Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hajdú-Bihar, Polgár. Árakat csak e-mail-ben....
Üdv! Van egy sr 50r karbis (2006évj,6ekm) olyat vettem észre leginkább melegen hőségben csinálja jobban,a hajtóműház felől kattogó-csattogó hang halatszik leginkább gyorsitáskor,kicsréltem már mindent szijj,görgő,kuplung kosárnál a csúszó kis műanyagot (3db) megy mint a golyó csak zavaró,az egyik ismerősömnek is van ilyen motorja de az is csinálja ezt a hangot,voltam márkaszervizbe elkérték a 10-est a semmire nem lett jobb,esetleg tipus hiba lenne?
Ki kellene próbálni a nyomásszabályzót is. 2.5 bar-nál ki kell nyitnia.
a végáttételt külön nem adod el? milyen fogszámú?
köszi
Szal tuningmentes.Remélem h csak a szél...bár nem hiszem...meleg hogy okozhat ilyet?
Nyélen síkon megy max 85-90-et(óra szerint)---a tuning nincs rajta.Karbian ott a folytólemez is.
Ahogy vettem úgy használom...a tuningot eladom,elég amit nyújt.
nyélgázon megy annyit a tuningcuccokkal? mert akkor az alapból gázos.
viszont ha nem húzod a fülét, akkor a 10 km/h-s sebességkülönbségnek az egyik oka a meleg, a másik pedig (szvsz) a szél. gondolom mikor hazafele mentél, pofaszél volt. :)
egyébként olcsón odaadom a tuningszettem-alig használt!

tt dob,görgők,rugók,fúvóka és Malossi végáttét...mindezt 30-ba odaadom mert kéne a zsé!
Ja meg húzni sem úgy húzott mint kéne.
Ma szarozott az sR-em.
Reggel szokás szeint melóba mentem vele...60-70 szépen ment.
Hazafelé ,bár estefelé járt az idő,rohadt meleg volt.(idén ennyire itt még nem)
60-nál nem akart többet menni...mi a fax?2007-es karbis Piaggiós.
Vagyis a fordulatszám korlátozást!
Srácok!Nem tudja valaki,hogy hogy lehet kiiktatni ebből a CDI-ből a fordulatszám szabályzást?
ne is mond 3 variátor tárcsát evett meg 1 év alatt
az a " 19 " es gyürü lehet venni egünél vagy sima bolti alátét ?
én is szeretnék egy karbisra való átalakítást... merre vagy helyileg? mi az ára egy ilyen kivitelezésnek? köszi előre is!
Azért nem szóltam semmit mert nem volt miről. Most viszont ha tudsz valami jót akkor igazán segíthetnél nekem. Ma megjött a levegő kompresszor. Feltettem,de sajnos semmi változás a motorral. Azért kipróbáltam pár dolgot még. A bontott blokkban voltak olyan alkatrészek amiket megpróbáltam kicserélgetni. A gázállás szenzort. A szívó membránt. de semmi változás. Megmértem az üzemanyag nyomását. olyan 8 bár körül van. Leállítás után szépen tartja a levegő és a benzin nyomását is. Indulni könnyen indul. Alapjárat tökéletes. Gázadásra jól reagál. Ahogy volt eddig is kb. negyed gázkor elkezd fulladni. Most viszont ha nem is engedem el a gázt már nem fullad le de fojtott fordulaton szenved a motor. Próbáltam másik gyertyát is tenni bele igaz új nem volt, de használtat beletéve ugyan így jár a motor. A gyertya fekete, tehát gondolom valami nem jó. De mi? Tudsz nekem valami segítséget nyújtani? Merre keressem a hiba okát? Megpróbáltam ma leszedtem a kipufogót, de ezek után is fuldoklott. Leszedtem a gázállás szenzort a csonkról , próbáltam úgy, de akkor is fuldoklik. :( Már én is. Tudnál segíteni mi is lehet a baja? Előre is hálás köszönet.
Teljesen képben van a srác....
Tudok segíteni, ha gondolod. Csináltam párat....
Gondolom lenyalta a főtengelyről a bordákat, a külső alutárcsa meg oválisra kopott. Jó móka. Pont egy ilyennel szo....ok. Csak ez már többször is megcsinálta. A főtengely végén már annyi borda sincs, hogy a külső rögzítő csillag megkapaszkodjon. Márpedig a variónak és a külső tárcsának szigorúan együtt kell forognia, vagy az ékszíj nem lesz hosszú életű...
A 18-as egy fojtásgyűrű, nem kell bele. A 19-es viszont jó ha benne van, mert azzal "hézagolod ki" az ékszíj vastagságát. Ha nincs benne, akkor eleve nagyobb áttétellel indul a motor, magyarul erőlködik indulásnál...
Nem jó ha ráhagyod, mert csak rosszabb lesz. Új tömítés kell alá, és érdemes lenne síkoltatni a hengert és a hengerfejet.
Kevés kompresszió, tömítetlenség, hibás karbi beállítás, főtengelyszimering. Csak ismételni tudom magam, bár nem szeretem....
Attól még a csapágyak lehetnek rosszak.....
7.9 teljesen jó.
egy 5éves hozzá szoláshoz írtál... :D