Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem TT van u.a. ez van/volt sztem semmi komoly. Bár nekem már mind1 ma egy rendes autósnak hála az sr-nek csókolomot inthetek.
Hali
Van egy aprilia sr50 factory ditech em 16000 km van benne még nemvolt hozzányulva csak egy gyertya volt benne cserélve meg folytások lettek kivéve. Nem tudjátok mi lehet a baja mert amikor megyek alacsony fordulaton egy kicsit dadog.?
a variátort hogy tudnám lecsavarni légkulcs nélkül?
"...bár ugye ez ditech, úgyhogy nem tudom, hogy ezen hol lehet állítani a sűrűséget. nekem karbis van, ott a karbin van két állítócsavar, de hogy ennél hol van, azt nem tudom..." Ditech-nél felejtős a keverék szabályzása. Nincs csavar. Az ECU szabályozza a külső hőmérséklet és a gázállás szenzor alapján.
Zárlat.
Ha fekete a gyertya, akkor sok a benzin vagy kevés a levegő. Ditech-nél jellemzően kompresszor hibára utal (kevés levegő). Másik esetben pedig átszakadt a nyomásszabályzó membránja és ömlik be a benzin (sok benzin).
Mi lehet az oka annak, ha veri ki állandóan a biztosítékot egy motor? valahol vezeték szakadás vagymi? ez amgyegy 400as bandita
jellemzően 5000-5500 as fordulat alatt csinálja
Ez nagyon jó ötlet, valaki olyan aki már járt hasonló cipőben. Hálás lennék a segítségetekért. Teljes tanácstalanságban szenvedek.
lehet, hogy a benzin kevés, de lehet, hogy a levegő és nem jut elég oxigén az égéstérbe, ami miatt lefullad.
esetleg még a benzin-levegő keveréket ellenőrizném. bár ugye ez ditech, úgyhogy nem tudom, hogy ezen hol lehet állítani a sűrűséget. nekem karbis van, ott a karbin van két állítócsavar, de hogy ennél hol van, azt nem tudom.
esetleg a diteches kolegák is beszállhatnának, és írhatnának valami okosat :)
Szia. Kiszedtem. Színe fekete volt. Kicseréltem egy újra(még szerencse hogy volt itthon) A jelenség ugyan az.
Nézted a mostanság ideírt soraimat,? Nem lehet hogy kevés a benzin amit nyom és ettől hörög le? Alapjáraton való 15-20 másodperces pihentetés után ismét felpörög, de csak 1 ideig. Tegnap megmértem az üzemanyag nyomását, az olyan valahol 7 bár fölött volt. Csak a mennyiségről nincs fogalmam mennyinek kell hogy legyen. Nekem úgy tűnik régebben nagyobb volt az a mennyiség ami átjött a pumpán. Most is jön, de mintha kevesebb. Van benne valami áteresz ami esetleg elkoszolódhatott? Vagy bármi más ötlet?
Az 53-as fúvóka a gyári,de csak akkor ha a légszűrőben benne van a pipa és a rézkarika szűkítő,ha valamelyiket kivették akkor utána kell menni fúvókával.
a helyedben én mindenféleképpen ellenőrizném.
elvileg 4000 km enként célszerű cserélni, de, hogy éppen ez gyakorlatilag csak 1000et bírt.. ki tudja.
meg nézd meg milyen színe van. ha szép rézbarna, akkor jó. ha szürke vagy fekete, akkor nem jó az égés.
szia. Nem tekertem ki. :( Kb. olyan 1000 km lehet benne. Lehet ez a baja?
kérdeztem, hogya gyertya milyen állapotú?
új? régi? lehet, hogy nyomás alatt nem ad rendesen szikrát, ezért fullad be a motor
szia. Ilyesmit csinál :( Mi lehet a baj?
http://youtu.be/iAH6Atl2jV0
Urak!
Eladóvá vált a masinám. Akit érdekel, vagy tud valakit, az a lentebbi linken megtekintheti a hirdetést:
http://www.kepesmotor.hu/april...

