Üdv! Van egy sr 50r karbis (2006évj,6ekm) olyat vettem észre leginkább melegen hőségben csinálja jobban,a hajtóműház felől kattogó-csattogó hang halatszik leginkább gyorsitáskor,kicsréltem már mindent szijj,görgő,kuplung kosárnál a csúszó kis műanyagot (3db) megy mint a golyó csak zavaró,az egyik ismerősömnek is van ilyen motorja de az is csinálja ezt a hangot,voltam márkaszervizbe elkérték a 10-est a semmire nem lett jobb,esetleg tipus hiba lenne?
Nyélen síkon megy max 85-90-et(óra szerint)---a tuning nincs rajta.Karbian ott a folytólemez is.
Ahogy vettem úgy használom...a tuningot eladom,elég amit nyújt.
nyélgázon megy annyit a tuningcuccokkal? mert akkor az alapból gázos.
viszont ha nem húzod a fülét, akkor a 10 km/h-s sebességkülönbségnek az egyik oka a meleg, a másik pedig (szvsz) a szél. gondolom mikor hazafele mentél, pofaszél volt. :)
Ma szarozott az sR-em.
Reggel szokás szeint melóba mentem vele...60-70 szépen ment.
Hazafelé ,bár estefelé járt az idő,rohadt meleg volt.(idén ennyire itt még nem)
60-nál nem akart többet menni...mi a fax?2007-es karbis Piaggiós.
Azért nem szóltam semmit mert nem volt miről. Most viszont ha tudsz valami jót akkor igazán segíthetnél nekem. Ma megjött a levegő kompresszor. Feltettem,de sajnos semmi változás a motorral. Azért kipróbáltam pár dolgot még. A bontott blokkban voltak olyan alkatrészek amiket megpróbáltam kicserélgetni. A gázállás szenzort. A szívó membránt. de semmi változás. Megmértem az üzemanyag nyomását. olyan 8 bár körül van. Leállítás után szépen tartja a levegő és a benzin nyomását is. Indulni könnyen indul. Alapjárat tökéletes. Gázadásra jól reagál. Ahogy volt eddig is kb. negyed gázkor elkezd fulladni. Most viszont ha nem is engedem el a gázt már nem fullad le de fojtott fordulaton szenved a motor. Próbáltam másik gyertyát is tenni bele igaz új nem volt, de használtat beletéve ugyan így jár a motor. A gyertya fekete, tehát gondolom valami nem jó. De mi? Tudsz nekem valami segítséget nyújtani? Merre keressem a hiba okát? Megpróbáltam ma leszedtem a kipufogót, de ezek után is fuldoklott. Leszedtem a gázállás szenzort a csonkról , próbáltam úgy, de akkor is fuldoklik. :( Már én is. Tudnál segíteni mi is lehet a baja? Előre is hálás köszönet.
Gondolom lenyalta a főtengelyről a bordákat, a külső alutárcsa meg oválisra kopott. Jó móka. Pont egy ilyennel szo....ok. Csak ez már többször is megcsinálta. A főtengely végén már annyi borda sincs, hogy a külső rögzítő csillag megkapaszkodjon. Márpedig a variónak és a külső tárcsának szigorúan együtt kell forognia, vagy az ékszíj nem lesz hosszú életű...
A 18-as egy fojtásgyűrű, nem kell bele. A 19-es viszont jó ha benne van, mert azzal "hézagolod ki" az ékszíj vastagságát. Ha nincs benne, akkor eleve nagyobb áttétellel indul a motor, magyarul erőlködik indulásnál...
köszi
Ahogy vettem úgy használom...a tuningot eladom,elég amit nyújt.
viszont ha nem húzod a fülét, akkor a 10 km/h-s sebességkülönbségnek az egyik oka a meleg, a másik pedig (szvsz) a szél. gondolom mikor hazafele mentél, pofaszél volt. :)
tt dob,görgők,rugók,fúvóka és Malossi végáttét...mindezt 30-ba odaadom mert kéne a zsé!
Reggel szokás szeint melóba mentem vele...60-70 szépen ment.
Hazafelé ,bár estefelé járt az idő,rohadt meleg volt.(idén ennyire itt még nem)
60-nál nem akart többet menni...mi a fax?2007-es karbis Piaggiós.
az a " 19 " es gyürü lehet venni egünél vagy sima bolti alátét ?