Sziasztok.a kèrdèsem az lenne,hogy a motor beinditàsàval ugye a vizpumpának is forognia kellene?mert levettem a fedelet amire a kèt vízcsö megy ès nem forgott.egyèbkènt 2-3perc alatt felforralja a vizet,kivett termosztàttal is,ugyhogy az valoszinüleg jò.
Szerintem, ha kifut teljesen p.:l 6grammossal akkor már hiába raksz nehezebbet bele, mert ugye nem tudja tovább tolni a variót a görgő.
Ahhoz, hogy végseb. csökkenést érj el extrém könnyű görgő kell pl.:6helyett, 3 grammos. Ami max fordulaton sem képes tovább kitolni a variót. Én így gondolom működése alapján. levett dekli mellett meglehet figyelni meddig fut fel a szíj.
nekem most 7,5es görgök vannak benn...95-100 a végem óra szerint...és viszonylag jól is gyorsulok. 8,5-eset szerettem volna, de nem volt épp a szerelőnél, azt mondtam neki hogy akkor jó lesz. próbálj meg szerintem 8,5est
Sziasztok! Malossi variátor van a mocimban 7.0g görgőkkel. Nagyon jól gyorsúl,de én azt szeretném ha inkább végre menne jobban. Mekkora görgőket kéne belerakni a célom eléréséhez? 6.5g 6.0g 5.5g ? Köszi a segítséget!
150 ért már elég pipec kis gépet kapsz.
nem tudom mik vele a szándékaid, de szerintem fasza kis gép.. enyémet másfél éve használom és még nem volt vele semmi gond. csak olajat meg benyát kapott :)
szerintem ne vegyél ditechet, mert sok vele a gond és drága a javítása.
igaz, hogy kevesebbet fogyaszt, de akkor is a karbissal jobbak a tapasztalatok :)
nekem is karbis van
Sziasztok!
Én most szeretnék venni egy aprilia sr 50 (sima vagy ditech, még nem tudom melyiket) motort. Igazából nem vagyok nagy motoros, sőt... Ezért is kérnélek titeket, hogy írjatok véleményt erről a gépről (akár itt, akár a hopatkany@gmal.com emilemre). Kb.: 150 papírt költenék rá.
Előre is köszönöm.
Kell egy karburátor. A kompresszorból ki kell szedni az emelőgörgőt, a többi maradhat a helyén, hogy maradjon elősűrítés is. Le kell zárni egy csavarral a kompresszor kimenetét. A hengerfejet leveszed és az injektor helyére vágatsz menetet, majd egy csavarral lezárod. Átalakítod a lendkereket az új gyújtáshoz és beraksz egy FET-es gyújtást. Kell egy kis átalakítás a kábelkötegen is. Ui.: a lendkerék átalakítása és kiszámítása nem egyszerű, ha nem vágod a 2T motorok működését, akkor bele se fogj. Csak egyszer lehet elrontani. FET-es gyújtást boltban ne keress, mert az én találmányom....
egyébként azért mondtam , mert elég drága az átalakítás, ráadásul pepecs munka és nem is biztos, hogy sikerült tökéletesre megcsinálni. ezért jársz jobban egy cserével, vagy ha eladod és veszel helyette karbisat.
viszont a kérdésedre válaszolva:
kell egy karbis gép hengerfeje, kábelkötege, gyujtása, karbija és szívócsöve. plusz a kompresszorra egy dugó
egyébként tényleg elég félelmetes a 2x15 w vaksötétben..
két éve télen kb -5 fokban mentem szegedtől nem messzire (15 km) vaksötétben közúton.. (se holdfény, se közvilágítás) de azért húztam neki ilyen 80 körül, viszont a lámpám nem sokat világított előre.. jó ha láttam magam elé 10 m-t..
őszintén szólva halálfélelmem volt. azóta megfogadtam, hogy vagy nem megyek legközelebb úgy, vagy lámpacsere. ezért gondolkodom én is az egészen.
hello! van nekem egy aprilia sr50 ditech motrom es aszt syeretnem meg tudni hogy ha at akarnank alakitani karburatorosa mijen alkatreszre lene szukseg? adig is kosz a valaszt!
Valakinek esetleg még véleménye, tapasztalata?!
Köszi
Ahhoz, hogy végseb. csökkenést érj el extrém könnyű görgő kell pl.:6helyett, 3 grammos. Ami max fordulaton sem képes tovább kitolni a variót. Én így gondolom működése alapján. levett dekli mellett meglehet figyelni meddig fut fel a szíj.
a nagyobb végsebességhez nehezebb görgő kell
nem tudom mik vele a szándékaid, de szerintem fasza kis gép.. enyémet másfél éve használom és még nem volt vele semmi gond. csak olajat meg benyát kapott :)
szerintem ne vegyél ditechet, mert sok vele a gond és drága a javítása.
igaz, hogy kevesebbet fogyaszt, de akkor is a karbissal jobbak a tapasztalatok :)
nekem is karbis van
Én most szeretnék venni egy aprilia sr 50 (sima vagy ditech, még nem tudom melyiket) motort. Igazából nem vagyok nagy motoros, sőt... Ezért is kérnélek titeket, hogy írjatok véleményt erről a gépről (akár itt, akár a hopatkany@gmal.com emilemre). Kb.: 150 papírt költenék rá.
Előre is köszönöm.
viszont a kérdésedre válaszolva:
kell egy karbis gép hengerfeje, kábelkötege, gyujtása, karbija és szívócsöve. plusz a kompresszorra egy dugó
két éve télen kb -5 fokban mentem szegedtől nem messzire (15 km) vaksötétben közúton.. (se holdfény, se közvilágítás) de azért húztam neki ilyen 80 körül, viszont a lámpám nem sokat világított előre.. jó ha láttam magam elé 10 m-t..
őszintén szólva halálfélelmem volt. azóta megfogadtam, hogy vagy nem megyek legközelebb úgy, vagy lámpacsere. ezért gondolkodom én is az egészen.