Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha engem kérdezel vegyél új gyertyát
Castrol Power1-et használok, jó híg, alig eszik belőle. Majdnem 4000 Ft 1 liter, de 1 szezon alatt se fogy el egy flakonnal se.
Légszűrőre is castrol légszűrősprayt használok, az iszonyatosan ragad!

Én "csak" 90 kiló vagyok. :-) Az ülő irodai munka nem segít sokat a dolgon...

Na reggel kivettem a gyertyát... Csatoltam róla a képet. Színre szerintem jó.
NGK CR9E van benne! olyan 7.5mm-es hézaggal. Állítottam rajta 9mm-re hátha változik valamit. Reggel mintha kúltúráltabban járt voltna utána... menetdinamikában nem éreztem változást, lámpánál ugyanúgy lefullad néha.

És most jön a fekete leves. Ahogy alánéztem a gyertya kiszedéshez megláttam a középsztenderen 1 csöpp folyadékot, továbbnéztem és a hfejtömítésnél is volt egy csepp... majd a járdára néztem és ott is volt egy kis folt... így már értem miért kellett fél liter fagyállót beleönteni tavasszal... a végén még csak ki kell cserélnem a tömítést is... Argh...
Nagyon hasonló a sztorija az enyémnek is,csak ez nem volt törve.Viszont ugyanúgy ette a főtengelyt,meg a vízpumpa felőli oldalon "kinyalta" a csapágyfészket,szóval nekem is cserélték a blokkot.Az injektor részével nem volt eddig gondom,"csak" kompresszort és egy benzinpumpát kellett cserélni,meg a teflongyűrűt.7Gr-os görgőkkel használom,lehet a kipufogó miatt,esetleg erőtlen,vagy mert 110kg körül vagyok,de nehezebbel nem pörög ki normálisan.Olajat milyet használsz hozzá?
Értem én, csak arra voltam kíváncsi hogy a mutatója szerint max 60-al lehet csak menni.De az lesz a legjobb ha tartom az óra szerinti 40-50-et...
hát szerintem ez nem vmi jó bejáratás... főleg igy hogy " sr 10%ot csal és akkor 60 nal kell menni"

nem a sebesség a lényege
Hellosztok!
Most vettem egy új 70ccm-is hengerszettet és az lenne a kérdésem hogy ha most bejáratom akkor 50-el mehetek és 150-200km elég lenne-e? Jah és ugye sr-eken 10%-ok lekell számítani a sebességből akkor ez azt jelenti hogy a mutató szerint 60-al kell mennem?
Eladó Aprilia doboz konzolal együtt!http://www.kepesmotor.hu/motor...
szia.
Azért nem szóltam semmit mert nem volt miről. Most viszont ha tudsz valami jót akkor igazán segíthetnél nekem. Ma megjött a levegő kompresszor. Feltettem,de sajnos semmi változás a motorral. Azért kipróbáltam pár dolgot még. A bontott blokkban voltak olyan alkatrészek amiket megpróbáltam kicserélgetni. A gázállás szenzort. A szívó membránt. de semmi változás. Megmértem az üzemanyag nyomását. olyan 8 bár körül van. Leállítás után szépen tartja a levegő és a benzin nyomását is. Indulni könnyen indul. Alapjárat tökéletes. Gázadásra jól reagál. Ahogy volt eddig is kb. háromnegyed gázkor elkezd fulladni. Most viszont ha nem is engedem el a gázt már nem fullad le de fojtott fordulaton szenved a motor. Próbáltam másik gyertyát is tenni bele igaz új nem volt, de használtat beletéve ugyan így jár a motor. A gyertya fekete, tehát gondolom valami nem jó. De mi? Tudsz nekem valami segítséget nyújtani? Merre keressem a hiba okát?
Először valami pillanatragasztóval raktam vissza a perselyt és kijött, de mióta a 2 komponensű epoxyval ragasztottam meg tart szépen.

