Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek.Egy 2003-as,karburátoros,
vízhűtéses, malossi blokkos sr 50-ről lenne szó:-a beindítás után húzok egy negyednyit a gázon de a moci csak pörög,pörög nem megy sehova,utána viszont kilő mint a golyó.Malossi tuning van benne(szíj,görgők),valószínűleg emiatt csinálhatja ezt?A blokkot még szedtem szét így közelebbit nem tudok mondani.A másik problémám a fogyasztásával van:alig 100 km alatt több mint 5 litert kajál(5-5,5l).Szerintetek mit nézzek meg rajta elsőnek?
A válaszokat előre is köszönöm.
A kompresszort mindenképpen mérni kell. Anélkül csak vaktában találgatunk. Ilyet pedig én nem teszek.... Persze lehet olyat játszani hogy egyenként kicseréled a motor főbb alkatrészeit, de ez kicsit sokba lesz a végére. Egyébként hibakódot jelzett?
Sziasztok!
Én vagyok az aki tegnap írt h beázott a motorom(de 1 óra múlva felszáradt azt jó lett).
Ma ugyanez volt a gondom pedig ma a munkában direkt betoltam a tető alá, de akkora eső volt meg szél h odaverte.
Hazafele most azt csináltam, hogy egyenletesen mentem nem húztam oda neki mint tegnap.
40-50 között mentem vele kb 3km-t de éreztem h nem a legjobb a gyorsulása meg minden,de a 3km után megint elkezdett szaggatva menni alig mentem 20 al nem mertem jobban húzni neki nehogy megint leálljon mint tegnap, azt így jöttem hazáig...
Valaki azt írta tegnap h lehet a gyertya, nem tudom ... érdekes h soha nem rögtön jön elő csak egy idő után...
Sziasztok!
A morini hengerszett és a minarelli hengerszett között mi a külömbség? Egy morini blokkba miért nem fér be egy minarellis hengerszett légyszives írjátok le mert kicsit fiatal vagyok ezekhez és igen csak és a gyári morinis hengerszettemet sikerült széthajtanom valószínüleg:S ilyen kor mit tanácsoltok mit vegyek bele?
Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat:)
mivan ha a komplett tartalék injektort rakod bele?
úgy hallottam, hogy az ilyen injektoros cuccok hajlamosak tönkremenni..
ha a te tartalékod működik, és kicseréled arra, ami benn van most és akkor megjavul, akkor az injektorral volt a gond.
Szia. Van egy másik injektorom, amolyan tartalék féle. Kiszedtem az alsó részben található membránt. Sajnos ezzel is ugyanezt produkálja.
Indul, felpörög, majd leesik a fordulat hiába van húzva a gáz, ha tovább húzva tartom a gázt akkor lefullad. Újra indításkor simán elindul. Ha kompresszor hiba lenne nem kellene hogy nehezen induljon? Kifújtam az egész injektrorházat, gondoltam hátha abban van valami szennyeződés. Semmi javulás. Van valami jó tanácsod?
Röviden: Az autós jobb oldalt állt, kikerültem mire mellé értem kifordult elém, a bal ajtóját telibe vertem ráestem az autóra majd le a földre. Sr-en a villa elcsavarodott és meghajlott, ja és úgymond eleje nincs...
Tanácsot szeretnék kérni tőletek.Egy 2003-as,karburátoros,
vízhűtéses, malossi blokkos sr 50-ről lenne szó:-a beindítás után húzok egy negyednyit a gázon de a moci csak pörög,pörög nem megy sehova,utána viszont kilő mint a golyó.Malossi tuning van benne(szíj,görgők),valószínűleg emiatt csinálhatja ezt?A blokkot még szedtem szét így közelebbit nem tudok mondani.A másik problémám a fogyasztásával van:alig 100 km alatt több mint 5 litert kajál(5-5,5l).Szerintetek mit nézzek meg rajta elsőnek?
A válaszokat előre is köszönöm.