ECU 12
Fuel injector malfunction

Connectors
-Check connectors

Damadged wires
-Check the continuity (R 0 Ohm) of the yellow/red wire between the fuel injector and ECU. Check the voltage (12V) between the red/black wire and the negative pole of the batery

Damadged fuel injector
-Check the resistance inside the fuel injector between the negative and the positive poles (R 1.8 Ohm)

Damadged injection plant relais
-Check the connectors . Fit the relay between the red and bleu wire . If the relais closes check the continuity (R 0 Ohm ) between the red/brown wire and the orange wier . If values are correct ; check the general feed circuit (battery ,fuse,main switch )

Demaged ECU
-See ECU control

ECU 13
Ignition circuit malfunction
Connectors
-Check connectors

High voltage wire spark plug
-Check the sparkplug (R 5 Ohm) . Check the continuty of the High Voltage wire of the spark

Damadged high voltage cable
-Check the general feed circuit (batery, fuse , main switch)

Damadged injection plant relais
-Check the connectors . Fit the relay between the red and bleu wire . If the relais closes check the continuity (R 0 Ohm ) between the red/brown wire and the orange wier . If values are correct ; check the general feed circuit (battery ,fuse,main switch )

Demaged ECU
-See ECU control

ECU 14
Fuel pump malfunction

Connectors
-Check connectors

Damadged wires
-Check the continuity (R 0 Ohm) of the white/violet wire betrwwen the high voltage wire and ECU.
-Check the voltage (12 V) between the red/black wire and negative pole of the battery

Damaged high voltage cable
-Check the general feed circuit (battery,fuse,main switch)

Demadged injection plant relay
-Check connectors
-Fit the relay between the blue and red/black wires. If the relay closes check the continuity (R 0 Ohm) between the red/brown wire and orange wire
-If value's are correct ; check the general feed circiut (battery,fuse,main switch)

Demaged ECU
-See ECU control

ECU 15
Engine rpm limiter tripped

ECU 16
Error in ECU power supply

Fault to sensor feed circuit
-Check battery voltage

Damaged ECU
-See ECU control

ECU 17
Variator threshold exceeded

High rev's on startup
-Examine the cause of the high revs at start-up

ECU 18
Engine temperature sensor malfunction (curent feed to low)

Connectors
-Check connectors

Damadged wires
-Check the continuity (R 0 Ohm) of the pink wire between the tempsensor and ECU ,and of the green/red wire between the tempsensor and ECU

ECU 19
Engine temperature sensor malfunction (curent feed to high)

Damaged tempsensor
-Check the resistance of the temperature sensor: 21430 -24750 Ohm at 15c / 2613-2795 Ohm at 25c / 99,9- 106,9 Ohm at 120c
Damadged ECU
-Check ECU

ECU 20
Cooling Liqude temp fault

Connectors
-Check the connection between the temperature sensor and dasboard connection

Temperature reader wires
Check the voltage (12V) between the green/red wire and negative pole of the battery. Check the continuity (R 0 Ohm) of the white/blue wire between the temperature reader and the ECU. Check the continuity (R 0 Ohm) of the pink wire between the temperature sensor and the ECU and the green/red wire between the temp reader and the ECU

Demaged temperature reader
-Replace the temperature reader

Demaged ECU
-Check ECU

ECU 21
Injection System -faulty bulb

Can be read using external control instruments
-Check the voltage (12V) between the two terminals of the injection control led connector.

-If the voltage is normal : replace the injection control led
-If there is no voltage reading: check the connector and/or red/black wire between the led and ECU

ECU 22
Error on ECU . throttle sensor connection

ECU 23
Atmospheric pressure sensor malfunction
Csak rákerestem a vaterán és 3900ért találtam. http://auto-motor.vatera.hu/al...
Hello!
A következő kérdésem lenne: sr 50 ditech-hez a variátor(csak az a rész amiben a görgők vannak) mennyibe kerül újan, vagy esetleg bontva? Mert szervizben kb 15ért akarnak odaadni egy bontott jó állapotút. Lehet alkudni belőle is, de ennyiért megéri? Vagy keressek máshol?
Köszi a válaszokat előre is.
sziasztok lenne egy kérdésem van egy sr ditech morinni blokkos minden jó most mentem vele 50 km megy minden csak az injektor lámpa indítás után nem alszik el nemis villog hanem folyamatosan ég ennek mi lehet az oka?
Végülis megoldható...14/39 az áttét.
újonnan 32.800ft volt.
Postázni tudom.2kg -ig levél.

thotpeti@gmail.com
Csapágy is lehet, vagy olaj is....
Szerintem ahhoz szét kell verni, mivel műgyantával van beöntve. Nem érdemes. Keress inkább egy nyitott elektronikát. Vagy csináltass....