Hellosztok!
Mi lehet az oka annak hogy akármit csinálok nem indul be az önindítóval? Az akksi val nem lehet baj mert az új felvan töltve minden fasza, de mégsem akar... :(
nem teljesen gyári...kapott egy malossi multivart ill kevlár szíjat...90el lazán elmegyek vele...viszont mondta a szerelő, hogy lassan nem ártana főtengelyt (vagy mit) cserélni...
am télen ha nem volt hó ezzel jártam mindenhova( nem zavart a hideg) pöccre indult bármikor...semmi bajom a motorral.
"Itt szeretnék kitérni egy kicsit egy másik hozzászólásra,ami szerint a robogó nem arra készült,hogy 30km-t lehessen vele menni,természetes,ha leáll egy ilyen táv megtétele után és nem indul be...ilyen melegben..."
nem ezt írtam. légy szíves ne forgasd ki a szavaim. :)
Majd ,ha lemegyünk Kecskemétre kipróbálom milyen lett
Itt szeretnék kitérni egy kicsit egy másik hozzászólásra,ami szerint a robogó nem arra készült,hogy 30km-t lehessen vele menni,természetes,ha leáll egy ilyen táv megtétele után és nem indul be...ilyen melegben...
Tőlem Kecskemét alaphangon oda vissza 120Km.
Óra szerinti utazó sebesség 90km\h.Nemrég voltam és valamikor a jövőhéten is megyek,de nem tapasztaltam ,hogy leállt volna a motor.Szét is vertem volna
A motorfűrészem és a fűkaszám léghűtéses,egy órát lazán dolgozok mindkettővel míg kifogy a benzin,feltöltöm pöccre indul egyből.
Egy mezei menetszél hűtéses simsonnal is ki lehet menni a világból,ebben a melegben is, HA JÓ!Több kollégám is van aki 30-40km-ről jár be melózni.
Szóval azt a meglátást,hogy ez így jó,ez természetes nem igazán értem
Jónak jó ,bár szerintem hangyányit sok,ha teljesen gyári a gép.
2.2-2.5 jobb lenne.
Viszont ez legyen a legkevesebb problémád vele.Ha indul pöccre hidegen-melegen,nem szaggat,veszi a fordulatot és végre is tudja az óra szerinti 90-95öt,akkor felesleges lenne hozzányúlni.
Max egy légszűrő pucolásban gondolkodj.
Szia,vettem 8.3-as görgőket, talán egyenletesebb lett a moci nem rezonál annyira elinduláskór. A gyorsulása is jobb lett,most már csak finomítani fogom.
Hello!
Szeretném megkérdezni hogy a görgők mire kellenek illetve ha pl nekem yamaha görgők vannak a mocimba az mér jó? :) bocs ha tudatlan vok. csak érdekelne mire kellenek a görgők javítanak vmi a mocin? köszi a választ előre is
Sziasztok!
Most vagok először a fórumon. Olvastam itt a robogószervizek "tevékenységéről" ,ehhez egy kis adalék:
SR 50 Ditech 500km-es szervíz:
Békéscsaba Robo-go szervíz 7000+15000! a fojtás eltávolítás
Budapest Mille motor 16550 szervíz+fojtás
Debrecen Ignáth Kft 10000 szervíz+fojtás
NE VIGYE senki Békéscsabára(ha környékbeli)! Rohadt lenyúlós bagázs.Meg is mondtam nekik telefonba szép finoman . Jól meg is sértődtek de kinyal.. Egyébként mik a gyári fojtások a Ditech-en?
Remélem 2 hét, de sajnos az egyiknek olyan gazdája van, hogy sza.....ik az egészre. Pénzt nem hoz az alkatrészekre, de a motor meg kéne. Legszivesebben kitolnám az árokba a gépet, csakhát a motoros lelkem nem engedi....
Természetesen megoldható, csak jelenleg 3-an vannak előtted és már nincs több helyem. Az udvaron meg nem tárolunk motorokat, mert még lába kél.... Ha ezek eltűntek, akkor beszélhetünk róla...
Szerintem az NGK után lévő R jelzés az csak véletlenül maradt ott, és a védjegyzett nevet takarná "®" . A CPR8E típusjelzésben viszont az R betű az integrált zavarszűrőre utal.
Hello Kinter!
