Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A karbi alján általában szokott lenni egy csavar, valamint egy kivezető csonk. A csavar egy tisztító nyílás, a piszok és a víz kiengedésére szolgál. A kivezető csonk akkor lép működésbe, ha a tűszelep nem zár és túlfolyik a karbi. Ezen keresztül engedi ki a többlet benzint, hogy ne a motorba menjen. A csavar alatt lennie kellene egy benzinálló "o" gyűrűnek. Ha nem tudsz ilyet szerezni, akkor zsírtalanítsd le, és kend be nitro festékkel. Ez fél óra múlva megszárad, és ha megszáradt akkor a benzin nem oldja.
Sziasztok!
Tudnátok feltenni egy használható robbantott ábrát minarelli blokkról?
Nem tudom mekkorát bírsz fogni két ujjal, de egy önindítónak ennél többet kellene forgatnia. Persze magától az önindító motortól nem kell sokat várni, mert eleve csak egy 4 Ah-s akku tekeri, ráadásul áttétel is kapcsolódik hozzá. Első körben visszaraknám a helyére, és rábikáznék egy autó akkuról, hogy akkor változik-e a forgatás sebessége. Ha gyorsabb lesz, akkor akku hiba. Ha nem, akkor kiszedném, lepucolnám a kommutátort, tennék bele új bronzkeféket, pár csepp olajat a csapágyakra. A felfekvő felületeket a motor és az önindító között fémtisztára pucolnám, valamint az összes hozzá csatlakozó kábel ellenőrizném.
Hmmm... Akkor a 86 os fuvoka igen keveske. Bar nemtudom a lepteket h eggyel nagyobb fuvoka mennyit szamit ill h melyik a kovetkezo a 86 os utan. Meg nemtudom, szamit e hogy a Leo az 4utemu ez pedig 2utemu.

Masik kerdesem pedig, hatha tudja vlki.
Szetszedtem a karbit es az uszo aljan van egy kivezeto lyuk amit egy csavar zar el oldalrol, elvileg. Mert nekem ugye ott csöpög a benzin ha rájön, nem is kicsit. Na es szetszedve bele tudtam fujni, es siman ataramlott a levego. Nemtudom hogy ez normalis jelenseg e vagy annak a csavarnak total el kell e zarnia a kivezeto lyukacskat?
valaki az előzményemre nem tud egy tippet adni?
A 150-es Leó-ba asszem gyárilag 110-es fúvóka kell. A fúvóka menete ha jól rémlik 5-ös...
Az alján lévő szoknyarész igazából nem sokat csinál, kérdés mekkora darab tört le belőle. Az is felmerülhet, hogy meghajlott-e a henger anyaga, bár ezek inkább hamarabb elpattannak.
"Ha viszont úgy érzed beleléptem az önbecsülésedbe, ne aggódj többet nem kérdezek..." Én nem ezt mondtam és nem is Rád gondoltam. Egyszerűen csak belefáradtam hogy olyan dolgokkal foglalkozzak amiknek a megoldása fent van a neten, csak utána kellene járni. Nem szeretem feleslegesen a számat jártatni, a hibákra tippelgetni meg végképp nem az én stílusom. Ha tudsz angolul, akkor van egy olyan javítási kézikönyvem amiben logika szerint leírják a ditech hibakeresés lépéseit.
Es ez az alap fuvoka meret a 150esbe vagy nagyobb kell ?
Van igazság abban amit mondasz,rengeteg problémára van válasz a fórumban,csak kicsit utána kell járni.Egy idő után meg belefásul az ember és marhára nincs kedve leírni tizedjére,hogyan kell a kompresszor nyomást megmérni,főleg,ha ott kell kezdeni,hol van a kompresszor...hol van a hajtóműolaj,stb ezek már rengetegszer le lettek írva.Persze van olyan probléma ami nem olyan egyszerű,azt meg itt nem lehet megoldani,csak ha ott a motor.
Kihagytad a másik nagy mondást itt a fórumon:"cserélj gyertyát" ja és van még a drasztikus "benzin és gyufa" variáció,amit a javítási lehetőségek közül nem szabad figyelmen kívül hagyni

