Természetesen meg tudom oldani ha rám gondoltál, de azért Budapest-Polgár szakasz nem 10-20 km. Ne mondd nekem hogy közelebb nincs megbízható szerelő, mert menten sírva fakadok....
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy a motoromra raktam egy sportlégszűrőt és 80-as fúvókát, az elindulásnál nagyon jól húz olyan 20 km/h-ig utánna valamiért nem gyorsul:S
Annyit kell tudni a motorról hogy 11 éves lesz morini blokkos.
bontós?
az a baj a használt gumikkal, hogy nem tudod az előéletüket..
lehet hogy a mintázata még zsírkirály, de ha szálszakadásos, akk b..zhatod :S márpedig az nem minden esetben megmondható a külsejéről. és ha a srác előtte nem ellenőrzi géppel, akkor majd csak akkor derül ki, ha egy bukkanónál elszáll alólad a guminyomás, aztán imádkozhatsz :s
Jó árnak a 3000Ft számít,amiért kapok pirellit,vagy metzellert 80-90% mintázattal.Csak jelenleg nincs asrácnak 13"-os.
Próbáltam olcsóbb gumikat (prc-kenda stb)újonnan 5e körül,a tapadása sem győzött meg,ráadásul nekem beleért a sárvédőbe.Azóta no chinai gumi.Bár a mitasnak van valami normálisabbja amit valaki itt használ,de az már drágább egy fokkal.
mi számít jó árnak?
10 ezer alatt nem kapsz normálisat újan..
vannak ilyen 8-9 ezerért, de azok IRC-k.
egy metzeler nem sokkal drágább (asszem 12) viszont sokkal jobb :)
Mondjuk azt,hogy van-e benne benzin
Először azt nézd meg,hogy benzint nem kap vagy szikrát.
miután párszor megrugdosod utána kitekered a gyertyát és megkukkolod,ha száraz akkor nem kap anyagot,akkor a karbi körül kell nézelődni.ha benzines a gyertya akkor még mindig lehet esetleg membrán baja is,ha szikra van.A gyertyát is nézd meg adja e a szikrát.Mivel írtad,hogy nem jó az önindító,ez kétemberes mutatvány lesz.Ha van kéznél másik gyertya akkor próbáld meg azzal is,lehet kitekerve jó,de benn a hengerben nyomás alatt nem műkszik rendesen.
Sziasztok!
Tegnap hazajöttem a motorral,minden ok volt vele.Aztán amikort este újra menni akartam,már nem indult.Rugdostam egy ideig,de semmi(önindító nem jó).
Tudnátok némi tanácsot adni,hogy hol keressem a problémát?Miket kéne megnézni első kézből?
Apropó önindító:
Mennyibe kerülhet megcsináltatni?Csere vagy javíttatás esetén.
Ez egy 97-es sr 50 lc.
Köszönöm mindenkinek a megtisztelő válaszát.
Üdv: J.
rá van irva: di tech :) amugy megnézed a motorját,és ha nincs rajta karbi,az ditech. Ja meg müanyag az oldaldekni,és nincs rajta berugo! (legalábbis a morini blokkoson), továbbá a km orában van egy bazi piros injektor lámpa! Most ennyi jutott eszembe,de a többiek biztos kiegészitenek majd!
Olyan problémám van hogy a motoromra raktam egy sportlégszűrőt és 80-as fúvókát, az elindulásnál nagyon jól húz olyan 20 km/h-ig utánna valamiért nem gyorsul:S
Annyit kell tudni a motorról hogy 11 éves lesz morini blokkos.
az a baj a használt gumikkal, hogy nem tudod az előéletüket..
lehet hogy a mintázata még zsírkirály, de ha szálszakadásos, akk b..zhatod :S márpedig az nem minden esetben megmondható a külsejéről. és ha a srác előtte nem ellenőrzi géppel, akkor majd csak akkor derül ki, ha egy bukkanónál elszáll alólad a guminyomás, aztán imádkozhatsz :s
Próbáltam olcsóbb gumikat (prc-kenda stb)újonnan 5e körül,a tapadása sem győzött meg,ráadásul nekem beleért a sárvédőbe.Azóta no chinai gumi.Bár a mitasnak van valami normálisabbja amit valaki itt használ,de az már drágább egy fokkal.
10 ezer alatt nem kapsz normálisat újan..
vannak ilyen 8-9 ezerért, de azok IRC-k.
egy metzeler nem sokkal drágább (asszem 12) viszont sokkal jobb :)
_AEROX_.html
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotor
ok/196659/YAMAHA_AEROX_.html
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmot
or/hasznaltmotorok/191768/YAMAHA_AEROX_.html
Csak körül kéne nézni, de ha nem haragszol nem linkelem be az összeset
Köszi szépen a választ!Megpróbálkozom velük,remélem jutok valamire.Nem vagyok nagy mágus,de remélem nem kell szerelőhöz vinnem.
Üdv: J.
Először azt nézd meg,hogy benzint nem kap vagy szikrát.
miután párszor megrugdosod utána kitekered a gyertyát és megkukkolod,ha száraz akkor nem kap anyagot,akkor a karbi körül kell nézelődni.ha benzines a gyertya akkor még mindig lehet esetleg membrán baja is,ha szikra van.A gyertyát is nézd meg adja e a szikrát.Mivel írtad,hogy nem jó az önindító,ez kétemberes mutatvány lesz.Ha van kéznél másik gyertya akkor próbáld meg azzal is,lehet kitekerve jó,de benn a hengerben nyomás alatt nem műkszik rendesen.
Tegnap hazajöttem a motorral,minden ok volt vele.Aztán amikort este újra menni akartam,már nem indult.Rugdostam egy ideig,de semmi(önindító nem jó).
Tudnátok némi tanácsot adni,hogy hol keressem a problémát?Miket kéne megnézni első kézből?
Apropó önindító:
Mennyibe kerülhet megcsináltatni?Csere vagy javíttatás esetén.
Ez egy 97-es sr 50 lc.
Köszönöm mindenkinek a megtisztelő válaszát.
Üdv: J.