ha szíjat is cseréltél meg rugókat, akkor gondolom a görgőket is megnézted és karbiban a főfuvit is kitakarítottad ..ezen kívül esetleg gyújtás gondja lehet(?)
sziasztok.van egy minareli blokkos sr-em.az a bajom vele, hogy idáig tökéletesen ment viszont az utóbbi időben rájött az 5 perc. Olyat csinál hogy hidegen melegen 30-40 km/h-ig iszonyat erő van benne (lehet kerekezni,gumitfüstölni mindent) de viszon onnantól visszaesik a fordulat és elfogy az ereje, mindegy neki , hogy emelkedőnek megyek vagy sík úton.Már cseréltem szíjat is. A ontraszrugó 30kg-os meg mellé van 5.2-es görgők (eddig ezekkel ment 90-100-at vígan).Aki tud legyen szives segítsen valami okossággal.előre is köszi.
Megnéztem, csutka gáz,gyujtás, majd nem alszik el a lámpa
Akkor azt jelenti,hogy nincs gond? Mondjuk nem is világít menet közben a lámpa. Vagy csak a malossi elektronika nem ismeri ezt a módszert?
tanksapi mellett van az a fedél az alatt van az úszója , nekem is akadt fel, pár jolirányzott paskolás és műxik:D de biztosan van szkaszerűbb dolog is;D
Szia!
Morini blokkos ditechnél: Teljes gázt húzol, ráadod a gyújtást ekkor injektor lámpa ég, majd egy idő után elalszik. Ekkor gáz visszaenged, injektorlámpa világít majd elkezd villogni. A villogásokat kell számolni. Ha több hiba van, akkor a hibákat egymás után villogja. Két hiba között egy hosszabb szünet van. Kivillogtatáshoz érdemes papírt meg tollat készítened
Kicsit konkrétabban a három hibakód:
6.: Primary throttle sensor (TPS) fault
7.: Secondary throttle sensor (TPS) fault
20.: Cooling liquid temperature fault
A 6, 7 biztos, hogy a folytószelepállás érzékelő potméter hibája. Két ellenálláspálya van, mely vagy kikopik, vagy nem jó a kezdő és végállás értékük. Ezen lehet bizonyos keretek között állítani. Esetleg kontakt hiba ill. vezeték szakadás.
Szia kutya, igen van. Túl gyenge rugó szíj csúszást, túl erős pedig idő előtti szíj illetve varió görgő kopást okoz. A kontraszt rugóval nem hangolunk,csak az optimális szíj feszességet állítsuk be.(szerintem) Általában egy alap tuning mentes motornál egy fehér Malossi tökéletes erre a célra, nekem még idáig bejött,bár biztos lesznek velem egyet nem értők .
Sziasztok . Segitségre lenne szükségem . Mégpedik azt szeretném megtudni , hogy a kontrasztrugó erősségének van e köze a moci gyorsulásához , és végsebességéhez ?
Akkor azt jelenti,hogy nincs gond? Mondjuk nem is világít menet közben a lámpa. Vagy csak a malossi elektronika nem ismeri ezt a módszert?
Morini blokkos ditechnél: Teljes gázt húzol, ráadod a gyújtást ekkor injektor lámpa ég, majd egy idő után elalszik. Ekkor gáz visszaenged, injektorlámpa világít majd elkezd villogni. A villogásokat kell számolni. Ha több hiba van, akkor a hibákat egymás után villogja. Két hiba között egy hosszabb szünet van. Kivillogtatáshoz érdemes papírt meg tollat készítened
6.: Primary throttle sensor (TPS) fault
7.: Secondary throttle sensor (TPS) fault
20.: Cooling liquid temperature fault
A 6, 7 biztos, hogy a folytószelepállás érzékelő potméter hibája. Két ellenálláspálya van, mely vagy kikopik, vagy nem jó a kezdő és végállás értékük. Ezen lehet bizonyos keretek között állítani. Esetleg kontakt hiba ill. vezeték szakadás.