Végül is igazad van. Annak idején +4-5 lóerőért én is képes voltam kibaszni az ablakon 130-150 rongyot akkor miért ne támogassak én is mást ebben? Igaz most még csak ennek az összegnek a harmadát akarja beinvesztálni, de mikor rájön, hogy változás nincs egyenes arányban a befektetett pénzzel, utána jön egy henger, hogy ki is tudja használni a puffot, majd ennek a járulékos költségei (csapágy, karbi, főtengely, újrahangolás... stb) aztán mikor megunja 2-3 év múlva jó esetben a ráköltött összeg harmadát sem éri a motor. Ha kevés gép nagyobb szekér kell. Sokkal nagyobb. Amit legalább 2-3 évig nem nősz ki.
Na de összefoglalva nekem sem lehetett magyarázni. Tehát kell a puff és a variátor, másnem neki is lesz.
Miért lenne sok 17e 3 év alatt? Én felejteném a motort. Egyébként ha nyélgázon járt vele a srác már az is lehet, hogy fúrva is volt. Lazán szét lehet hajtani még fele km alatt is.
Inkább azt kérdezd meg a sráctól, hogy miért hirdeti gyári fényezéssel és miért ad meg téves információt, ha jól láthatóan az alsó idom utólag festett vagy ha nem is festett, de a matrica le lett kaparva. Nézd meg a gyári színeket, azokon nem ilyen az alja.
Hi!
Szerintetek sok egy motorba durván 3 év alatt 17000km sztem
igen.
Beszéltem a sráccal azt mondta most volt szervízben és nem kellett semmit rajta csinálniuk.
Egy 50 es henger meddig bírja, mennyi az élettartalma ha karban van tartva, jó olaj meg minden?...
Ez az a motor: http://www.kepesmotor.hu/april...
HELP! Szisztok. Sr 50 mineralli vizes mocim van. Kapott egy Leo vince Zx kipufogót, azóta valami oknál fogva 50 a végsebesség és utána elkezd fulladni. Tipp? Főfúvóka 70-72. Mind a kettővel kipróbáltam már. Kompresszió 8.5.
Valaki segitsen!
Sziasztok. gyári sr 50esem van(karbis, vízhűtés). egy speed control 4.9gr-os görgőkkel és zx kipuffal szeretném kicsit meg szeretgetni... csak reménykedek benne, h jót tesz neki. Így is megy 85-90 körül csak sokan mondták, h a gyári kipuf nagyon lefogja... szóval valakinek valami tanácsa lenne ezügyben? vagy vélemény...
Van egy két lehetőség, hogy ledobd a dobozt, de szerintem ezek szűrőképesség nem ér fel a szivacséval meg szerintem nem is szebbek, de ezt mindenki döntse el maga.
A gyári kipufogó egy szar. Egyszerűen nem tudják megcsinálni normálisan. Az enyém is így néz ki. Berozsdásodik, mert gyárilag szarul sikerült. Szervizben találkoztam olyannal, ami az enyémmel egy idős volt és neki gyönyörű állapotban, viszont volt ott olyan is, ami az enyémtől 1 évvel fiatalabb és már a második kipuff volt rajta, mert már előtte egy kirohadt, annyira szarul volt megcsinálva gyárilag. Sajnos garanciában csak ha lyukas, akkor cserélik a rozsdásodás még nem elég ok.
Igazából homokszórással meg kellene küldeni, felpucolni az egészet és utána valami márkás tényleg hőálló festékkel lefújni. Csak sajnos a rá való festék 7 ezer Ft, ami 100%, hogy nem ég le. Én is megcsinálnám, de nem fér bele a keretbe jelenleg.
Igen ez valóban nem kapott teljes festést, csak az alja lett újrafestve. A piros variátor fedél az durva, ami egyet árul el: boy racer. (volt szíve összebarmolni) Nekem ez a motor felejtős még kép alapján is hát még élőben. A gyári kipufogó úgy néz ki mint apámnak a talált pannóniáján. Vicc. Mit kaphatott 2 év úgy néz mint egy 15 éves puff.
Na de összefoglalva nekem sem lehetett magyarázni. Tehát kell a puff és a variátor, másnem neki is lesz.