Hello!
A következő kérdésem lenne:
A hátsó ékszíjtárcsa körülbelül mennyi km-t bír? Mármint mennyi idő alatt kopik el? Mert a szíj az kb 2000km-t futott csak, és valamiért csúszik. Pár km után érezhetően gyengül, a motor pörög, de nem megy. A kuplung az jó, meg a kontraszt rugó is új, és erősebb a gyárinál. Főleg ebben a nagy melegben elég hamar észrevehető a lassulás.
szóval kissebbet ne vegyek bele.Akkor marad így, holnap még megkérdem mennyibe kerül egy membrán lap, ha úgylessz beleteszem.A gyertyakép azjó, őszbarna színű, nem értem.Eladás elött van a motor, de így nem akarom oda adni, hogy mennek egy kört vele, és megáll.a leállás okát nemtudom...Karbi, légszűrő tiszta, új gyertya is van benne, akármikor, 1rugásra indul.A súbertűt felülről a másordik rovátkára állítottam, akárhova állítom mindig ugyan úgy megy.Lehet tök egyértelmű a gond, csak nem látom.Holnap szétszedem a tankot, és kipucolom, lehet mocskos, és nemfolyik annyi benzin amennyi kéne.A görgőkhöz meg már nem nyúlok, majd a következő gazdája.
nekem 90es a 12es DOban, 4.5g görgők, sárga nagyrugó, fehér rugók a malossi fly-ban .Membrán utoljára mikor néztem fényfelé fordítva ugy tűnt jól zár, de vissza engedi a benzint légszűrőhöz ,erre azt mondták h a membrán a gáz . de az az 55 , 65 az kevés
ja, egyébként a membrán lapok nincsenek a legjobb állapotban, kb 0.1mm hézagvan, és ha jól emléxem 85-ös főfúvóka van benne, az nem nagy? gyári 12-es karbivan fenn.
Hali!
Tanácsot szeretnék kérni!Van egy aprilia old sr-em, léghűtéses, állóhengeres.Olyan problémát produkál, hogyha huzamos ideig járok vele, megáll, elfogy az ereje, és nagyon gyorsan melegszik.Várok kb 5percig, alapjáraton is akár, és nagyjából helyre jön, utána ugyan ezt csinálja.Full motor generál van benne, nagyobb főfúvóka, görgők, szíj, tehát motorikusan jó állapotú, a dugóba van már több mint 300km-t.Ja és óra szerint 65-nél nem megy többet.Ötlet?
elöbb a blokkfelekbe raktam be a csapágyakat, utána csusztattam be a fötengelyt! A hökülönbség miatt simán belecsuszott! A csapágyakat is hajszáritoval melegitettem! Szakszerü voltam!
igy csináltam,ahogy leirtad, és jol sikerült,egyáltalán nem szorult,vagy ilyesmi! Az olajjal sem sporoltam! Már nagyon sokszor csináltam, nemcsak magamnak,másoknak is,és még sosem volt gond! Nem volt benne etanol,vagy ilyesmi.. 95ös V-powerral jártam! Ma veszek ntn csapágyat, fémkosarasat,ahogy javasoltad! C3 vagy c4 legyen? Nem tiningtuning motor,arra kell(ene),h a-bol b-be elvigyen! Irtam a kipufogot,az nem okozhatta? Nem hajtottam tul, 65-tel jártam,azt szerette..
Engem meg valahogy egyre jobban érdekel egy video az etanolos motorodrol. :D Nagyon kivancsi vagyok h milyen lehetett, hogy gyorsult stb. Meg ugy az atalakitas folyamatara es koltsegeire. Lehet jobban megeri etanolossa varazsolni mint tuningolni orrba szajba.
Egyébként a műanyag kosaras csapágyak csendesebbek, de nem olyan tartósak. Az etanol esetleg kárt tehet bennük. Viszont törés esetén nem vágja szanaszét a hengert. A fémkosaras csapágyak tartósabbak. Az etanol meg se "karcolja" őket. Hiba esetén a darabjai megeszik a hengert és a dugót reggelire.... Én ettől függetlenül a fémkosarasra szavazok.
"Mi a fene lehetett vele?" Ha új csapágyakat raktál bele, akkor csak a hibás szerelés okozhatta vagy a túlhajtás. 1. Főtengelyt mélyhűteni, csapágyakat óvatosan felmelegíteni. (Nem pedig rákalapálni a tengelyre!) 2. A csapágyakat berakás előtt bőven meg kell kenni olajjal, máskülönben indítás után még sokáig nem lesz elegendő a kenés és károsodnak. 3. Miután összeraktad, akkor fa vagy gumikalapáccsal a főtengelyt tengely irányban párszor meg kell kocogtatni hogy elhelyezkedjen. 3. Összerakás után egyáltalán nem szorulhat a főtengely.
A következő kérdésem lenne:
A hátsó ékszíjtárcsa körülbelül mennyi km-t bír? Mármint mennyi idő alatt kopik el? Mert a szíj az kb 2000km-t futott csak, és valamiért csúszik. Pár km után érezhetően gyengül, a motor pörög, de nem megy. A kuplung az jó, meg a kontraszt rugó is új, és erősebb a gyárinál. Főleg ebben a nagy melegben elég hamar észrevehető a lassulás.