Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv: aki tud segíteni,annak megköszönném van egy Aprilia sr 50 ditechtem tudni szeretném hogy holvan elrejtve a gyártási éve nagyon fontos volna előre is kösz.
Szia,szerintem ez a venti jó lenne neked,tuti beférne. Felfogatást meg úgyis tudsz csinálni.

http://auto-motor.vatera.hu/al...
lenne hozzád egy kérdésem:
2000-es sr50 lc (karbis)
az önindítóját kiszereltem, megfogtam a fogaskerék részét egy ronggyal és ráindítóztam. el kellene, hogy forogjon, vagy nem baj, ha meg tudom fogni egy erős két ujjas szorítással?
(azért kérdem, mert nem indít öndindítóval a gép, de az akksival nincs gond, meg ha indítózok, akkor köhög is, de nem indul be... viszont berugóval első rugásra..)
Na jóccakát, holnap meló....
Hivatalosan nem úgy kell mérni, hanem T adapterrel. Nem tart semeddig csináltatni egyet. Akinek ditechje van és maga szeretné szerelni, az készüljön fel mindenre. Egyébként egy kompressziót sem ártana mérni ha már nekilátsz, mert a ditech arra is érézkeny. Meg még sokminden másra.... Fujj-fujj ditech...
Légtömegmérő? Ez sokmindent csinál, de légtömeget nem mér az biztos. Ez a gázállás szenzor.
Hello,

Nekem is ugyan az a jelenség, én pont tegnap előtt írtam... :) állítolag ez normális... de ha tudsz vmi részletesebbet.. :)
Kifújtam az érintkezőket kompresszorral és kicsit befújtam WD 40- el
Nekem nagyon hasonlóan viselkedik mint ezen a felvételen.
http://youtu.be/YXB4z0fB7tw
Holnap megmérem mennyit is tud az a kompresszor pontosan. Ha csak úgy tudom bekötni hogy a cső végébe tudom bekötni és indítózni? Úgy is jó lesz?
szia. Ez a légtömegmérő?
Szia,sajnos azzal együtt adtam el a mocit. Nem akarom itt lehúzni az sr-t (főleg úgy,hogy lehet csak az enyém volt szopatós),de a ditechemnél ez a leo 100x jobb moci. Ég és föld. Mondjuk az sr-ben meg volt egy olyan dolog,amit a leo vezetése közben nem érzek,de nem tudom megmagyarázni mi az.
A 3,4,5 hibakód a TPS szenzor hibájára utal.
szia. hogy miért is nem? hm. Közel sem biztos hogy jó. S már vettem ki belőle O gyűrűket meg miegymást,ezen kívül évek óta nem volt motorban. Ez olyan injektor hogy kettőből lehet mondjuk 1 et csinálni.
bocs. Hibakódot? múlt esőben való motorozás után, de azokat leírtam. Most hogy kiszedtem belőle, újabban nem tesz ki hibakódot, csak simán nem forog ki a masina.
szia. Megmértem a kompresszor nyomását önindítózáskor, sajna csak úgy tudom. Nincs olyan T- m hogy üzem közben is mérni tudjam. Önindítózáskor, 3,8 bar volt a nyomás.
asszem én is szétszedem még a hétvégén,egy kis takarítás már biztos ráférne a karbira meg a fúvókákra.
Miután megvettem, másnap már nem akart beindulni:gyertya ki, fekete volt, másik gyertya be, semmi probléma. Szerintem 70-es henger van benne, van benne kakaó,de ahhoz képest is brutálisan pörög.
Ilyen problémám nekem is van csak nekem az a baj h 50 es csak egy kevlár szíj van rajta meg egy 6.25 g-os görgő.
Direkt néztem 95km-t mentem idáig de már csak 1 egység van rajta, max 70 el mentem vele óra szerint...
Nemtom mi lehet a baja a karbiba megnézem majd a fúvókát h mekkora, remélem 53 as lesz:)
Ez egy tuning gép. nincs miért csodálkozni. a teljesítménynek ára van, mégpedig ez esetben a fogyasztás.
a "kilövés" pedig valószínüleg azért van, mert könnyű görgők vannak benne, ezért amíg el nem ér egy bizonyos fordulatot, gondolom nem teszi sebességbe a variátor a gépet, ezért amikor eléri a bizonyos fordulatot, akkor meg már elkapja rendesen a gépszíj, azt megy mint az állat :)
"...malossi blokkos..." Akkor most 50-es, vagy 70-es? Ha 70-es akkor ne csodálkozz a fogyasztásán....
Milyen motor, milyen színű a gyertya, stb....
Ja azt hittem nekem írtad bocs:)