Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most 2 dologra vetek,de lehet hülyeség! 1,picit nehezebb görgök vannak benne,hosszabb távokat teszek vele,nem akarom h szétforogja magát! Kb 40 töl indul meg normálisan,de akkor aztán! 2, a kipufogo! Ugy vettem,h hiányzik a hangtompitoja,mivel az folytás is,lehet h nincs megfelelö öblités? Ötleteket kérek uraim!
sziasztok! 2 honapja felujitottam a mocimat,zsir uj fötengelyt kapott, skf c4 müanyag kosaras csapágyakkal! Ma, 720km mulva szanaszét szakadtak a csapágyak! A vario oldali teljesen,a másik félig! Castrol power1 racing olajjal járok, mindig teszek picit a tankba is,és a benzin-levegö keverék is inkább dusabb! És általában háromnegyed gázzal járok 65 körül! Mi a fene lehetett vele? SZERINTETEK?
Nagyon nagy és felesleges a 9ah-s akksi egy sr-be. Nekem a 400-as burgmanba kell 9ah-s. A kis 125-ös dr-embe is elég a 4ah-s. (gyári előírás szerint)
Keress egy tunning szakit aki visszatekeri,de az se olcsó mulatság.
digitálisat nem is kell szétszedni, elég egy csatlakozó
Köszi a jó tanácsot!Már idegesít hogy mi történik.Remélem elmúlik az a csúnya csattogó hang.Mert ha nem nem is tudom mit teszek!
Már az iránt is érdeklődtem, hogy esetleg eredeti állapotára visszarakatnám, de nem lehet ugyanis szétszedhetetlen az óra. Ezért is vagyok benne biztos, hogy nem volt babrálva.
kicsit kell hozzákopjon a hengerhez ,szerintem csak óvatosan menj:)
Nekem a télen 4 hónapig nem volt az sr-be akksi,tavasszal beraktam és nem volt semmi különbség km-be.Digitális órát ha visszatekerik akksi cserénél vissza ugorhat az eredeti km-re,nem mindenki profi a szakmában.
Sziasztok!Én vagyok az a srác akinek csattogott a motorja!Kinter kollega javaslatára szétkaptam a hengert.Jó ötletet adott hogy hátha a csapszeg lóg!És láss csodát igaza volt !Ma megrendeltem az új dugattyút minden tartozékával 13.000ft volt holnapra ígérték.Reggel elhozom és rögtön beszerelem !Kíváncsi vagyok hogy megszűnik-e a csattogás.KÖSZÖNET KINTER! És volna egy kérdésem,most be kell járatni a mocit vagy nem ?
hello lenne egy kérdésem ha kormos a gyertya de mint az üszök akkor valószínüleg komressor baj van? és felujítani vagy használtat érdemesebb venni? meg lenne egy ditech bemzinpumpám ha valakit érdekel esetleg 06304971056os számon megoldjuk ha érdekel valakit teljesen hibátlan válaszokat előre is köszönöm
Miért buktál?El akarod adni?Ha megmarad akkor nem értem miért zavar.Szervízben,vagy valahol biztos lehetne rajta "visszatekerni",ami digitális azzal elvileg mindig lehet trükközni.Ismertem egy olyan neppert aki régen Németből hozta be a kocsikat és a digit órás Golfokat stb,mikor hozták be kb 3x annyi km volt a kocsiban mint valójában,hogy kevesebb legyen rá a vám stb,én nem értek hozzá.Itthon eladás előtt meg visszaállították.Nem akarom elhinni,hogy egy kismotoron ezt nem lehetne megoldani.
Nem visszafelé gondoltam. Ez csak most derült ki egyébként?
Visszafelé nem szokott működni. De elképesztően bosszantó. És ez még nem is a ditech. Mindenesetre párát ritkítja a motor műszaki és esztétikai állapotát tekintve a 15000 km-esek felett... Jokorát buktam egy ilyen ostoba hiba miatt.
Pár akku csere és le is tudod nullázni az órát.
Na ez viszont már tényleg szívás. Na ennyit az Aprilia elektronikával és injektorral felszerelt motorjairól....
utolsó mondatodon a hangsúly, arra gondoltam.Az nem számít komoly átalakításnak. De akkor nem kísérletezem:) köszi
Hosszas telefonálgatások után megtudtam, hogy ez sr-50-eknél fordult már elő...