Össz km az 30e felett, de törötten vettem 6 éve (akkor 190e-ért). Azóta rengeteg dolog történt vele. El volt csavarodva a blokköntvény, így túlmelegedett és megette a gyári majd a cserélt főtengelyt is. Ekkor kezdte kezelni Csabi a gépet, és kapott egy totál új belet, blokkal + felfúrt 50essel, majd később belement a 70es henger is, óra 2x volt cserélve így nem vagyok képben hogy mi a valós km összességében, de 30e felett az tuti.
Most raktam fel rá a 2. hátsó gumit + amikor vettem rongyosra volt kopva, szóval 2 gumit már megevett + fékbetétből is 2. járja a végét. Bár napi 2x20km nagy részét fékezés nélkül letudom így annyit nem kopik...

Amit még cserélni akarok rajta, az az első szíjtárcsa mert az elég kopott abban talán már 20e km is van, így azzal még tudnék egy kis véget szerezni...

Így utólag egyértelmű hogy nem éri meg töröttet felújítattni, de akkor jó üzletnek tűnt :-)
A rézperselyt ne is mond,két motornál szedtem le az injektor aljáról a kupakot mindkettőnél megforgott a műanyagházasnak ez egy nagy hibája,marhára nem lehet kiszedni a csavarokat,be is vannak kenve valami kék ragasztóval gyárilag.Amit írtál az nagyon jó végsebességre mindenképpen,a sportprogi biztos,hogy rajta van,akkor nem menne ennyit.Viszont a kompresszió is jó lehet benne,az enyém is 100körül megy attól függően ,merre fúj a szél,ha szemből akkor kevesebb,ha hátulról akkor több
összesen mennyi km van a gépben,esetleg nem tudod,hogy a teflongyűrű lett cserélve?Nekem 30e körül szétégett
Tavasszal végignéztem mindent nem folyik/ereszt. Ekkor cseréltem ki az olajslagot is mert még a gyári volt és 9 év alatt szétrepedt és már szivárgott az olaj.

Valahonnan szerzek egy szelepet és tényleg megnézem mit nyom.

Tavasszal amikor meglestem hogy hány alátét van benne akkor azt is kipucoltam, sőt sikerült megint kihúzni az egyik menetes perselyt azt ragaszthattam vissza 2 komponensűből.

de nem nyomkodtam meg és nem fújtam rá semmit, ezt akkor megteszem ha lesz rá időm.

Csabi azt mondta hogy mivel városban használom nyomatékos gépet csinál nekem belőle, nem végsebességre optimalizáltat. A 120-as óra átlagban 100-105ön áll meg nyélgáznál, lejtőn 110, de ezt nagyon gyorsan eléri és ott vége. Szerintem a sportprogramot se töltötte rá, nehogy széthajtsam...
Jah és a Polini hengerszett nem volt új, de olyan keveset futott hogy nem látszódott rajta semmi.
GPS-el néztem az órán a 100 az kb 80-90nél nem több.

Benne van:
Malossi membrán, Malossi Multivar 8 grammos görgőkkel, Malossi fehér kontrasztrugó, Malossi Redfilter, Castrol légszűrőolajjal + ZX kipuf.

Könnyebb görgőkkel csak visított de nem ment jobban, sőt.

Pont ma vadászott le 2 motoros rendőr itt pesten a Hungárián a belső sávban 70-el. Kérdezték, hogy tudom-e hogy smkp-val a külső sáv és max 40km/h? Szerencsére elengedtek pénz nélkül...
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni, van egy aprilia sr 50em apróbb tuningokkal de mostanába menet közben fékezés és kanyarodás után leesik a fordulat és egy ideig nem akar húzni menni aztán hirtelen rákap( a motor nem áll le csak teljesen elveszti a fordulatot és nem reagál egy darabig) szerintetek egy erős varió vagy egy nagyobb karbi megoldaná a dolgot?
a motor van egy zx kipufogó, egy erős hajtókar, egy jó végáttétel a henger nemrég lett megfúrva.
előre is köszi
Első körön mindenképpen nézd át a csöveket-bilincseket.Kompresszor mennyit nyom,órát rajta hagyva néha ránézni,tartja e.
Hajlamos a nyomáshatároló házban a víz és a trutyi lecsapódni szedd le,takarítsd ki.Magát a nyomáshatárolót is ki lehet szedni (ehhez akkor fogj hozzá,ha kevés benzin van benne,mert miután kiszeded ott kifolyik,csak ha sok van benne akkor sok idő) egy kicsit megjáratni,közben fújni rá pl wd 40-et.Egy vékony szegről levágod a hegyes részét beleteszed abba a részéba ami az injektorházban volt ,a fejét megtámasztod valami kemény felületen és megnyomkodod.
Forgasd át a főtengelyt akad e még benne kompresszió,(bár 4000km után ez szóba sem jöhet)közben fülelj a szimeringeknél,hátha szelel. Membránra is ránézhetsz,hogy mennyire zár jól.

