Azért kérdeztem hogy hol lehet beszerezni mert nekem a kölső variátor tárcsa miatt a főtengelyem kicsit elkopott és kell 1 új én nem szeretném hogy az is tönkremenjen mert kicsit drága cucc
érdeklődni itt a válasz gomra kattintva, sportmotor-derbi@feemail.hu e-mail címen, gulyasaki007@hotmail.com msn címen illetve a hirdetésnél található "üzenet küldése..." lehetőségnél! telefonom most nem üzemel
a 18-as tudtommal csak egy "fojtás". Nem engedi hogy összezárjon teljesen a variátor, magyarán kisebb lesz a végsebesség, bár emlékeim szerint mikor ezt kiszedtem jóval alacsonyabb fordulaton gyorsult a vas... A 19-esnek meg oldalt a listában ott kell lennie a méretének, azt bármelyik csavarboltban tudsz venni... feltéve hogy van értelme a 18as nélkül...
hali
99 es sr 50 hez kellene 1-2 cucc amit neten seholsem találok
a képen a 18 és a 19 kis gyürüröl lenne szó Kép
esetleg tudja valaki hogy honnan lehet beszerezni ?
variátor szíj ból melyiket érdemes venni a gyári motorhoz ?
sziasztok új sr tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy96 os álló hengeres levegős példányt ocsoé sok nyűgje volt de mostmár kezd kész lenni. De van egy probléma amire nem tudok rájönni h mi okozhatja : elindulásnál mikor nyélgázt húzok akkor ropog valami sztem a kihajtásnál de azt szétszedtem és a fogaskerekek jók ha esetleg valakivel előfordult már ilyen vagy van valami tippje kérem segítsen előre is köszönöm
Ha csak indításkor villog, akkor az csak a szervízintervallum figyelmeztetés, ahogy a kocsiknál szokott lenni.
Itt kiválasztva a robogódat letöltheted a kezelési/karbantartási útmutatódat, de úgy látom a régi és az új SR-re is 4000Km-es vagy 12 hónapos a szervízciklus.... http://motorsport.wplanet.hu/i...
Igen ez igy is van de semmi papír nincs a motorhoz csak egy adásvételi, amúgy patent motor. Gari biztos igy nincs is rajta. Most nem tudom hogy valami baja lehet azért villog, vagy csak a szervíz intervallumot jelzi. De gondolom a robogokat is ugy 4000-6000 ezer km-ként kell szervizelni.
Hi. Ezekere sok év garit adtak annó az üzletben nem? A garancia feltétele a rendszeres szervizelés, gondolom szervízkönyv is van, abban benne kell lennie. A lámpa a logikám szerint ugyanúgy működik mint egy mai autónál. X kilométerenként kigyullad, majd szervizelés után a szervíz kitörli és ha megint kigyullad vinned kell megint... Nekem a skodán a szervízt és az olajcserét is külön jelzi 15e kmentként.
Lenne egy kérdésem lehet, hogy volt már róla szó.
Van egy Aprilia Sr 50 Lorenzo Replica 2009.5. havi. motorom.
Az lenne a kérdés, hogy milyen időközönként kell szervizelni, és ha szervizelem miket kell lecserélni. 3900 km van benne, illetve amikor ráadom a gyujtást akkor a műszerfalon megjelenik egy kis villáskulcs, villog 5-8 at és elalszik, mi lehet az.
A válaszokat előre is köszönöm.
Megpróbálom utánahúzni, hátha. De néztem melegen nem csepeg, csak reggelre jelenik meg rajta, lehet hogy melegen passzol össze rendesen... ez egy igazi tuninggép :-)
Én az intalmondo-nál válogattam össze most dolgokat, variátor külső szíjtárcsa + P26s foglalatos halogén izzók, láttam náluk tömítést is, de csak 50est. Megpróbálom őket felhívni, mert szerintem elég kúltúrált áraik vannak.