Szervizestől kérdeztem meg. Ha a motor hosszú ideig használatlanul áll, majd új aksit kap, megduplázódik, megtriplázódik a km számláló...

Egyszerűen nevetséges. Van egy motorom, ami hibátlan, 8800 km-t mentem vele, erre ennek a dupláját mutatja a számláló szerint. Gyakorlatilag buktram rajta 50.000 Ft-ot....
No. Köszönöm a segítséget, beszereltem a 4 ah-s varta akkumulátort. Érdekes, hogy gyárilag a 9-es menne benne, már ami a pontos helykihasználást illeti.

Viszont. Egy újabb probléma, ami ennél sokkal durvább. Miután gyujtást adtam a robogóra elég meglepve tapasztaltam, hogy 17.700! km-t ír a digitális számláló, holott a motort durván 8500-9000 km-nél állítottam le tavaly októberben, azóta hozzá sem lett nyúlva, csak a kéthetenkénti motorjáratásra. Aztán 3 hónapja az akksi megadta magát eddig nem is foglalkoztam vele...

Ez mitől lehet? Használtan vettük a motort még 2 éve, papirokkal szervízkönyvekkel. Vissza lehetett tekerve az órája?
Amennyiben a hely engedi, a legnagyobb tárolóképességű akkut válaszd. Bár nem tudom hogy férhet bele nagyobb mint a gyári....
Az előző hosszászólásodban azt írtad hogy "komoylabb átalakítás nélkül", most meg azt hogy "karbi átalakítás után". Mostmár nem értelek mit szeretnél pontosan. Ha simán belöntöd a motorba az etanolt, akkor gyenge lesz és nehezen fog indulni. Ha teljesen átalakítod a motort etanolra, akkor jóval erősebb és jobb lesz mint benzinnel. Ez persze végleges etanol üzemet jelent, az etanolra alakított motorba nem tankolhatsz ezután benzint, mert szétveri a blokkot. Nálam az etanolra alakítás nem a karbi átfúvókázását jelenti.....
lényegtelen. az a lényeg, hogy 12 V-os. és bírja a témát..
önindítózás, stb
lehet nem lesz 5 éves az élettartama, de ez az árával jár :)
Sziasztok!

Sr 50 akkumulátorral kapcsolatosan lenne egy kérdésem.

A motor 2005.06 havi, az újabb típus, tehát a factory. Akkumulátort szerettem volna vásárolni. Találtam egyik üzletben korrekt áron, kinéztük cikkszám alapján.

YB4L-B a cikkszáma, egy varta akksi 12v 4ah-s. Azonban mikor szétszedtem a motort meglepődve tapasztaltam, hogy a régi akksi lényegesen nagyobb, mint és yb9-b van ráírva...

Na most ezt a típust sehol nem látom, hogy sr 50-esé lenne.... Benellikhez írják.

Ebben az esetben szerintetek mit kellene tennem?
Kösz kösz, azt olvastam,hogy nem keveredik, de teljesítmény csökkenésről nem számoltak be. (karbi átalakítás után)
nem egészen! Pl. Kompresszor egy vagyon, és ugye kopoeszköz, egy idö után feladja, injektorral is szoktak gondok lenni egy idö után,hála a magyar király minöségü benyának! Ezek ugye a karbisban kilöve,eleve! A gyertya kb 2,5x annyiba kerül,mint a karbisba,és azért 4 ezrenként körül illik cserélni. És ha bármi apro gondja van, nehéz találni olyan szervizt,ahol KORREKTÜL,SZAKSZERÜEN megcsinálják, nemcsak levesznek,mint állat, csak azért mert ditech,és fingjuk sincs hozzá,csak találgatnak! Szoval szerelni is joval egyszerübb a karbisat.