Amúgy végre óra szerint mennyit megy neked?Milyen cuccokkal lett összerakva?(görgő,rugók stb?)
Gázzal szépen megy, ha sokáig megy alapjáraton és kezd összeomlani akkor kis gázra hajlamos leállni.
Első indításnál nehezebben indul, valamikor gázt is kell húzni és beröffenés után is néha leáll.

Nem volt időm szétszedni még, legalább a gyertyát kiszedem ha hazaérek. 3-4000kmt biztosan futott már. Most nézem a katalógus szerint 4000Km a csereciklus.

Idény előtt levettem az injektort mert a szivárgott a benzin a leszorítónál (be és kifolyó réz csöveknél) + mosogatom rendszeresen a szűrőt, de már az előző szezonban is ilyen volt.

Lehet egy magasabb alapjárat megoldaná, de azt sejtem, hogy azt csak gameboy-al lehet...
Ha húzod a gázt,akkor felveszi a fordulatot?reggeli első indítás milyen?
Gyertyát nézted?Mióta össze lett rakva mennyi km-t mentél vele?Mennyi km van összesen a motorban?Mióta Csabi összerakta egyáltalán nem volt hozzányúlva?
@zsolo76:

Csináltam pár videót a betegről:
http://www.metacafe.com/watch/...
http://www.metacafe.com/
watch/...

http://www.metacafe.com/watch/...

világítás nélkül is dadog, de ha rákapcsolom, nagyon hamar leáll...

Fül alapján valaki tud diagnosztizálni? :-)
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy a motorom elinduláskór beremeg+ nem akar valami jól gyorsúlni+ nagy szenvedve megy vagy 70-et,pedig 100ccm-es. Most raktam bele gyári méretű görgöt,de az sem segített nagy mértékben. Akitől vettem azt mondta,hogy azért nem gyorsúl mert ki kéne cserélni a kuplung kontraszt rugót. Milyet érdemes bele rakni? Ha veszek könnyebb görgőket akkor jobban fog gyorsulni viszont még hetvenet sem megy majd? Köszi a segítséget!
És ha ilyet veszek?
ennél hogyan lehetne biztosítékot varázsolni a rendszerbe?
és ha nincs benne, akkor tönkremehet a GPS?
Csá kinter! Nemtudnál nekem segíteni a gondomon?
sr50 ditech: indúl ,de menetközben fúuldoklik.
Kéne 1 megbízható szerelő!
Köszi:Gyurec
Hali!
mi az a fura doboz a blokk tetején amibe a könyökből megy egy kis leágazás?(2007-es piaggio blokkos sr 50.)
A dobozból meg tovább megy egy gumicső a variátor irányába be a blokkba...Érdekelne h mi a funkciója és mi van ha ez nincs rajta?
Más:
elveszett a variátorházról egy gumicső.Legalábbis asszonta egy srác h kéne oda .(variátorház elején egy müanyag dekli,előrefelé egy csőcsonkkal...gátűz ha nincs rajta ez a cső?Mennyibe kerül?
Mehet az akksira, egy 1-2A-es biztosítékon keresztül.
szeretnék szivargyújtót szerelni a robogóra.
ezzel kapcsolatban kérnék ötleteket, tanácsokat, mit hogyan kellene csinálni, kellenek e átalakítók, lehet e direktbe akksira kötni, stb.
(GPS miatt kell)
kinter vágja a témát. kérdezd meg őt. bár azt nem tudom, hogy merre van helyileg :)
azok a kymco-k :D:D:D
Csá tudtok v.mi jó szerelőt sr 50 ditech -hez ?
Fuldoklik, nem megy .
Érd környéke va gy BP.
S.O.S lenne.
Köszi: Gyurec.