Megpróbálhatsz kicsit utánahúzni,hátha bejön...kicsi az esélye,de akkor nem kéne kiszedni a blokkot ez miatt.Ráadásul elég húzós ára van a tömítésnek 7000Ft körül volt 2éve sajnos nekem is kellett cserélnem nem azért mert engedett,de miután szétszedtem nem akartam a régivel összerakni.Valószínűleg a tiédnek is az a baja,hogy a használt szett nem kapott új hengerfejtömítést,vagy nem volt kellő nyomatékkal meghúzva.Ha cserélni kell és találsz valahol jó áron mindenképpen szólj,hogy hol ,nekem is kellene majd.
Sajnos a hengerfejnél folyik a víz. Csatoltam egy képet, amit alulról fotóztam. Meglepődve konstatáltam ma reggel, hogy ismét 250Km-t tudtam megtenni 6 liter üzemanyagból, pedig majdnem mindig csutkagázon megy szegény...
Ugyanez volt nekem is az önindítóval! Az az érdekes hogy még mielőtt megvettem volna az új akksimat a régebbivel néhanéha elindult de most már egyentalán nem indul el... :(
konkrétan a deknit nem szedtem le, de én ezt 50-esként vettem. nem néztem, hogy lett e fúrva, vagy hogy valami sportcucc lenne benne, de nem hiszem. elég gyárinak tűnik. gyári kipu, gyári légszűrő.
ennél tovább nem jutottam, de nem hiszem, hogy 70-es lenne, mert fogyasztása is 3 körül van. a 70-esnek már inkább húzna 5 felé.. :s
Nos ellenőriztem a dolgokat ma, és végleg tanácstalan vagyok.
Az akksival nincs baj (a feltöltött motorakksival ugyanakkorát pörget, mint autóval bikázva) Az önindítót kivettem, szétszedtem, semmi baja nincs. a bronzkefék egyaltalán nem kopottak, jó állapotban van. a felfekvő felületet csiszoltam, semmi javulás. magán az önindítón sérülés nincs és a kábeleknél sem láttam semmi gondot. Amikor kiszedtem, a lyukon benéztem, a fogaskerekeken semmilyen sérülés nincs. Megforgattam őket, nem szorulnak.
Maga az önindító kézben tartva forog, mint vasorrú bába a mágneses viharban...
Valami ötlet? Többiek? Ha a helyére rakom, csak köhög, de nem indítja be, inkább leszívja az akksit.
sziasztok új sr tulajdonos vagyok sikerült beszereznem egy96 os álló hengeres levegős példányt ocsoé sok nyűgje volt de mostmár kezd kész lenni. De van egy probléma amire nem tudok rájönni h mi okozhatja : elindulásnál mikor nyélgázt húzok akkor ropog valami sztem a kihajtásnál de azt szétszedtem és a fogaskerekek jók ha esetleg valakivel előfordult már ilyen vagy van valami tippje kérem segítsen előre is köszönöm
haha:D azt mondod hogy 120 a vége egy agyontuningolt roxnak?:D ügyes vagy barátom :D sport hengerrel meg normális kipuval normális hangolássalmegy annyit. ésakkor a racing hengerek. no meg a high-end cuccok...
Tegnap vettem pont egy castrol olajat,akkor megnyugodtam,hogy jó lesz is bele,eddig motul 710et kapott a kis drága,csak most nem volt kedvem 4500at fizetni érte,a power1-et 2400ért sikerült szerezni.
Elég kormos az a gyertya,láttam már szebbet,a hézagot azt gondolom elírtad 0.9körül kell lennie,szemre elég nagy a kép alapján.Egy championt érdemes lenne beletenni,meg nézd át a gyertyakábelt is ,ha már ott vagy.Ha a pipából,vagy a trafóból kicsúszik igaz,hogy áthúz,de az azért nem az igazi.
Mielőtt szétkapod a mocit nézd meg a vízcsöveket,a termosztát csavarjait,meg a légtelenítőcsavart lehet ott enged.
Tudja vki, hogyan lehet kiszedni az első kerék csapágyakat?