Igen-igen, okozhatja ezt a sérülést a 70-es henger? :S
mert én már úgy vettem hogy 70-es henger volt benne és mondták hogy gyakran lesznek vele bajok... mondjuk tavaly óta semmi baja nem volt,
Sziasztok!
Aprilia Sr Ditech 2002-eshez kell most gyertyát vennem. NGK R CPR8E a jó csak vagy jó az NGK CPR8E is?
Vaterán találtam, erre gondolok: http://www.vatera.hu/item/view...
Üdv!
Hellosztok!
Régóta olvasgatom ezt a témát, de konkrét választ még nem találtam a problémámra... szóval nekem is van egy (talán 97-es) aprilia sr 50-esem tavaly nyáron kaptam és nagyon szépen megy, annyi hibája volt hogy az önindító nem müködött. Egy héttel ezelőtt az uton fulladtam le vele és nem tudtam elindítani, otthon próbáltam megbügykölni a karbit tisztítottam ki a légszűrőt és a kipufogót, de nem segített. Egy szerelő szétszedte és az volt a baja hogy a hengerben vagy a dugattyúban volt egy karcolás és ezt állítólag kilehet javítani... az lenne akérdésem hogy ezt biztos meg lehet javítani vagy kell egy új dugattyút venni? :( válaszokat köszönöm
szerintem nincs olyan ember aki annyi olajat tesz a szivacsra,hogy az olajos trutyi formájában távozzon a légszűrőházból , ez nem inkább azért van mert a membrán nem zár már rendesen? nem rég irták egyik hozzászólásban.
az enyém is ugyanezt csinálja :) az elsődleges probléma: ezek a robogók nem 30 km-re vannak tervezve, főleg nem 30 fokban.
a másik probléma lehet az alapjárati fordulatszám beállítás, de mivel hidegen teljesen jó ezért fogadd meg a tanácsom:
lámpánál húzogasd a gázt, illetve ne hagyd leállni, ha nem kell. ha mégis leáll és neked mindenképp be kell indítanod, akkor berúgókarral indítsd és rúgáskor húzd meg a gázkart. lehet, hogy 1x-2x rá kell rúgni, de be kell indulnia, ha ügyesen csinálod :)
(ha nincs rajta, mert injektoros, akkor meg önindítózás közben tedd ezt)
de egyébkéntnincsen semmi baja. melegebb motornál csökken az alapjárat. A mi motorjaink esetében ez a kritikus alapjárati fordulatszám alá esik, ami miatt lefullad
ha nagyon akarod állítgatni, akkor lehet kísérletezni vele, de ha csak ennyi a gond, akkor én nem ajánlom, hogy álligatva legyen :)
A fogyasztás normális,
a súly is az :D
a sünöktől nem kell fosni, mert mondhatod, hogy 50-esként vetted, tehát az eladót terheli a felelősség.. nem te szedted le a rendszámot. (de amúgy nem fognak baszakodni azzal, hogy elküldenek kpm-re)
nem baj, hogy folyik az olaj a légszűrőből.. Az annak a jele, hogy valszeg nem rég lett kitakarítva, és egy kicsit bőségesebben áztatta olajba a szivacsot, aki kitakarította. de attól nincs semmi baja. :)
Ha nem kell akkor elhozom,ki tudja,valamire még jó lehet.Havernak most lesz fúrva a gépe,mondta,hogy el kéne majd menni messzebbre,hogy gyorsan be legyen járatva,majd elgurulunk feléd a jövőhéten,vagy ahogy össze tudjuk hangolni.
Szia! Azért nem tartottam meg a leot mert: 5 litert evett,
kibaszott nehéz volt,
fostam a sünöktől,
fojt a levegőszűrőből
az olajos trutyi,
Esetleg nem tartassz igényt a kábelkötegre? Persze ingyé,csak össze kéne hozni.
Olyan problémám lenne,hogy a motor hidegen pöccre indul,megteszek 30 km-t és ha leállítom, vagy magától leáll a motor nem tudom újra beindítani maximum 3-4óra múlva.Gyújtás hiba lenne,mert hengerfúráson és dugócserén kb 900km ezelőtt esett át.Köszönöm előre is a segítséget!
Ha nem akarsz sok melót,ajánlom a bagarolt ,vagy más fekete cipőápoló pasztát.Szép élénk fekete lesz tőle és még ápolja is a gumit.Van a prevent-nek kifejezetten gumiápolója is,szivacsos fejjel.
A fene vakarászná,ha nincs rajta vastagon.A leonardot,hogyhogy nem tartottad meg?
mert én már úgy vettem hogy 70-es henger volt benne és mondták hogy gyakran lesznek vele bajok... mondjuk tavaly óta semmi baja nem volt,