Viccet félretéve,nekem is lenne egy szakmai kérdésem,pár héttel ezelőtt leejtettem a 70es hengert,nem magasról,de bőven elég volt ,hogy az aljáról letörjön a szívóoldal felől egy kis darab.Hétfőn majd dobok fel képet róla.Kíváncsi lennék a véleményedre,összerakható e így,vagy felejtős.
óóóóó :( hm. ha nem emlékeznél tavaly mikor segítettél én aszem őszintén megköszöntem a segítséged mikor jó lett a motor, sőt minap is mondtam lógok már pár sörrel, bár itt kicsit bajos leróni a hálám.
Innét kb. bármelyik távolság ami szervízt illeti kb. 45 km.- er. tehát bajos eltolni odáig, mivel a lábán nem megy. A másik. Szervíz? egyetlen előnyük az alkatrész lehetősége, az én hátrányom viszont épp ez tehát nem vehetek össze mindenféle olyan alkatrészt ami gyakorlatilag egyik sincs 30000 alatt. Ha viszont úgy érzed beleléptem az önbecsülésedbe, ne aggódj többet nem kérdezek. Gondoltam nem akkora áldozat ha valaki valaminek a tudásának a birtokában van és azt megosztja másokkal. Úgy látszik tévedtem.
Az tény hogy rengeteg ditech-et javítottam, de egy ditech mindig tud újat mutatni a legjobban felkészült szakembernek is. Itt nem lehet úgy javítani hogy kicserélsz egy fúvókát, csavarsz kettőt az alapjárati keverékszabályzón és kész. Ehhez alapos felkészültség és speciális szerszámok kellenek. A másik az hogy nagyon sok embernek segítettem már neten keresztül ditech-et javítani, de köszönetet érte alig kaptam. Sokan felvettek MSN-re is, csak azért hogy tanácsot kérjenek. Mikor rákérdeztem hogy sikerült-e megjavítani a motort, arra nem vették a fáradtságot hogy visszaírjanak. Gondolom azóta már tiltottak is, nehogy "zavarjam" őket, és majd feloldanak ha újra meghibásodik a járgány. Ez nálam nem működik. Ezért is töröltem az adatlapomról minden elérhetőséget. Én az a fajta ember vagyok, akinek szüksége van az elismerésre. Mivel ezt itt (és MSN-en) ritkán kaptam meg, egyszerűen beleuntam hogy nyomon kövessem mások problémáját. Oldja meg Mindenki ahogy tudja. Ráadásul sokan arra is lusták hogy visszakeressék a főbb hiba okokat és a megoldást itt a fórumban. Ezért mostantól csak azt tudom mondani Mindenkinek hogy: "Vidd szervizbe..."
Azért gondoltam a videót hogy felteszem, hogy látni lehessen gázadáskor hogy viselkedik. Gázadáskor leesik a kompresszor nyomás, azt hittem tudsz következtetni valamire, mivel már alapból nem éri el még a hat légkört sem. A membrán különben sem tudom hogy összefüggésben lehet e vele. Valahogy úgy működik hogy vákum hatására kinyit és úgy áramlik be rajta a levegő a forgattyúsház alsó részébe? S azért érdeklődöm nálad mert Te értesz hozzá, én viszont (még) nem.
A kevlár szíj változtat valamit a motor hangján, mert most vettem bele egy kevláros malossit, meg 6.25g-os stage6 görgőt a 8g os helyett:D
és furcsa mert amikor megyek vele hangos(50 felett), és egy kis idő múlva helyreáll visszahalkul.
Ja és az normális, hogy amikor reggel elindulok melóba ráhúzom agázt és az elején nyikorog, sztem csúszik a kevlár szíj mert hideg még, szerintetek?
86-os
Szia. A gázállás szenzort nem mértem. Az elektromos dolgokhoz nem nagyon értek. Hétfőn megkérem a haveromat nézze meg. A motor tavaly ősszel lett felújítva, kb. Új főtengely, csapágyak, szimeringek, meg minden. Azóta olyan 5-6 száz km. lett menve a mocival.
Szerinted meg tudom állapítani a hibát a monitoron keresztül? A ditech-nél minden mindennel összefügg. Ha a membránra tippelsz, akkor kiveszed és látni fogod milyen állapotban van. Hajszálnyi rés lehet a ház és a membránlap között, semmi több. Egyébként légkompresszort nem újítunk fel, mert semeddig sem fog tartani. Abból új kell. Kompressziót mértél? A gázállás szenzort mérted? Mikor volt utoljára főtengely szimering cserélve? Mint mondtam nem szeretek tippelgetni, mert nem látom értelmét. A ditech-hez szerszám és felszerelés kell, máshogy nem lehet....
Szia.
Bocs,de még mindig én. Szerinted akkor kompresszor? Nem lehet hogy a membrán.- rezgőszelep nem úgy dolgozik ahogy kellene? Annak a hibája nem okozhatja ezt a jelenséget?
Nekem valaki esetleg tud infot mondani? Normalis ha a karbiba ott ami a kepen van, alapbol nem zar teljesen? Es az en fuvokam most akkor a kep alapjan 86 v 98? es mekkora kell a 150esekbe?
sziasztok kelene egy infó
mi lehet a ditechem problémaja hogy sok idő után mármint 1-2 év után betudtam inditani és most megy is a motor de világit az injektor lámpálya mi lehet ez a probléma?,
plisz segitsetek
Általában mindegyiknek van ott távtartó.
http://www.easyparts.nl/showdr...
Nektek mennyit mutat a hőmérő a napokba?
Nálam emelkedőknél fel megy 15%-ra... városba 10% körül mozog, 70-nél nem pörgetve komotosan 0-t mutat.

Szerintetek ez jó?
A szíjam jó, a kupplung viszont eléggé kopott. Lehet ezért van olyan nehézkes indulás?
Még azt szeretném tudni, hogy az első variátor külső tárcsája és a csapszeg között kell alátétnek lennie, vagy sem?
nézd meg a kuplungod, a szíjad, a toló szerintem nem túlerős.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Lenne egy 96-os sr-m, amivel olyan problémám van, hogy nagyon nehézkesen akar megindulni. Amikor húzom a gázt, akkor a motor pörög, de nem nagyon akar reagálni rá, hanem szépen lassan elindul.Olyan, mint ha nem lenne nyomatéka. Úgy indul most, mint egy dízel mozdony. De ha elér egy bizonyos sebességet, azután már minden jó.
Raktam bele kisebb görgőket is. Annyival változott a helyzet, hogy az indulás az ugyan olyan szar maradt, viszont azon a bizonyos sebesség fölött a könnyebb görgőkkel inkább pörög mint megy. Tehát a görgők változtatásával nem oldódott meg a probléma.
Azt szeretném, ha a motor úgy működne, hogy egy kisebb gázadásra is már rántson egyet, mint a legtöbb robcsi.
Mit kéne még kicserélnem, vagy átnéznem? A nyomórugóm nem lehet erős?(sárga malossi) Vagy kopott lehet a kupplungom? Netán erősek lehetnek a kupplung rugók?
a van valakinek ötlete, kérem ossza meg velem.
Köszönettel: Zoo