Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ívvel nem is kellene, mert a hőtől minden el fog hajlani, és összefröcsköl mindent, de AWI-val teljesen jól meglehetne hegeszteni. Ha más nincs, akkor esetleg CO.
Lehet,hogy csak 1cm...viszont nagyon vékony a fala jó ha van 3mm.Sima ívvel nem hiszem,hogy neki lehet esni,de nem értek hozzá.Majd körbekérdezek,lehet lesz olcsóbb ember is.
3-4 eFt egy 2 cm-es varratért?! 10 perces munka. Kicsit drága az a szaki....
egyáltalán lehet változtatni, vagy csak össz km, max sebesség, időt írja ki "trip1", és "trip2" ben?

Köszi
Az biztos,hogy úgy lenne tökéletes,ha vissza lenne "varrva",van is egy szaki aki elvileg 3-4e Ft körül megcsinálná,bár látatlanba mondta,még nem nézte meg.Volt itt egy motor nemrég szétbontva,abba belepróbáltam ,persze megint más ha forog 7-8000-es fordulaton élesben.Mindenképpen fúratni akarom,mert használt henger,viszont már tavaly megvettem egy túlméretes új dugót,ami azóta a polcon porosodik.Köszi a segítséget.
A törött éleket le kell köszörülni, feltenni a hengert és megnézni hogy meddig ér le a dugó. Annak a résznek csak annyi szerepe van hogy nem hagyja a dugót "megbicsaklani". Ettől függetlenül én a visszahegesztést javasolnám. A gyűrűk nem hiszem hogy leérnek addig, ezért ha ügyesen(!) visszahegeszted, akkor fúratni sem kell. Persze ez csak az én véleményem....
Na itt lenne a kérdéses henger,olyan ideges lettem,legszívesebben felpofoztam volna magam,de inkább ittam egy sört
Szerinted összerakható?Volt aki biztatott,hogy vissza is lehetne hegesztetni,ha fúrva lesz nem számít.De ha nem muszáj nem költök rá.a hengerfejtömítés egy vagyon,azért nem is lett még felfúrva és belerakva.
Nagyon szívesen.
Szia. Nagyon szépen köszönöm a nekem nyújtott segítséged.
Leszedtem a javítási útmutató. Megpróbálok keresni egy műszaki angolt. Megnéztem azt a másikat is. Nagyon meggyőző helynek tűnik. Megpróbálom felvenni velük a kapcsolatot. Köszönöm. Már regisztráltam is meg ilyesmi. És az ár is jóval szolidabb. :)
Szevasztok,

Aprilia sr 50 factory ditech: a komputeren meg lehet valahogy jeleníteni az átlagfogyasztást?

illetve, lehet alahogy beállítani, hogy miket jelenítsen meg az 1,2-es memóriában?


Köszi!


Köszi,
http://www.manualedereparatie....

Ebben megtalálod a logikus hibakeresés lépéseit.
Én attól félek hogy bele fogsz szaladni egy nem éppen olcsó javításba. Egy kompresszor 35-40 eFt. Nem sokallod egy kicsit? Én igen. De végülis Te tudod. Én a helyedben megnézném ezt:
http://www.hstuning.hu/content...
Ha írsz nekik, biztosan segítenek kideríteni a hibát, mellesleg jó minőségű felújított kompresszort is árulnak. Ezek szakszerűen vannak felújítva, egy darabig boztosan működni fognak. Csak tényleg ez legyen a gond.......
SR50-et 125-re alakítani? A főtengely egy hónapig sem bírná. Felejtős...
A képből úgy látom hogy a 21-es az csak egy "fojtás" gyűrű. Annyit csinál, hogy nem engedi a szíjat kimenni a tárcsa széléig. Ez nem kötelező bele. A másik 15-ös "alátét" viszont kell, mert ezzel tudod beállítani, hogy mennyire feküdjön fel a szíj induláskor. Ha nincs alatta, akkor eleve nagyobb áttétellel kell a motornak megküzdenie, mert a szíj már eleve a tárcsa 20-30%-áról indul. Ha túl nagy van alatta, akkor a szíj oldala nem tud feltapadni a tárcsára, mert felfekszik a perselyre és megcsúszik.
Szia. Hibás? :) Dehogy is. Sőt! Sokra becsülöm a segítő készséged, és a hozzáértésed.
Ha megírom nekik nekem mim van. Évjárat típus alvázszám akkor gondolom jó alkatrészt küldenek. Eddig az Egümotorsz-tól rendeltem, azok teljesen jó alkatrészek voltak, de azoknak nincs. Írtam nekik ma, hogy be tudják e szerezni és mennyiért. Elkapkodni nem akarom.
Az hogy honnét veszed, szerintem teljesen mindegy. Valószínűleg ugyanazt árulják.
Egy kompresszor nem olcsó játék. Ha megveszed és nem az lesz a gond, ne én legyek a hibás..... Arra viszont figyelj hogy a morini és a piaggio kompresszor nem egyforma!
Épeszű ember ezt tenné.............elad-vesz.
tudna segíteni valaki abban, hogy egy sr50-es karbis átalakítása 125-össé milyen költségekkel jár? vagy érdemesebb lenne inkább eladni és venni egy használt 125öst?
http://www.easyparts.nl/showdr...
Ezen az ábrán a 15 ill. a 21 alkatrész két alátét lenne, mert ugy tünik, hogy ez maradt ki nekem. Ezek hiányában, ha ráhuzom a tengely végén az anyát az öninditó nem bir tekerni.
köszi mester! :D
meglesem :)
Hmm, akkor ez lesz megprobalom majd. Köszi a segitseget :)
Az a baj h nekem nem csak a tuszelep nem zar rendesen hanem a vakumos benzincsappal is gondok vannak, kettot csereltem az elmult egy honapba de vlmi mas hiba lehet mert enged mindegyik ugyanugy. Nem mindig... de teletankolas utan 100% h elojon aztan gondol egyet es abbahagyja. Ilyenkor lekell huznom a karbirol a benzincsovet h ne alul follyon ki rá a gumira, meg akkor legalabb abbahagyja es a csőből se tud folyni h ha felfele allitom a veget. Par perc utan ugyanis megtelik de annyira nem h tulfollyon a csőből. Rejtelyes hiba szamomra.
Szia. Sajnos angol nyelvtudásom az egy 0 a. Ha viszont átküldenéd valahogy tényleg hálás lennék érte. Megpróbálom lefordíttatni valakivel. Esetleg megvásárolnám? emailban? Szerintem még szükség lesz rá. :( Ma kiszedtem a membránt, semmit nem láttam rajta aminek másnak kellene, lenni se nem repedt se deformálódva nincs. Rendelnék egy kompresszort. Találtam is pár oldalt ahol vásárolni lehet. Szeretném megkérdezni tőled melyik helyről is tegyem. Vagy van esetleg olyan internetes áruház ahonnét Te szokál vásárolni? Az árak igencsak eltérőek s nem tudom hogy melyik lenne esetleg az a minőség amitt érdemes lenne megvenni. Vetnél rájuk esetleg egy pillantást? Itt a környékben sehol egy olyan bolt ahol személyesen lehetne ilyesmit venni. Azért kérdezem tőled, mert Te értesz hozzá, én viszont nem. S nem olcsó mulatság nehogy belefussak valami gagyi dologba. Köszönöm a megértésed, és a türelmed.
http://www.italmondo.hu/index....
http://motoroswebaruhaz.
hu/spl...

http://citybike.hu/spl/806714/...
http://motoroswebaruhaz.h
u/sho...
Köszönöm.