Egy olyan hibám lenne hogy nem megy többet a motor 40-50-nél!
Amiket észrevettem a hiba elött nagyon rezonált a moo valahol az ülés alatt és a rezonálást úgy lehetett érezni hogy valami pörgő alkatrész mintha akadna majd gyorsabban majd méggyorsabban pörögne aztán elhallgatott majd megint elkezdte ekkor még ment faszán a moo mostmár 40-50-nél többet sehogy csak nagyritkán hosszú egyenesen falgázon egy idő után hirtelen megindul...Én sokat olvasgattam utána mi lehet főleg itt is a hsz-ek alapján meg énis erre gondolok a variátor...
Namost leszedtem a ház fedelét az első pörgő rész nem udom hogy meik meik hülyeséget nem akarok írni a fogas pörgő alkatrészen nem láttam semmit a hátsó dob szerű forgó alkatrész egy picit búg amikor tolom a moo-t üresben amikor megyek vele levett házzal akkor sipol :)
Nem merek variátor szettet venni magamtól úgy hogy aztsem tudom mi a hiba ezért írtam most ide hátha ezek alapján vki tud segíteni amúgy egy trapézlámpás sr-ről van szó és inkább magam fogom szerelni mert itt mosonmagyaróváron a szerelők horror áron dolgonak...Meg azt is megírhatnátok meik tipus jó nekem különben most egy polini speed control van benne az előző gazdája elmondása alapján bár mondott sokmindent a moo-ról ami nem úgy van...:( XD
Jó lenne egy gyári varió is meg egy vmi tuning hogyha valaki linkelne köszönöm
A 6 és 7 hibakódok a folytószelepállás érzékelő hibájára utal. Lehet csak az ellenállás végértékeket kell beállítani és utána jó lesz. Nekem is hasonló gondom volt. A 20-as kódot nekem is villogja bármit csinálok vele. De mivel működik és nem világít a injektor lámpa, ezért nem nagyon foglalkozok vele. Esetleg van vkinek ötlete a 20-as hibakód okára?
nekem a srác a boltban ugy mondta,hogy a kuplungrugók indulásnál játszanak szerepet 0-20között, utána a tolórúgó, ha ezek jók, utána görgőzés hogy betudd hangolni jóra sok sikert
Jelenség: A gázkart majdnem csutkára kell húzzam, hogy meginduljon a motor. És ez nem annyira jó, mert vagy baromi lassan megyek vagy gyorsan. Köztes állapot nem nagyon van. Mitől lehet?
Simán melege lett ennyi nem kell ezt túl lihegni,én múltkor az enyémmel,lementem a Balatonra forr gázon,50-oda 50-vissza meg akarták venni gondoltam nem adok el bizonytalan motort 80-92-ig mért,ki bírta szép lett volna ha nem,ezek azért nem cukorból vannak,de a sej-hajóm kockás lett és ami a lényeg nekem factorym van ugye az megbízhatatlan.
40km-tert csutka gázon? Nemsokára sokba fog ez neked kerülni. 8 órán folyamatosan hordanád a cementes zsákot te sem köszönnéd meg. Örülj, hogy beindul.
ne menj vele 40kmert, teljes gázzal,van neked szíved? nemtudom szeméylszerint hogy mi lehet, talán annyira felforrosodik a gyertya hogy nemad szikrát(dehát ha izzik akkor begyujtja a benzint is) és ezért leáll? nemtudom nekem is megállt ma. de gyertya csere orvosolta a gondot.
Segitséget kérnék ! kb 2 hete vettem eggy old sr-t melozni járni . A meló helyem kb 8 kilóméter semmi gond nem volt vele pöcc röff indult ment . Most a napokban viszont tettem vele eggy nagyobb utat kb 40 kilómétert megállás nélkül csutka gázon , és amikor oda értem a tett helyre megálltam , és magától leállt a motor ! Beinditottam eggyből indult , mentem vele mégeggy kört , hogy megint le e áll és megállásnál megint leállt magától ! Mi lehetett a probléma ? Én arra gondolok , hogy sok volt neki eggyszerre ez a 40 kilométer fojamatos csutka gáznál ? Most ma reggel mentem vele 2-3 kilómétert , és most nem állt le ! Ha van valakinek valami elképzelése , hogy mitől állhatott le akkor irjon . Köszi
KERESEK APRILIA RALLY AC 70 gépemhez DELLORTO 17,5 - 19 - max 21 kézi szívatós karbit, jó állapotú használtat vagy akár újat kedvező áron, persze a karbiban meg legyen minden.
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni.Van egy 98-as Aprilia SR50 Rally-m.Hidegen alig akar beindulni,melegen pöcc-röff.cseréltem:gyertyát,karbit,levegőszürőt.kész vagyok teljesen tőle.
köszi előre is
segítséget kérnék... 2 hónapja vettem egy aprilia sr-t csak a benzint nem méri.... mi lehet a hiba? Előre is nagyon szépen köszönöm.
Egy olyan hibám lenne hogy nem megy többet a motor 40-50-nél!
Amiket észrevettem a hiba elött nagyon rezonált a moo valahol az ülés alatt és a rezonálást úgy lehetett érezni hogy valami pörgő alkatrész mintha akadna majd gyorsabban majd méggyorsabban pörögne aztán elhallgatott majd megint elkezdte ekkor még ment faszán a moo mostmár 40-50-nél többet sehogy csak nagyritkán hosszú egyenesen falgázon egy idő után hirtelen megindul...Én sokat olvasgattam utána mi lehet főleg itt is a hsz-ek alapján meg énis erre gondolok a variátor...
Namost leszedtem a ház fedelét az első pörgő rész nem udom hogy meik meik hülyeséget nem akarok írni a fogas pörgő alkatrészen nem láttam semmit a hátsó dob szerű forgó alkatrész egy picit búg amikor tolom a moo-t üresben amikor megyek vele levett házzal akkor sipol :)
Nem merek variátor szettet venni magamtól úgy hogy aztsem tudom mi a hiba ezért írtam most ide hátha ezek alapján vki tud segíteni amúgy egy trapézlámpás sr-ről van szó és inkább magam fogom szerelni mert itt mosonmagyaróváron a szerelők horror áron dolgonak...Meg azt is megírhatnátok meik tipus jó nekem különben most egy polini speed control van benne az előző gazdája elmondása alapján bár mondott sokmindent a moo-ról ami nem úgy van...:( XD
Jó lenne egy gyári varió is meg egy vmi tuning hogyha valaki linkelne köszönöm
- sensor used up
- cdi died
- dry and isolate
- replace
- replace
20 Error in heat indicator - cable that is connected to
instrument is damaged
- ECZ died
- check or replace
- replace or reprogram
Szerintem túl erős a kuplungrugód és/vagy a tolórugó (is)
Jelenség: A gázkart majdnem csutkára kell húzzam, hogy meginduljon a motor. És ez nem annyira jó, mert vagy baromi lassan megyek vagy gyorsan. Köztes állapot nem nagyon van. Mitől lehet?
ecartman@t-online.hu
http://www.easyparts.nl/choose...
Segítséget szeretnék kérni.Van egy 98-as Aprilia SR50 Rally-m.Hidegen alig akar beindulni,melegen pöcc-röff.cseréltem:gyertyát,karbit,levegőszürőt.kész vagyok teljesen tőle.
köszi előre is