Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tiszta sor!
Tudományosan megmagyarázni nem tudom, de mivel ez egy zárt rendszer, kell neki a túlnyomás. Magyarul jól kell hogy működjön a kiegyenlítő tartály fedele. Azt viszont tudom hogy túlnyomás alatt magasabb a folyadékok forráspontja.
Henger kell vízpumpát a lendkerék hajtja, egy komplett egység.Maga a blokk ugyanaz csak más az említett cucc.Pikk-pakk megvan.
Ilyet hallottatok már? Mint írtam,melegíti nagyon a mocim a vizet,tegnap megnéztem mennyi van benne és rendben volt a mennyiség. Azonban találtam egy rá való tartály fedelet (egy leonardon volt) és lecseréltem a motoromon lévő nem is tökéletesen záró vizes kanna kupakot. Reggel motoroztam egy jó adagot,és még félig sem ment fel a mutató!
nagy munka lenne, henger is kellene, a vízpumpát hogy hajtja a főtengő? sokat kellene alakítani?
Pedig tudnék adni hozzá hűtőt meg felfogatást és csöveket.
Vízpumpám nincs.
A nagyrugóm sárga. Egyenlőlre kicserélem a kuplungrugókat,beteszem a kékeket. Ha nem változik,akkor kap hátra erősebb nagyrugót.
Nagyrugó elindulás után jobban gyorsul majd.Nem tudom,hogy milyen a kisrugó Polini,Malossi? színnel jelölik az erősséget szerintem mindegyiknél
igazad van,nem akarom átépíteni, megyek nyugodtan,nemkínzom
Nem sokba tart vizesíteni.................bár minek.Elég a levegős is.Nincs gáz vele..............néha iktass be nem csutka gázt pár Km-en.Esetleg egy hőfokmérőt be lehet rakni.S6 nak van ehhez cucca.
A nagyrugót ha erősebbet teszek,akkor mivel változik? A kék rugó gyengébb mint a piros? Vagy a szín mindegy?
szerintem igen, egy gyengébb rugószettel a kuplungodban, kisebb fordulatrúl indulna, a nagy rugó meg erősebb kellene
Sziasztok! Lenne egy robogós kérdésem. Van egy Peugeot speedfightom,leovince sportkipufogóval:) Majdnem padlógázon gyorsul csak,addig el se indul. Cseréltem benne görgőket,6 grammosokat tettem bele. Lehet h. azért megy csak ilyen magas fordulaton,mert a kuplungrugók túl kemények? piros színűek a rudók,de van hozzá 3 db kék is. Ezek a színek a rugók erősségét jelzik? Érdemes kicserélnem? A motor így 80at megy,de lassan gyorsul.
Üdv. Misi
Nekem most Nyírtétről haza, 65-70fölött nem szerette sokáig jó persze ez csak egy kisrobesz, de a vizes meg ment de azért jó volt. Városban, rövid távokon semmi probléma nincs a hűtéssel
Persze.
10es skálán, akinek levegős minája van pl, 2nél adnátok több pontot?:D
"...nem en csinalom en csak meg kerdezem ezeket a dolgokat egy szerelo csinaja..." Ha a "szerelőd" ilyeneket kérdez, akkor garantálom hogy abból nem lesz motor. Gondolkozz már bazzeg.....
"...hello aszt szeretnem meg kerdezni hogy ha at alakitom akkor a mostani szivotorok alat van egy szelep ojan kis lemezek vanak rajta aszt is ki kel veni vagy az maradhat rajta?..." A membrán? Azt azért csak nem kellene kivenni.....
nem en csinalom en csak meg kerdezem ezeket a dolgokat egy szerelo csinaja
szia! Figyelj,szerintem inkább ne kezdj hozzá az átalakitáshoz,mert több kárt fogsz csinálni,mint hasznot! Inkább add el,és vegyél karbisat! Jobban jársz!
hello aszt szeretnem meg kerdezni hogy ha at alakitom akkor a mostani szivotorok alat van egy szelep ojan kis lemezek vanak rajta aszt is ki kel veni vagy az maradhat rajta?
Ez jó Aprilia sr 50R-hez azt írják Piaggio hosszú blokkosokhoz való
A mérete: 815x18.5x9.8
http://www.egumotors.hu/4143-v...
OKsa,így már találtam hozzá rajzott!:)
Köszi szépen a segítséget!
Még annyi lenne h kell a bendixen kívül vmi hozzá?
Az alatt kéne lenni amit a varo alatt két csavar tart egy híd szerű alucuccot.Egy komplett fogaskerekes izé.