Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem fújnám WD40-el. Drágább is és nem arra való.
Teljesen jól működtek, de a fényszóróért adott a srác 25-öt, a blokkért meg 50-et. Naná hogy odaadtam. Egyébként már nálam van az új blokk és a fényszóró is megjön holnap. Lesz mivel szórakozni megint. Bár időm nem tudom mikor lesz összerakni. Egyébként a másik blokkot ő adta, egy fillérembe sem került, és még működik is. Igaz, ettől függetlenül felújítás kell neki, mert kicsit megkopott.....
Megkeresem róla képeket és újra felrakom. Akkora fényt adott mint kb a xenon, ráadásul ugyanolyan fehér volt a fénye.
"...este is lehet vele motorozni állítólag..." Meglátjuk. Rendeltem egyet.
Nemtudom énse. Az az érdekes, hogy számlát mutatott hogy az Aprilia Miskolcba szervizelték, ott rakták rá a kipufogot meg egyéd dolgokat csinaltak rajta. Aztán mégis szétkellett barmolnia. Bár van egy érdekes dolog a szamlan. 4ezer forintért diagnosztika :) kicsit mókás hogy egy karbis gépen mégis mit diagnosztizálnak. Amúgy a szétbarmolt karbival is ment 110-120 volt a végsebessége úgy is, alapjáraton szarakodott inkább nehezen indult meg, görgőkre gyanakodtam aztán lettem kiábránditva. Ezért is fogyasztott 7-8 litert. Most csökkent a fogyasztás olyan 5 literkére, még ez is sok de az élmény kárpótol mert nagyon jó motorozni vele. Mostmár csak ez a füstölés zavaró egy kicsit. Amúgy fentvannak a képek :)
Sziasztok!
Aprilia sr 50 r -es gyári robogóhoz milyen kiput ajánlotok: LASER X PRO,LEO VINCE ZX,STAGE 6 PRO REPLICA.
Mellé lenne majd talán egy stage 6 pro variátor.
Válaszokat előre is köszönöm!
durva. jól átb..ztak.
de kíváncsi lennék, hogy milyen okok vezettek oda, hogy ilyen kókányolást műveljenek...
Jaj, igazad van. Elfelejtettem átírni :) Azért adtam el mert egyik ismerősömnek 150es SR je van és mentem vele pár kört, rögtön beleszerettem. És ezzel már sokkal dinamikusabban lehet közlekedni forgalomban. Nem kell aggódnom hogy sikerül e egy buszt megelőzni enyhe emelkedőn és hasonlók. Nem a végsebesség a lényeg hanem a dinamikája és hogy könnyedén gyorsul még 70nél is. Amúgy meg a ditechel nem is nagyon voltam megelégedve. Nem ment túl jól es sok volt a hiba rizikó... Mondjuk amilyen tehetséges voltam sikerült belenyúlnom egy olyan 150es SR be ami összevissza volt barmolva. A karbit cserélnem kellett mert a tűszelep valamilyen módon forditva volt benne, egy benzin fuvoka volt olyan helyre beutve kalapaccsal ahol levegonek kellett volna atmennie, az alapjarati dolgokkal is gondok voltak meg stb. Aztan hogy ezt megcsinaltak jott a benzincsap problema es az olajozas h sokat eszik, de ez a kipufogon meg is latszik h köpi az olajat. Mindjart toltok fel kepeket rola az adatlapomba.
szerintem felesleges wdvel fújni, az olaj nem párolog el úgy,mint az neked az a célod,hogy a port megfogd.
egy gyors kérdés:
WD40-el is be lehetne fújni?
(tudom, hogy az zsír, de végülis még jobban folyékony állagó, mint egy sima 2T motorolaj)
az korrekt, viszont az adatlapján nem ez szerepel :)
"jelenlegi motorom: Aprilia SR50 ditech 2005"
miért adtad el őket? jó pénzt fizettek, vagy nem voltál elégedett velük? :D
a kollégának 150-es sr-je van. Abbol nem készült ditech.
Arról, hogy nem hülyeség a tankba is önteni egy kis olajat (de tényleg csak pár cseppet) már én is hallottam.
Azt hiszem ez azért jó, mert a membránt illetve egy két gumi tömítőgyűrűt megolajoz, ezáltal nem szárad ki a sima benzintől, és nem kopik olyan gyorsan.
Nem hinném, hogy 1 kupak (kb 20 ml) olajtól sokkal jobban kokszosodik az égéstér, mint alapból.
viszont arra tényleg figyelni kell, hogy egy egész tank benzinhez (kb 5-6 literhez) kell az az egy kupak. ha fél tanknál már tankolsz (mert nálam előfordul, hogy épp akkor van rá pénz, azt beletöltöm) akkor nem szabad megint ugyanannyit, csak értelemszerűen a felét a 20 ml-nek
ditech, tehát kb 2 litert fogyaszt.
ennek megfelelően kb 0,4-0,5 dl olajat kell utántölteni 100 km után.
ha ennél többet kell, akkor eszi az olajat..
matekoztam picit; nem tudom mit fogyaszthat a motorod,de tételezzük fel,h normális használat mellett 5l-böl elmegy. Ezek a mocik nagyjábol 1:40 és 1:50es arány közt keverik valahol az olajat. Tehát teletöltöd az olajtartályt,mész 100km-t, és ha 1dl - 1,25dl közti olaj megy utána,akkor nagyjábol jo az olajfogyasztásod. Az én gondolatom szerint, de kövezzetek meg,ha hülyeséget irtam!
azt a ledes fenyszorot meglestem volna h hogy mukodik sotetbe :)
hm, igazad van :D menet kozben nappal nem látni hogy fustol miutan bemelegedett, sotetedes utan viszont amikor az autok megvilagitanak hatulrol mondjuk lampanal akkor eleg erosen latni h fustol. Bar nemtudom akkor mi a normalis fustoles mert csak rovid ideig volt jo es akkor nem mentem vele este.
Tuti belemegy,a kínaiak nagyon jól tudnak másolni

ha megnézed a 21669 hozzászólást ott látszik.Talán a felfogatás lehet kicsit más,de szerintem azt is kopizták,nem lesz vele gond.35W-os izzó van benne egy darab,én ennyit tudok a dologról meg ,hogy este is lehet vele motorozni állítólag
0.35-ös polinit használok,nincs vele gond...A vékonyabbal jobb gyorsulást lehet elérni,a vastagabb jobban bírja a nagyobb fordulatot,nem lifeg be vagy ,hogy mondjam
köszönöm szépen
Eladtam a motoromból az etanolos blokkot, és a LED-es fényszórót. Valaki ajánlotta a CPI Popcorn robogó első fényszóróját Ditech-be. Tutira bele lehet rakni? Nem kell farigcsálni? Jól világít? Hány wattos izzó van benne? Lusta vagyok új LED-es fényszórót építeni...
Te ez egy verekedős motor,addig jó még téged nem ver. :-)
96-os motorba se fojtás se semmiféle herkentyű. Ha volt is már az előző tulajok régen likvidálták. Az új sr-ek tulajai még az 500km tert sem tudják megvárni nemhogy 15 motor évet, és számtalan kilómétert...
Nekem azt hiszem ilyen van:
Nekem ilyen van.
600 ml-es.
De itt egy jobb vétel 400 ml, castrol:
Castrol 400ml levegőszűrőspray

Ez nem sok zsetonba. Tényleg sokáig elég.