hát ez az egyik.. de én megnézném azért azokat a helyeket, ahol kábelcsatlakozások vannak, mindet szétszedném, majd újra összeraknám, hátha érintkezési hiba lett a víz miatt. ezt minden helyen nézd meg, ahova úgy gondolod, hogy a víz befolyhatott
nothing to do with engine errors = nem kell semmit tenni a motorhibákkal (?)
water on junctions = víz a kapcsolásoknál
check that cables are connected or damaged = ellenőrizd azokat a kábeleket, amelyek csatlakoztatva vannak, vagy rongálódtak (gondolom itt arra a bizonyos kapcsolásra (csomópontra utal, amire az előző hibaüzenetben is)
wait till it drys = várd meg amíg kiszárad
chech, check and recheck = ellenőrizd, ellenőrizd és ellenőrizd még1x :D
3, 4, 5 Nothing to do with engine
errors, etc.. - water on junctions
- check that cables are
connected or damaged
- wait till it drys
- check, check and recheck
Szia. Kerestem azt a http címet amit már egyszer régebben megadtál. Sajna nem találtam meg. :( Ez a fordítás azóta van fent a gépemen amikor utoljára vacakolt a motor. visszanéztem már vagy 100 hozzászólást és nem lelem. :( Neked sincs már meg?
Szia.
Ma visszakötöttem az üzemanyagpumpát, hogy kitudjam olvasni a hibakódokat. 3,4,5, ezek vannak benne. Az angol nyelvtudásom az nincs. :( fordító programmal lefordítottam. De nem sok mindent értek belőle.
Semmi a motorral kapcsolatban
hibák, , stb.
- víz csomópontokon
- csekk, ami táviratozik, vagy
csatlakozott vagy megrongálódott
- várakozás amíg ez drysok
- megáll, megáll és recheck 3,4,5-ös hiba
Ez volt a válasz. Ez mit jelent? Előtte való nap esőben motorozott a fiam. Beázott valami? Mit tehetek hogy menjen a masina? Előre is kösz.
Sziasztok
vettem 1 leo vince tt kiput de nincs hozzá vario görgő nem tudja valaki miet adnak hozzá újonnan? egyébként 2009-es sr 50 karbis, nem tudom h ez lényeges -e.
előre is köszönöm:D
Van egy 2007-es Ditech Factorym, van rajta egy leo vince zx sporkipufogó. (1 hónapja robogózom, elnézést ha amatőr kérdés lesz :)
A kérdésem az lenne, hogy normális-e hogy kis gázon néha "köpköd/dadog" a kipufogó menet közben. Ha visszalassit és utána kis gázt ráhúzok néha csinálja ezt. Vagy néha ha nagyon kis gázzal indulok el...
Különben mindig indul, jól gyorsul vége 75 körül lehet.
Sziasztok
Kivettem a főtengely simeringet hát nem a csapágy lóg hanem a főtengely a csapágy belső gyűrűében.Loctite 620-al próbálom orvosolni,ha sikerül a szétszedés később így nem lesz egyszerű.
Érdeklődnék,hogy az "új" szériás SR-ből(factory),miért félnek olyan sokan az injektoros verziótól?Ennyire beteges a di-tech?Drága a javítása?Vagy egyáltalán nehéz átalakítani karburátorosra?
Szia. Megpróbáltam összekötni a csövet egy nyomásmérővel, de csak odáig jutottam hogy egy kúppal tudtam összeilleszteni. Olyan 7 bár körül nem tudtam tartani és elszökött a nyomás. Szerintem még egész biztosan ment volna felfelé, de már én nem bírtam megtartani.
Az egész a fiam elmondása szerint úgy volt menet közben hol az előbb elmondottjaim szerint lelassult a moci, hol viszont rendesen ment. A végén persze az hogy nem megy - véglegesedett. Ha menne nem is faggatóznék. Mivel itt nincs úszóház, lehet hogy mégis az injektorban van valami kosz? Van valami szakvéleményed? Légyszi ha tudsz akkor segíts. Köszi előre is. Találkoztál már ilyesmivel?
"Lekötöttem a benzinpumpát, alig jön rajta benzin. Egyáltalán mennyinek kell jönnie rajta?Lehet ilyesmi?..." A benzinpumpának asszem 8 bart kell nyomnia. Ha ennyit nem tud, akkor egyértelmű a hiba.
A kérdésem volna ha tudnátok segíthetnétek.
A fiamnak van a ditechje, eddig teljesen jól ment. Ma olyat produkál, indul szépen injektor lámpa nem világít. Induláskor gyorsul is, kb. 30 -ig. s utána ledadog, olyan mintha nem lenne benzin. Lekötöttem a benzinpumpát, alig jön rajta benzin. Egyáltalán mennyinek kell jönnie rajta?Lehet ilyesmi? ledadogás után gáz elenged, alapjárat van. Újra gáz újra húz, de ismét ledadog, még 40 ig sem gyorsul ki.
