Köszi. Nekem ezt még annó Csabi tette össze Nagykátán 2-3 éve.
Majd mérek kompresszor végnyomást, gyertya is rég volt már benne cserélve, Ő asszem azt rakott bele, de nagyobbra állítja alapból a hézagot. 1 nagy alátét van benne, de nekem a blokkon is módosított annó, sőt még talán a hengerfejen is, így nem áll fenn a gyári felállás.
Nekem azt mondta csak natúr 95össel mennyek mert az nincs agyon adalékolva. Idővel beletettem a potmétert mert nem ment túl fényesen és teljesen kitekerve ment csak jól. lyenkor a vízhőfokmérő 3/4-es állásból majdnem teljesen kifeküdt. Most kipróbáltam a MOL evoneo-t és alapon hagyva a potit is jól megy... Ezekszerint nálam nem elég a 95 oktán...
Nincs most se időm, se pénzem hogy levigyem hozzá nagyszervízre, ha egyáltalán foglalkozik még vele...
Első dolgod a kompresszor nyomás mérése legyen,ha már alapjáraton dadog és le is áll,akkor nagyon esélyes ,hogy az a baja.
Ja előtte nézhetsz egy gyertyaképet,de úgy is tök fekete lesz az egész
A potméteres állítgatást el kéne felejteni,mert csak összezavarod a szoftveres részét
Meg azt kéne még megnézni,hogy champion gyertya van e benne,a 70es polinihez szigorúan az kell.Valamint az injektor nyomáshatároló házában lévő rugó alatt hány darab alátét van.
Alapesetben 1vastag és 1vékony jó szokott lenni.
sziasztok segítsetek nekem melyik az az sr ami megbízható motorikusan csak karbis és vizes legyen , volt nekem is sr em de sokáig nem robogóztam és most újra kezdem de nekem olyan kell ami megbízható mondjuk ami volt sr em az minareli blokkos volt nem volt vele semmi gond de most hószú távra tervezek irhatok típust évjáratot bármit szerintetek melyik a jobb ,ja az újabb kasznissal hagyatok előre is köszi
Tulajdonképpen ezt már kb 2-3000 Km óta csinálja, csak bosszantó. Ha valami hardveres hibája lenne már rosszabbodott volna szerintem.
Én az elektronikára gyanakszom. Egyébként megy mint a mérgezett egér...
Sziasztok! Van egy Aerox forum,de olyan,hogy írok valamit,a moderátornak le kell ellenőrizni, és ha megfelel berekja. Már két napja írtam és semmi.
Nem tudjátok milyen motor van egy Aerox 100-ban? Fekvő Minarelli? És tudtok esetleg ti is segíteni,ha van problem?
Sziasztok!
Újfelhasználó vagyok.
Aprilia sr 50 ditech 2003-asom van .Pöcre indul de ha elindulok elkezd fuldokolni.Légszürő gyertya új.
Szerintetek mi lehet vele?
Üdv. Van egy 2002-es Ditechem, 70es polinivel + ZX. Alapjáraton néha olyan mintha kihagyna 1-1 ütem és ezért néha le is fullad. Van ötletetek? Van potméter a hőgombához berakva így dúsabb és szegényebb keverékkel is kipróbáltam, ugyanaz az eredmény.
Nem mindig... De próbáld meg hogy külső autó akkuról rábikázol. Ha úgy sem megy, akkor gyenge az önindító, esetleg átmeneti ellenállás van valahol (érintkezési hiba, testhiba, stb...).
Maradjunk inkább az MSN-nél egyenlőre. A telefonszámomat nem szoktam csak úgy osztogatni, csak annak akivel már legalább egyszer személyesen is találkoztam, vagy régi bevált ügyfél. MSN-re is csak olyanokat veszek fel, akik konkrét ügyben keresnek és előtte is a fórumon jelezték a kérést. MSN: kinter@freemail.hu
Majd mérek kompresszor végnyomást, gyertya is rég volt már benne cserélve, Ő asszem azt rakott bele, de nagyobbra állítja alapból a hézagot. 1 nagy alátét van benne, de nekem a blokkon is módosított annó, sőt még talán a hengerfejen is, így nem áll fenn a gyári felállás.
Nekem azt mondta csak natúr 95össel mennyek mert az nincs agyon adalékolva. Idővel beletettem a potmétert mert nem ment túl fényesen és teljesen kitekerve ment csak jól. lyenkor a vízhőfokmérő 3/4-es állásból majdnem teljesen kifeküdt. Most kipróbáltam a MOL evoneo-t és alapon hagyva a potit is jól megy... Ezekszerint nálam nem elég a 95 oktán...
Nincs most se időm, se pénzem hogy levigyem hozzá nagyszervízre, ha egyáltalán foglalkozik még vele...