Lenne 1 beteg di-techem amit ditechteleníteni kellene.El tudod vállalni?Az adatlapomon ott az email címem,küldj egy telószámot,hogy megbeszéljük a dolgot.
Előre is köszi.
Az a baj,hogy eddig is az általad leírt módon indítottam újra,de semmi ígéret,a gázzal is próbáltam játszani mikor meg kellett állni, de nem vette fel a fordulatot.Ja és kb 15km-ig szivatót ráhúzva kell mennem hogy működjön.:S
sziasztok. Aprilia Sr Ditech olyan problémám volna hogy néha a moci nem reagál a gázra,de alapjárat az van,nem lehetséges hogy a fojtószelep kinlódik,vagy más gond van.ja és leszeretném cserélni a variátorszíjat,kelle hozzá valamijen speciális szerszám,vagy saját magam is kitudom cserélni.ELŐRE IS KÖSZ.
Mi lehet az oka annak hogy akármit csinálok nem indul be az önindítóval? Az akksi val nem lehet baj mert az új felvan töltve minden fasza, de mégsem akar... :(
am télen ha nem volt hó ezzel jártam mindenhova( nem zavart a hideg) pöccre indult bármikor...semmi bajom a motorral.
nem ezt írtam. légy szíves ne forgasd ki a szavaim. :)
Itt szeretnék kitérni egy kicsit egy másik hozzászólásra,ami szerint a robogó nem arra készült,hogy 30km-t lehessen vele menni,természetes,ha leáll egy ilyen táv megtétele után és nem indul be...ilyen melegben...
Tőlem Kecskemét alaphangon oda vissza 120Km.
Óra szerinti utazó sebesség 90km\h.Nemrég voltam és valamikor a jövőhéten is megyek,de nem tapasztaltam ,hogy leállt volna a motor.Szét is vertem volna
A motorfűrészem és a fűkaszám léghűtéses,egy órát lazán dolgozok mindkettővel míg kifogy a benzin,feltöltöm pöccre indul egyből.
Egy mezei menetszél hűtéses simsonnal is ki lehet menni a világból,ebben a melegben is, HA JÓ!Több kollégám is van aki 30-40km-ről jár be melózni.
Szóval azt a meglátást,hogy ez így jó,ez természetes nem igazán értem
2.2-2.5 jobb lenne.
Viszont ez legyen a legkevesebb problémád vele.Ha indul pöccre hidegen-melegen,nem szaggat,veszi a fordulatot és végre is tudja az óra szerinti 90-95öt,akkor felesleges lenne hozzányúlni.
Max egy légszűrő pucolásban gondolkodj.
Mi a véleményetek az MVT sport gyújtásról? Jó a karbis pigi blokkba? A válaszokat előre köszönöm!
Üdv.: dominic
Ha folyamatosan ég akkor szervíz kéne. De normális
Szeretném megkérdezni hogy a görgők mire kellenek illetve ha pl nekem yamaha görgők vannak a mocimba az mér jó? :) bocs ha tudatlan vok. csak érdekelne mire kellenek a görgők javítanak vmi a mocin? köszi a választ előre is
Gyárilag beépített gyújtógyertya (IE 361) ...….. CHAMPION RG6YCA/
RG6YC
Gyárilag beépített gyújtógyertya (IE 50) .....….. NGK-R CPR8E
Választható gyújtógyertya (IE) .………………. NGK R ZMR7AP (javasolt) /
CR8EKB / CR7EKB
Most vagok először a fórumon. Olvastam itt a robogószervizek "tevékenységéről" ,ehhez egy kis adalék:
SR 50 Ditech 500km-es szervíz:
Békéscsaba Robo-go szervíz 7000+15000! a fojtás eltávolítás
Budapest Mille motor 16550 szervíz+fojtás
Debrecen Ignáth Kft 10000 szervíz+fojtás
NE VIGYE senki Békéscsabára(ha környékbeli)! Rohadt lenyúlós bagázs.Meg is mondtam nekik telefonba szép finoman . Jól meg is sértődtek de kinyal.. Egyébként mik a gyári fojtások a Ditech-en?
5,72 litert fogyasztottam kereken 200km-en. az jó? általában 70-85 közötti tempóban...
köszi
Lenne 1 beteg di-techem amit ditechteleníteni kellene.El tudod vállalni?Az adatlapomon ott az email címem,küldj egy telószámot,hogy megbeszéljük a dolgot.
Előre is köszi.