Alapjáraton órákig elmenne, de amint húzva van a gáz ezt produkálja. Mi lehet a gond? Injektor? Vagy mi a szösz? előre is köszi. Esetleg eldugult a kipufogó? Szokott ezeken egyáltalán eldugulni? Mit nézzek meg rajta? Előre is köszi a segítséget.
water on junctions = víz a kapcsolásoknál
check that cables are connected or damaged = ellenőrizd azokat a kábeleket, amelyek csatlakoztatva vannak, vagy rongálódtak (gondolom itt arra a bizonyos kapcsolásra (csomópontra utal, amire az előző hibaüzenetben is)
wait till it drys = várd meg amíg kiszárad
chech, check and recheck = ellenőrizd, ellenőrizd és ellenőrizd még1x :D
errors, etc.. - water on junctions
- check that cables are
connected or damaged
- wait till it drys
- check, check and recheck
Mégis megleltem.
Ma visszakötöttem az üzemanyagpumpát, hogy kitudjam olvasni a hibakódokat. 3,4,5, ezek vannak benne. Az angol nyelvtudásom az nincs. :( fordító programmal lefordítottam. De nem sok mindent értek belőle.
Semmi a motorral kapcsolatban
hibák, , stb.
- víz csomópontokon
- csekk, ami táviratozik, vagy
csatlakozott vagy megrongálódott
- várakozás amíg ez drysok
- megáll, megáll és recheck 3,4,5-ös hiba
Ez volt a válasz. Ez mit jelent? Előtte való nap esőben motorozott a fiam. Beázott valami? Mit tehetek hogy menjen a masina? Előre is kösz.
Aprilia bordásszíj SR carb 04-08 ciksz 436864 3498ft helyett
2900 ft
richard.hirku@gmail.com
06/30/206-21-23
Az ár fix nem alku de számlaképes.
vettem 1 leo vince tt kiput de nincs hozzá vario görgő nem tudja valaki miet adnak hozzá újonnan? egyébként 2009-es sr 50 karbis, nem tudom h ez lényeges -e.
előre is köszönöm:D
Van egy 2007-es Ditech Factorym, van rajta egy leo vince zx sporkipufogó. (1 hónapja robogózom, elnézést ha amatőr kérdés lesz :)
A kérdésem az lenne, hogy normális-e hogy kis gázon néha "köpköd/dadog" a kipufogó menet közben. Ha visszalassit és utána kis gázt ráhúzok néha csinálja ezt. Vagy néha ha nagyon kis gázzal indulok el...
Különben mindig indul, jól gyorsul vége 75 körül lehet.
Ez normális vagy érdemes megnézetnem?
Köszi,
Gábor
Kivettem a főtengely simeringet hát nem a csapágy lóg hanem a főtengely a csapágy belső gyűrűében.Loctite 620-al próbálom orvosolni,ha sikerül a szétszedés később így nem lesz egyszerű.
Érdeklődnék,hogy az "új" szériás SR-ből(factory),miért félnek olyan sokan az injektoros verziótól?Ennyire beteges a di-tech?Drága a javítása?Vagy egyáltalán nehéz átalakítani karburátorosra?
Köszönöm a választ előre is.
Az egész a fiam elmondása szerint úgy volt menet közben hol az előbb elmondottjaim szerint lelassult a moci, hol viszont rendesen ment. A végén persze az hogy nem megy - véglegesedett. Ha menne nem is faggatóznék. Mivel itt nincs úszóház, lehet hogy mégis az injektorban van valami kosz? Van valami szakvéleményed? Légyszi ha tudsz akkor segíts. Köszi előre is. Találkoztál már ilyesmivel?
A fiamnak van a ditechje, eddig teljesen jól ment. Ma olyat produkál, indul szépen injektor lámpa nem világít. Induláskor gyorsul is, kb. 30 -ig. s utána ledadog, olyan mintha nem lenne benzin. Lekötöttem a benzinpumpát, alig jön rajta benzin. Egyáltalán mennyinek kell jönnie rajta?Lehet ilyesmi? ledadogás után gáz elenged, alapjárat van. Újra gáz újra húz, de ismét ledadog, még 40 ig sem gyorsul ki.
Alapjáraton órákig elmenne, de amint húzva van a gáz ezt produkálja. Mi lehet a gond? Injektor? Vagy mi a szösz? előre is köszi. Esetleg eldugult a kipufogó? Szokott ezeken egyáltalán eldugulni? Mit nézzek meg rajta? Előre is köszi a segítséget.