Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha ujat veszel akkor kapsz hozzá görgőt meg kuplungrugót amit ajánlott cserélni
hát...sok 100/50 125/50 150/50 180/50 es robesz van! :DDD
Sziasztok!

Légyszi nyugtassatok meg/persze, csak ha tényleg így van /. Megyek szépen negyvennel felfelé egy enyhe dombon(jobban nem is menne felfelé), erre kifordult mögöttem egy ósdi kis robesz, és úgy odavert felfelé, mint a villám. Na, azért kellene a nyugtatás, hogy ha ki lesz véve a folytás, akkor nem fordulhat elő ilyen... Hacsak persze nem Kinter jön az övével
Hali! Érdeklődni szeretnék, h gyári aprilia sr50 hez leo vince zx kipufogót akarnék, és, h valamit kell e cserélnem a variátor körül, h ne legyen sok neki vagy elbírja?
Ha megnéznéd a gyertyát segítene eldönteni, hogy a levegő sok, vagy a benzin, esetleg kevés.
Sziasztok!
Olyan problémám van már napok óta h megyek a motorral addig oké csak akkor van baj ha már nem használom akkor nem akar beindulni sem csak nagy erőlködéssel berúgókarral akkor is vagy 30-at rá kell rúgnom h észheztérjen és még ha felmelegedett a motor pirosnál állok vagy csak lazán nem húzom a gázkart akkor is le áll:( Én arra gyanakszom h nagy benne a fúvóka és sok benzint kap csak nem tudja elégetni mert ha beindítom akkor igen erős benzinfelő alakul, és kb olyan 70 km-t tudok elmenni olyan 65km/h-ás sebességgel:( Annyit kell tudni a motorról, hogy van rajta egy Leo Vince ZX sporkipufogó és egy gagyi sportlégszűrő:)
Mekkora fúvókát ajánlotok hozzá a ZX-hez és a sportlégszűrőhöz (74-es megfelelne) ?
Előre is nagyon szépen köszönöm:)
Szia Kinter azt szeretném kérdezni tőled hogy a morinis karburátoros blokkot bele lehet-e tenni a ditech morinis vázba?
Szasztok,a képen bekarikázott részre nincs valakinek idomja? Mindkét oldalra kéne.
az akkor elég sokat fogyaszt, ha ez egy tankra vonatkozik
Sziasztok!
Olyan problémám van már napok óta h megyek a motorral addig oké csak akkor van baj ha már nem használom akkor nem akar beindulni sem csak nagy erőlködéssel berúgókarral akkor is vagy 30-at rá kell rúgnom h észheztérjen és még ha felmelegedett a motor pirosnál állok vagy csak lazán nem húzom a gázkart akkor is le áll:( Én arra gyanakszom h nagy benne a fúvóka és sok benzint kap csak nem tudja elégetni mert ha beindítom akkor igen erős benzinfelő alakul, és kb olyan 70 km-t tudok elmenni olyan 65km/h-ás sebességgel:( Annyit kell tudni a motorról, hogy van rajta egy Leo Vince ZX sporkipufogó és egy gagyi sportlégszűrő:)
45-ig SE húzd neki. Szép lassan gyorsuljál és mehetsz többel is. A nagy terhelés elkerülésében benn foglaltatik: tőgáz húzása, túráztatás, végsebesség (max fordulat), hirtelen gyorsulás. Ezeket kerülni kellene.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_factory_50_i-470114
8
köszi, Dr 50 van kilátásban asszem . csak jobb lehet mint a mostani agyon furt:)
itt találsz hozzá sokféle hengert:
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
köszi a hsz-t 70eshez nekem kellene egy nagyobb karbi is, ugy meg már kétszer annyiba lennék,mint a DR 50essel
Sziasztok!
Felraktam próbából a LeoVince TT dobot...komoly amit nyújt...semmi máshoz nem nyúltam.
A hangja viszont nem jön be nekem.
Úgyhogy úgy döntöttem,eladom a tunigcuccaimat amiket kaptam a géphez:
pár100km-t használt dolgokról van szó,tehát kiválóak.

-LeoVince TT sportkipufogó-hand made! ------31.990ft volt
-malossi áttétel tengely és fogaskerék(jobban megy ,nem forogja agyon magát vele a motor.) ------32.800ft volt
-LeoVince 4,8gr görgőszett 19x15,5
-Piros kuplungrugók
-nagyobb fúvóka 56-os asszem...

Ár: megbeszélés kérdése!
Képeket tudok küldeni.Postázok.
Érdeklődni itt:

thotpeti@gmail.com
A csutkával azt akartam irni h 45ig huzom neki és utána 45nél elengedem a gázt ( tartom 45nél) . De akkor ha jól értem a lényeg az,hogy 2/3ad gázra fel lehet vele menni de csak fokozatosan.
Ja,azért használatból eredő karcok vannak rajta.
Akkor neked az én mocim az tökéletes választás lenne! Most lett felújítva teljesem,kb. 4-5 napja lett összerakva. Új főtengely csapágyak és szimeringek,henger fúrás új dugó,injektor és egyébb tömítések is újak,minden egyes alkatrésze szétszedve és eltakarítva.
Van rajta egy malossi 70-es henger malossi elektronikával,leo vince tt kipufogó,malossi variátor,teljesen összehangolva a kuplungal. Ditech,de pöcre indúl éjjel nappal. 60-ig húz mint a malac,onnan meg mint a disznó,határ a csillagos ég,vagy a baleseti.
ÉS VAN AZ A PÉNZ,AMIÉRT ELADOM!
Sziasztok!
A közeljövőben szeretnék valami kis fogyasztású de nem 50km/h végsebességű gépet. Már sokat olvastam az SR Ditech-ről, de a megbízhatósága nem igazán győzött meg. Nektek mint SR-eseknek mi a véleményetek róla? Napi használatra kéne, tehát nem szervizben állásra :)
Köszi!
Nekem top van,de az ugyan olyan mint a dr.Inkább 70-eset vennék a helyedbe mert árba nem sok különbség van de sokkal nyomatékosabb lenne.
Szia! Az a gyűrű nem éppen a hangtompítás miatt van ott, hanem teljesítménycsökkentő szerepe van elsősorban. A legnagyobb teljesítmény eléréséhez minden fojtást célszerű kiszedni a kipuffból (is)!
Megjegyzem nekem most a gyapot sincs bent és Red Filterrel Gianelli kipuffal olyan hangja van mint egy choppernek :D
Hali

Vettem egy LeoVince TT kipuffot. A könyökben ahogy a hengerhez csatlakozik egy szűkítő van benne, ezt érdemes kivenni, vagy a hangcsökkentésen kívül van egyéb funkciója?

Előre is kösz a segítséget
A lényeg, hogy melegítsd egy picit és kerüld a nagy terhelést, mind gyorsításkor, mind végsebesség ügyében. Ennyi. Magyarul finom és ne 45-tel hanem 2/3-ad fordulaton. A csutkát meg felejtsd el. Egy nap alatt is beletolhatod az 500km-tert.
szerintem ne csutkázd, ha magasabb fordulaton akarod járatni, akkor azt lassan érd el