Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdvözletem

azt szeretném kérdezni, h egy karbis és egy inyektoros SR közt mi a különbség?
szoval ha elébem raknak egy SR-t hogy tudom megállapítani, h az inyektoros-e? főleg erre lennék kíváncsi.

kösz előre is a segítségeket.
Sziasztok!

Szeretném megejteni a 2008-as SR50 street karbis robim 8000-es szervizért. Hol érdemes beszerezni az alábbi cserecuccokat?
A másik: Lenne egy szaki aki ezeket megcsinálja nekem? Persze nem ingyen. Ezekre kérnék árajánlatot. Lehetőleg Bp. De 10-20 km nem lehet akadály.

Hajtószíj:
Olajpumpa bordásszíj:
Gyertya:
Levegőszűrő:
Hajómű olaj:
Variátorgörgő szett:
Variátor csúszka: (3db)
Segédanyag:
Munkadíj:?

Főleg rád gondolok kinter kolléga, ha beleférek az idődbe. Bár ha jól tudom kicsit messzebb vagy.
Köszönöm
Sziasztok!
Nemrég vettem egy robogót. 3/4 gáz alatt nem indul el. Elöl a gyári 8,5grammos görgők helyett 6 grammosak vannak. Milyen rugószettet vegyek a kuplungba? Mivel másabb a motor a kissebb súlyú görgők helyett? Azt szeretném,hogy gyorsabb legyen és kis sebességnél(elindulásnál is) dinamikusabb.Peugeot speedfightról lenne szó. Köszi. Üdv. Misi
Egészen addig jól fog kinézni, amíg a lakk egy pici felületről le nem pattan. Ezután szépen elkezd oxidálódni az alu és rohadt gyorsan letúrja magáról a többi lakkot is.
Nézz egy gyertyaképet,milyen színű.Nézd meg a gyertyakábelt,hogy rendesen benne van e a pipában illetve a trafóban.Mérj rá a kompresszorra ,hány Bar-t termel.Nézd át az összes csövet,bilincset mindegyik rendesen meg van húzva,nincs esetleg kirepedve valamelyik.Ellenőrizd az összes elektromos csatlakozást.
cserélj gyertyát
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám hogy Aprilia Sr 50 DiTech 2002 morini a következőt produkálja: indításnál legyen az reggeli vagy már üzem meleg motornál alapjárat ingadozó;első gázfröccsnél lefúlás...
második indításnál alapjárat ismét ingadozó gázreakció kései,nehézkes elindulás után 30-40 km/h-ig felgyorsul itt megtorpan és nem gyorsul tovább csak kb. 1km megtétele után, de akkor mintha semmi baja nem lenne ismét úgy megy mint előtte 85-ig húz mint állat... elérkezik a kanyar, lassítás; teljes gáz elvételné ha hagyom hogy alapjáratra csökkenjen megáll....
utánna vagy kezdődik előről a dolog vagy ismét hibátlanul megy...
olvastam már hasonló eseteket de szeretném ha mondanátok valami okosságot mitől fordulhat elő ez a probléma!
segítségeteket előre is köszönöm!
na, az fasza.. :D
mármint nem az, hogy le van pattogva, hanem hogy alu. k..vajól fog kinézni a kis szerelmem.. :D haha
Igen, hőálló.

Sztem Alu. Elől le van pattogva nálam a sárga festék... és hát.... alunak tűnik, fehér korróziót látok...
egy kérdés:
ezeknek a motoroknak a kerekei aluminiumból vannak ugye?

azért kérdem, mert van egy olyan tervem, hogy majdhogynem krómhatásúra lepolírozom, utána pedig lelakkozom.
:)
ugye hőálló?
egyébként én is le akarom majd fújni. de nem csak a kiput, hanem az egész motort.. tuti megcsinálom nyáron valamelyik hétvégén.
Kösz!

Meg is kapta a fekete festéket.
igen
Olasz...akarom mondani Angol meló? sok sikert hozzá!
A kipufogót letudom úgy venni, hogy ne kelljen tömítést cserélni?
Ezt tőlem kérded? Csak mert a ditechez nem kaptam berugót, szóval nem nincs fölösleges. Na meg a másik probléma az, hogy útban vagyok anglia felé, szóval nem hinném, hogy tudunk találkozni.
Igen.
Akkor az a lényege,hogy hamarabb van üzemi hőmérsékleten?
Hello,az arra szolgál ,hogy míg hideg, kisebb körön van a víz utána engedi a hűteni ... nem? tehát addig lezár
Sziasztok! Ha nincs a motoromban termosztát mert kiszedte valaki,de én szereztem egyet akkor érdemes bele rakni vagy teljesen felesleges? Mire jó egyáltalán?
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám hogy Aprilia Sr 50 DiTech 2002 morini a következőt produkálja: indításnál legyen az reggeli vagy már üzem meleg motornál alapjárat ingadozó;első gázfröccsnél lefúlás...
második indításnál alapjárat ismét ingadozó gázreakció kései,nehézkes elindulás után 30-40 km/h-ig felgyorsul itt megtorpan és nem gyorsul tovább csak kb. 1km megtétele után, de akkor mintha semmi baja nem lenne ismét úgy megy mint előtte 85-ig húz mint állat... elérkezik a kanyar, lassítás; teljes gáz elvételné ha hagyom hogy alapjáratra csökkenjen megáll....
utánna vagy kezdődik előről a dolog vagy ismét hibátlanul megy...
olvastam már hasonló eseteket de szeretném ha mondanátok valami okosságot mitől fordulhat elő ez a probléma!
segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: Martin
Pityúú nincs egy feles berúgód elboltolni?!
nekem is hasonló,tegnap leírtam, csak enyém 50es levegős mina,
Tovabbra is produkalja a motorom azt, hogyha 100-110 el megyek vele 1-2 percig akkor fogja magát és mintha elvenném a gázt elkezd visszaesni a fordulat és nem reagál csak 2-3 gázfröccs után. Ha meg továbbra is huzom neki fullon akkor neha neha elkapja es ugrik egyet. ha elojon ez a problema akkor vissza kell lassitanom 60-70 re es utana megy megint rendesen olyan 80-90 ig. Lehet hogy a gyertya túlmelegszik és nembirja azt a terhelést amit maxon kap?