Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

légkulccsal
Megnézném azokat a görgőket de hogy szedem le a varit? mindig elpörög :D
az el tud állítódni magától? :S nah mindegy.azért köszönöm szépen a segítséget.
ha szíjat is cseréltél meg rugókat, akkor gondolom a görgőket is megnézted és karbiban a főfuvit is kitakarítottad ..ezen kívül esetleg gyújtás gondja lehet(?)
igen van kompresszió is sőt gyertya sem régi ami benne van.ezért nem értem , hogy mi lehet a baja.
vezetéket nézd át, meg a csatlakozásokat jobb ötletem nincs
kerekezni, gumit füstölni, kompresszió van még?
sziasztok.van egy minareli blokkos sr-em.az a bajom vele, hogy idáig tökéletesen ment viszont az utóbbi időben rájött az 5 perc. Olyat csinál hogy hidegen melegen 30-40 km/h-ig iszonyat erő van benne (lehet kerekezni,gumitfüstölni mindent) de viszon onnantól visszaesik a fordulat és elfogy az ereje, mindegy neki , hogy emelkedőnek megyek vagy sík úton.Már cseréltem szíjat is. A ontraszrugó 30kg-os meg mellé van 5.2-es görgők (eddig ezekkel ment 90-100-at vígan).Aki tud legyen szives segítsen valami okossággal.előre is köszi.
A zen útját járom,még az elmélyültebb szakaszban. Benzincsőcsere,gyertyacsere,akksicsere! Ha most sem indul akkor kezdek türelmetlen lenni!
Sziasztok! Elromlott a vizhőfok jelző műszerem gondolom a jeladó romlott el hol találom ezt a jeladót a motoron? Köszi a segítséget.
Hiába vettem ki.... mozgattam... de semmi..:s se lámpa nem villant be.. meg a mérőse mozdult meg:S na akkor mi a hiba? SEGÍTSÉÉG!
Köszi a segitséget
Most kivillogtattam(eddig rosszul probáltam :S), hát mig azt 4x végig játsza... lehet éjszakára hagyom villogni, reggelre meg is lesz 4szer...
lehetséges márcsak holnap szedem szét :)
Megnéztem, csutka gáz,gyujtás, majd nem alszik el a lámpa
Akkor azt jelenti,hogy nincs gond? Mondjuk nem is világít menet közben a lámpa. Vagy csak a malossi elektronika nem ismeri ezt a módszert?
Négyszer villogja végig az összes kódot, utána automatikusan törlődik. Ha közben megszakítod, akkor nem törlődik.
kopott variátor görgők(?)
tanksapi mellett van az a fedél az alatt van az úszója , nekem is akadt fel, pár jolirányzott paskolás és műxik:D de biztosan van szkaszerűbb dolog is;D
Resetelni hogy kell ?
Szia!
Morini blokkos ditechnél: Teljes gázt húzol, ráadod a gyújtást ekkor injektor lámpa ég, majd egy idő után elalszik. Ekkor gáz visszaenged, injektorlámpa világít majd elkezd villogni. A villogásokat kell számolni. Ha több hiba van, akkor a hibákat egymás után villogja. Két hiba között egy hosszabb szünet van. Kivillogtatáshoz érdemes papírt meg tollat készítened
Szia,hogy lehet ezeket a kódokat kipötyögni a motoron?
Kicsit konkrétabban a három hibakód:
6.: Primary throttle sensor (TPS) fault
7.: Secondary throttle sensor (TPS) fault
20.: Cooling liquid temperature fault

A 6, 7 biztos, hogy a folytószelepállás érzékelő potméter hibája. Két ellenálláspálya van, mely vagy kikopik, vagy nem jó a kezdő és végállás értékük. Ezen lehet bizonyos keretek között állítani. Esetleg kontakt hiba ill. vezeték szakadás.
Egy jó leírás a beállításhoz :http://www.robogoalkatresz.eu/...
Szia kutya, igen van. Túl gyenge rugó szíj csúszást, túl erős pedig idő előtti szíj illetve varió görgő kopást okoz. A kontraszt rugóval nem hangolunk,csak az optimális szíj feszességet állítsuk be.(szerintem) Általában egy alap tuning mentes motornál egy fehér Malossi tökéletes erre a célra, nekem még idáig bejött,bár biztos lesznek velem egyet nem értők .
Sziasztok . Segitségre lenne szükségem . Mégpedik azt szeretném megtudni , hogy a kontrasztrugó erősségének van e köze a moci gyorsulásához , és végsebességéhez ?