Nem lehet.A gonosz ditechnek a 15 fok hideg,a 20 is még határeset
Viccet félretéve biztos,hogy nincs olyan meleg a levegő,hogy azt mutassa,ha nem működik a motor.akár a napra is kitolhatod,akkor sem fog mérni.
hogy őszinte legyek az enyémen egyaltalán nem működik a hőfokmérő, szóval nem is izgulok miatta, hogy milyen hőfokú a víz. nincs vele probléma. legalább nem idegeskedek, hogy a pirosban van (ha ott is lenne... :D)
és akkor kérdezem, mivel az uccsó hsz-om utolsó bekezdésére nem mondtál semmit..
nem lehet, hogy a "szobahőmérsékletű" víz hőfokát mutatja? ha mondjuk 0-110 es skánál a 20 fok a 3-4 mm-nél van, akkor addig kúszik fel és normális?
Feladom...
Ez nem azért megy fel, mint az újabb robogóknál,hogy a kamaszkölykök kukija felálljon a látványtól,hanem azért mert rossz.
A kérdés sem az volt,hogy rossz vagy sem,mert tudom ,hogy az.A kérdés az volt hogy mi lehet a hiba oka.
én az alapesetről beszélek..
a gyári hűtőcucc nem lehet az.
ha valaki elbarmolja, az már más tészta. és amikor azt mondtam hogy elvileg nem lehet vízköves, akkor az alapállapotra gondoltam :)
a másik. akkor ennyi erővel a peugeot jetforce-on amikor ráadod a gyújtást és futtat egy ellenőrzést az elektronika és a fordulatszámmérő a hőfokmérő és a km óra is felmegy maxra, majd visszaáll alaphelyzetbe, akkor az is rossz? :)
és egyébként az a 3-4 mm amit felkúszik, ennyi erővel lehet az alaphőmérséklete is a folyadéknak. (mondjuk garázsban, tárolóban van 20 fok, akkor kijelzi, hogy 20 fokos benne a víz. ennyi)
"...ha le van húzva a hőgomba akkor is ezt csinálja..." Ilyen esetben valahonnan mégiscsak jelet kap az óra és azt méri. Talán vizes, sós-trutyis a kábelköteg, és esetleg átvezet. Talán a kábelköteg dörzsölődött ki, és azt méri az óra.
1.lehet vízköves a hűtő.Egy dolog az elmélet és másik a gyakorlat.Majd ,holnap ha lesz időm rakok fel képet a legutóbbi sr hengerének vízteréről.
2.Nem hiszem,hogy a minarelli blokkos sr-nél gyújtás ráadása után a hőfokmérő óra azzal jelezné,hogy működik,hogy hidegen beáll majdnem üzemi hőfokra,különben ditechről volt szó,de ugyanez a helyzet.Nem is értem ezt honnan vetted...
Meglett a hiba,a vizpumpa közlökerekèn volt egy kis lyuk,amin keresztül kiesett az a kis szeg.valoszinü hogy átolvasztotta magát a kerèken.szerintetek a csapàggyal lehet gond,hogy igy tulhevült?lehet forgatni kèzzel,nincs beàllva.
vízköves? :D:D
ezt te se gondoltad komolyan :D
a hűtővíz elvileg hűtőfolyadék. vagyis az kellene hogy a hűtőben legyen.. a hűtőfolyadékban viszont nincs vízkő :)
Örülök,hogy jó lett
1-2éve gondolkozom már rajta,hogy beépítek egy 12Voltos ventit,mert a városban,ha dugó van hajlamos a piros aljáig felmenni,sajnos ez valamennyire a tuning velejárója is,annyira el van vékonyítva a hengerfal,az ötvenesek nem melegednek ennyire.Meg azt sem szabad elfelejteni,hogy félig meddig még bejáratós a géped.
Kinter mestert kérdezzük meg,hátha tud megoldást erre a problémára:
mitől lehet az ,hogy a gyújtás ráadása után (a motor még aznap be sem volt indítva)a vízhőfok mérő óra kb 3-4mm-t feljebb megy.Próbáltam másik hőgombával és ha jól emlékszem ,ha le van húzva a hőgomba akkor is ezt csinálja...
Szia,ok megnézem a tartálynál,hogy mennyi az annyi,de gyanús nekem,hogy valamiért melegíti a vizet. Lehet,hogy vízköves a hűtő,ha más nem lehet,akkor azt is megnézem. Nem vittem be a céghez mert csak hétfőn tudnám kivágatni,kivágtam magamnak egy nagy négyzetre. Beraktam és jó,voltam vele már sok helyen és mindig beindult. Szóval köszi!
a hengerfejen ahol bemegy a vízcső azt a kis kupola alakú matyit kell leszedni,két imbusz csavar fogja,az alatt van a termosztát.
ilyen melegben azért városi használatnál ne csodálkozz,ha melegszik,mikor jöttem haza Kecsórol,folyamatosan félnél volt a mutató,(óra szerint 90-el )ha lassabban mentem akkor fél fölé is ment.Neked ráadásul alaphangon feljebb indul az órád.ha tudsz,szerezni,vagy van otthon az asszonynak egy húshőmérője tegyél egy próbát,nézd meg mennyi az az annyi ténylegesen,lehet csak 60fokos a víz ,a mutató meg a pirosban van.
megcsináltad a membránt,vagy majd a cégnél?
Kérdésem lenne, A ditechben hol van a termosztát? Nem tetszik ez nekem,hogy állandóan a pirosban van a víz mutató. pedig a vízpumpa is és a tartályban is forró a víz.
Viccet félretéve biztos,hogy nincs olyan meleg a levegő,hogy azt mutassa,ha nem működik a motor.akár a napra is kitolhatod,akkor sem fog mérni.