Üdvözlettel

FE50
1E
Piszok is lehetett benne persze, de én azért gyanakodtam a vízre mert eső után volt és előtte még nem voltam esőbe vele.
Amúgy amit a fogyasztásról mondtál az nálam is érdekes, azt mondták sokat kajálnak a gyári apriliák is de sztem nem ennyire majd megnézem a karbiba én is a fúvókát.
18045kmnél tankoltam bele 7 l-t most járok 18140nél és már csak 2 egység van benne, ma ment le 2re de már elérte az 1 es csíkot is amikor jöttem haza a melóból, sztem ez sok, gyárilag 53 asnak kellene benne lennie a fúvókának, kíváncsi leszek.
Amúgy a motor gyári, pár napja vettem bele egy Malossi kevlár szíjat meg egy 6.25g-os stage 6 görgőt...
annyira nem, mert elvileg annak a jele ,hogy a membrán nem zár rendesen,nekem is olyan amugy, de azt csak nagy szerviznél fogom cserélni ,külön nem.
Visszatérve a hibádra, hogy nem ment utána meg igen, lehet valami piszok volt főfúvókában, és utána kitisztult, nem? havernak szétszedtem , takarítás miatt a karbit meg légszűrőt és egy 98as főfuvi volt benne, panaszkodott is a túlfogyasztás miatt. na most van egy 90es benne mást nem csináltunk rajta, a henger is gyári mondjuk már nem mai.. és a vége a saját órája szerint 100 fölött picivel, elégedett vele
nem vészes.
az már inkább, hogy beázik a cucc.. nem kellene neki. én már nem egyszer motoroztam esőben, és semmi baja nem lett
Tudom azért mondtam, hogy csak tipp volt ,de akkor beázott valószínű csak nemtom hol ázhatott be, a légszürőt megnéztem , hogy netán ott de az jó.
Ha már itt tartunk az normális h a gyári légszűrő belülről benzines nem vészesen de befolyt egy minimális.
nemhiszem,hogy az aksi miatt csinálta, aksi nélkül is tudsz motorozni csak az index nem fog villogni
Sziasztok!

Ma jövők haza a melóból megyek 1-2 km-t érzem h nem úgy megy ahogy kellene, ráhúzom neki a gázt azt egyszer csak lelassul és megáll, nem is akart indulni, csak pár percre rá de ha ráhúztam neki a gázt sztenderen rögtön leállt ha nem akkor pár mp-et ment, szarakodtam vele nem lett jobb, hazatoltam.
Kicseréltem benne az aksit mondom lehet lemerült mert kezd behalni vagy valami azzal is ugyan úgy de már tovább bírta visszaraktam a gyárit jó lett nem állt le, de nem úgy pörgött ahogy kellene szakaszosan, mentem vele egy kört az elején még szaggatva ment de utána megjavult és már megy normálisan.
Rájöttem, hogy valószínű beázott mert kint volt az esőbe egész nap. Ha a karbiba került akkor felszáradt vagy kidolgozta. Most vettem a motort 2-3 hete idáig nem voltam még vele esőbe sehol.
Az lenne a kérdésem h szerintetek hol ázhatott be?
Hali!
Nem kell vkinek az alig használt tuningszettem?
LeoVince TT dob,4,8gr görgőkkel és piros kuplungrugókkal
Emelt teljesítményhez 1 nagyobb fúvóka,
Malossi végáttét
(ez a szett ebben a felállásban lett összeválogatva tehát egy jól működő tuning!)
Párommal felváltva használjuk a gépet,neki sok lenne tuningolva,meg kell a lóvé:.

thotpeti@gmail.com
gyertya mikor volt cserélve?
lehet, hogy nyomás alatt nem akar rendesen gyújtani, és nem ég el a benya, amit befecskendez.
Hali. Spézgettem, és kifújtam kompresszorral is azokat az érintkezőket amiket elértem. Indítás után elindult a motor. Kiszedtem a hibakódokat is. A motor elindul alapjárat frankó. De menni nem lehet vele. Amikor gáz van húzva először felpörög majd el kezd fulladni. Gáz elengedése után alapjáraton megy. Ismét gáz, -ismét fullad nem pörög ki szinte egyáltalán. Ilyenkor mi a franc lehet?