Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aprilia sr 50 street 2008
Nem vagyok egy nagy guru de mielött egy nagy guru válaszolna szerintem említsd meg hogy meik évjárat meik fajta és biztos hamarabb kapsz segítséget :)
Hali...
segítséget kérnék... 2 hónapja vettem egy aprilia sr-t csak a benzint nem méri.... mi lehet a hiba? Előre is nagyon szépen köszönöm.
Hello!

Egy olyan hibám lenne hogy nem megy többet a motor 40-50-nél!
Amiket észrevettem a hiba elött nagyon rezonált a moo valahol az ülés alatt és a rezonálást úgy lehetett érezni hogy valami pörgő alkatrész mintha akadna majd gyorsabban majd méggyorsabban pörögne aztán elhallgatott majd megint elkezdte ekkor még ment faszán a moo mostmár 40-50-nél többet sehogy csak nagyritkán hosszú egyenesen falgázon egy idő után hirtelen megindul...Én sokat olvasgattam utána mi lehet főleg itt is a hsz-ek alapján meg énis erre gondolok a variátor...
Namost leszedtem a ház fedelét az első pörgő rész nem udom hogy meik meik hülyeséget nem akarok írni a fogas pörgő alkatrészen nem láttam semmit a hátsó dob szerű forgó alkatrész egy picit búg amikor tolom a moo-t üresben amikor megyek vele levett házzal akkor sipol :)
Nem merek variátor szettet venni magamtól úgy hogy aztsem tudom mi a hiba ezért írtam most ide hátha ezek alapján vki tud segíteni amúgy egy trapézlámpás sr-ről van szó és inkább magam fogom szerelni mert itt mosonmagyaróváron a szerelők horror áron dolgonak...Meg azt is megírhatnátok meik tipus jó nekem különben most egy polini speed control van benne az előző gazdája elmondása alapján bár mondott sokmindent a moo-ról ami nem úgy van...:( XD
Jó lenne egy gyári varió is meg egy vmi tuning hogyha valaki linkelne köszönöm
6, 7 Error on electronics - water in electronics
- sensor used up
- cdi died
- dry and isolate
- replace
- replace

20 Error in heat indicator - cable that is connected to
instrument is damaged
- ECZ died
- check or replace
- replace or reprogram
A 6 és 7 hibakódok a folytószelepállás érzékelő hibájára utal. Lehet csak az ellenállás végértékeket kell beállítani és utána jó lesz. Nekem is hasonló gondom volt. A 20-as kódot nekem is villogja bármit csinálok vele. De mivel működik és nem világít a injektor lámpa, ezért nem nagyon foglalkozok vele. Esetleg van vkinek ötlete a 20-as hibakód okára?
oké...köszönöm a válaszod.
nekem a srác a boltban ugy mondta,hogy a kuplungrugók indulásnál játszanak szerepet 0-20között, utána a tolórúgó, ha ezek jók, utána görgőzés hogy betudd hangolni jóra sok sikert
Akkor ne a karbit basztassam........oké. kipróbálom. Köszi
szia, Mindeinek kellemes húsvétot!

Szerintem túl erős a kuplungrugód és/vagy a tolórugó (is)
Bebaszna, ha füstölne. Nekünk már a kínai sem ereget füstöt még hidegindításkor sem.
Nekem is ditech-em van,és soha nem füstöl.
Nektek füstől a moci? Legalább reggel, hidegen ? Mert nekem nem... olaj van a kis vékony átlátszó csőbe...akkor csak kap a moci eleget...
Helló mindenkinek.

Jelenség: A gázkart majdnem csutkára kell húzzam, hogy meginduljon a motor. És ez nem annyira jó, mert vagy baromi lassan megyek vagy gyorsan. Köztes állapot nem nagyon van. Mitől lehet?
Simán melege lett ennyi nem kell ezt túl lihegni,én múltkor az enyémmel,lementem a Balatonra forr gázon,50-oda 50-vissza meg akarták venni gondoltam nem adok el bizonytalan motort 80-92-ig mért,ki bírta szép lett volna ha nem,ezek azért nem cukorból vannak,de a sej-hajóm kockás lett és ami a lényeg nekem factorym van ugye az megbízhatatlan.
40km-tert csutka gázon? Nemsokára sokba fog ez neked kerülni. 8 órán folyamatosan hordanád a cementes zsákot te sem köszönnéd meg. Örülj, hogy beindul.
ne menj vele 40kmert, teljes gázzal,van neked szíved? nemtudom szeméylszerint hogy mi lehet, talán annyira felforrosodik a gyertya hogy nemad szikrát(dehát ha izzik akkor begyujtja a benzint is) és ezért leáll? nemtudom nekem is megállt ma. de gyertya csere orvosolta a gondot.
Talán az a probléma , hogy nem én állitottam le hanem leállt magától !
Ez egy inteligyensz motor,ha odaérsz leáll. Mi ezzel a probléma?
Segitséget kérnék ! kb 2 hete vettem eggy old sr-t melozni járni . A meló helyem kb 8 kilóméter semmi gond nem volt vele pöcc röff indult ment . Most a napokban viszont tettem vele eggy nagyobb utat kb 40 kilómétert megállás nélkül csutka gázon , és amikor oda értem a tett helyre megálltam , és magától leállt a motor ! Beinditottam eggyből indult , mentem vele mégeggy kört , hogy megint le e áll és megállásnál megint leállt magától ! Mi lehetett a probléma ? Én arra gondolok , hogy sok volt neki eggyszerre ez a 40 kilométer fojamatos csutka gáznál ? Most ma reggel mentem vele 2-3 kilómétert , és most nem állt le ! Ha van valakinek valami elképzelése , hogy mitől állhatott le akkor irjon . Köszi
KERESEK APRILIA RALLY AC 70 gépemhez DELLORTO 17,5 - 19 - max 21 kézi szívatós karbit, jó állapotú használtat vagy akár újat kedvező áron, persze a karbiban meg legyen minden.

ecartman@t-online.hu
Itt megtalálsz mindent.

http://www.easyparts.nl/choose...
Már nekem is az van. :) Most már csak meg kell fúratni. :(
Morini sr-nek a hajtásárol kéne kép.Akit tud segitsen THX:
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni.Van egy 98-as Aprilia SR50 Rally-m.Hidegen alig akar beindulni,melegen pöcc-röff.cseréltem:gyertyát,karbit,levegőszürőt.kész vagyok teljesen tőle.
köszi előre is