azt szeretném kérdezni, h egy karbis és egy inyektoros SR közt mi a különbség?
szoval ha elébem raknak egy SR-t hogy tudom megállapítani, h az inyektoros-e? főleg erre lennék kíváncsi.
Szeretném megejteni a 2008-as SR50 street karbis robim 8000-es szervizért. Hol érdemes beszerezni az alábbi cserecuccokat?
A másik: Lenne egy szaki aki ezeket megcsinálja nekem? Persze nem ingyen. Ezekre kérnék árajánlatot. Lehetőleg Bp. De 10-20 km nem lehet akadály.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy robogót. 3/4 gáz alatt nem indul el. Elöl a gyári 8,5grammos görgők helyett 6 grammosak vannak. Milyen rugószettet vegyek a kuplungba? Mivel másabb a motor a kissebb súlyú görgők helyett? Azt szeretném,hogy gyorsabb legyen és kis sebességnél(elindulásnál is) dinamikusabb.Peugeot speedfightról lenne szó. Köszi. Üdv. Misi
Egészen addig jól fog kinézni, amíg a lakk egy pici felületről le nem pattan. Ezután szépen elkezd oxidálódni az alu és rohadt gyorsan letúrja magáról a többi lakkot is.
Nézz egy gyertyaképet,milyen színű.Nézd meg a gyertyakábelt,hogy rendesen benne van e a pipában illetve a trafóban.Mérj rá a kompresszorra ,hány Bar-t termel.Nézd át az összes csövet,bilincset mindegyik rendesen meg van húzva,nincs esetleg kirepedve valamelyik.Ellenőrizd az összes elektromos csatlakozást.
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám hogy Aprilia Sr 50 DiTech 2002 morini a következőt produkálja: indításnál legyen az reggeli vagy már üzem meleg motornál alapjárat ingadozó;első gázfröccsnél lefúlás...
második indításnál alapjárat ismét ingadozó gázreakció kései,nehézkes elindulás után 30-40 km/h-ig felgyorsul itt megtorpan és nem gyorsul tovább csak kb. 1km megtétele után, de akkor mintha semmi baja nem lenne ismét úgy megy mint előtte 85-ig húz mint állat... elérkezik a kanyar, lassítás; teljes gáz elvételné ha hagyom hogy alapjáratra csökkenjen megáll....
utánna vagy kezdődik előről a dolog vagy ismét hibátlanul megy...
olvastam már hasonló eseteket de szeretném ha mondanátok valami okosságot mitől fordulhat elő ez a probléma!
segítségeteket előre is köszönöm!
Ezt tőlem kérded? Csak mert a ditechez nem kaptam berugót, szóval nem nincs fölösleges. Na meg a másik probléma az, hogy útban vagyok anglia felé, szóval nem hinném, hogy tudunk találkozni.
Sziasztok! Ha nincs a motoromban termosztát mert kiszedte valaki,de én szereztem egyet akkor érdemes bele rakni vagy teljesen felesleges? Mire jó egyáltalán?
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám hogy Aprilia Sr 50 DiTech 2002 morini a következőt produkálja: indításnál legyen az reggeli vagy már üzem meleg motornál alapjárat ingadozó;első gázfröccsnél lefúlás...
második indításnál alapjárat ismét ingadozó gázreakció kései,nehézkes elindulás után 30-40 km/h-ig felgyorsul itt megtorpan és nem gyorsul tovább csak kb. 1km megtétele után, de akkor mintha semmi baja nem lenne ismét úgy megy mint előtte 85-ig húz mint állat... elérkezik a kanyar, lassítás; teljes gáz elvételné ha hagyom hogy alapjáratra csökkenjen megáll....
utánna vagy kezdődik előről a dolog vagy ismét hibátlanul megy...
olvastam már hasonló eseteket de szeretném ha mondanátok valami okosságot mitől fordulhat elő ez a probléma!
segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: Martin
Tovabbra is produkalja a motorom azt, hogyha 100-110 el megyek vele 1-2 percig akkor fogja magát és mintha elvenném a gázt elkezd visszaesni a fordulat és nem reagál csak 2-3 gázfröccs után. Ha meg továbbra is huzom neki fullon akkor neha neha elkapja es ugrik egyet. ha elojon ez a problema akkor vissza kell lassitanom 60-70 re es utana megy megint rendesen olyan 80-90 ig. Lehet hogy a gyertya túlmelegszik és nembirja azt a terhelést amit maxon kap?
azt szeretném kérdezni, h egy karbis és egy inyektoros SR közt mi a különbség?
szoval ha elébem raknak egy SR-t hogy tudom megállapítani, h az inyektoros-e? főleg erre lennék kíváncsi.
kösz előre is a segítségeket.