Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szasztok! Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy a két tipusú kerék cserélhető egymással?
Nem ismerem konkrétan csak mint márkát ,rémlik,hogy valami olcsóbb cucc...Nézd meg a dobozát,ha még megvan.Az a lényeg,hogy nitritmentesnek és korrózióállónak kell lennie,hogy az alumínium alkatrészeket ne vágja gallyra.
Azt észre vettem,hogy nem az aljáról indul a mutató. Óvatos leszek.
Prevent Cool .... valami,fater vette,találtam egy litert bontatlant a garázsban.
Az baj...Mikor fúrás előtt próbálgattam nem ment soha pirosba.Akkor passz,lehet nagyon szorosra csinálta a szaki,próbálj meg óvatosan járni vele.Meg eszembe jutott még egy olyan is,hogy a hőfokmérő órád nem nulláról indul,ezt nem tudom észrevetted?Mikor ráadod a gyújtást már fölmegy vagy 3-4mm-t.próbáltam másik hőgombával,de ugyanez,ha lehúztam róla akkor is.Szóval lehet ,hogy nem teljesen van a pirosban,csak csal.Ettől függetlenül óvatosan húzgáld a szarvát.Amíg bejáratós,addig én a helyedben egy kicsit növelnék a víztartalmán a hűtőfolyadéknak,jobban fog hűlni a vízpumpának meg lesz azért kenése.Milyen fagyállót tettél bele?
Kitekertem a vizpumpánál lévő csavart is,és a henger tetején lévő csavart is,de mind a két helyen jött a víz. Ha kitekerve hagyom akkor kifolyik az összes víz nem?
Kinek a pap kinek a papné...Én azt mondom az a biztos,ha le van légtelenítve a hűtőrendszer,valaki szerint nem kell mert kidolgozza.Ez bejáratós motornál pláne nem lehet kérdés,hacsak nem akarod megfőzni.LE KELL LÉGTELENÍTENI!Nem elég ,ha nyomogatod a csövet,attól még a levegő benne marad.
A benzincsővel én is szívtam,volt olyan év,hogy kidurrantottam vagy 3-at,mire találtam egy normálisat.egy pici lyik bőven elég,hogy leálljon.

"Légteleníteni a hengerfej felső részén tudsz,a legtetején van egy csavar, 8as kulcs fogja,illetve a vízpumpánál is van egy hatlapfejű csavar,azt is érdemes kicsit kitekerni.
előzmény
lencsilany01április 12. 17:37
Köszi,a hűtőt,hogy légtelenítsem? Gondolom ha nem melegíti a vizet akkor jó nem? Mert amikor feltöltöttem víz+fagyálló keverékével akkor fel ment az óra a pirosba,de egy kis cső nyomogatás után már csak félig megy fel.
A benzin az benzin. 95-öst lehet kapni, teljesen megfelel neki. Az én órám kb 20-25 km/h-t csal.
Kicsit részletesebb leírás kellene. Esetleg cserélj gyertyát, nézd meg hogy van-e szikra, van-e hibakód, stb....
Nem szereti a hideget. Nem erre van gyártva és ahogy kinter is mondja megfázik. Hosszabban tekerd és egy kis gázt is húzzál neki, akkor elvileg könnyebben indul. A hideget (0 fok vagy alatta) az enyém sem szereti.
Hali mindenkinek! Pár hete vettem egy 2001-es injektoros morini sr-t. Lenne pár kérdésem. Milyen oktánszámú benzin a legideálisabb bele? Shell v power racing-nak van vmi értelme vagy fölös bele? 11000 km van benne mennyibe lenne a 12 ezres szerviz? Meg óra szerint 95 a vége, az óra mennyit csalhat? Köszi a választ.
lehet! De délután meg poccre indult.
Megfázott?
Sziasztok! Van egy 2005 ös piaggio blokkos injektoros motorom, kint hagytam éjszaka és reggel nem tudtam beindítani mi lehet a gondja esetleg másnak volt e már ilyen problémája?
A benzin csövet már kicseréltem,A vízcsöveket meg szerintem jól raktam vissza,de ilyenkor mindig elbizonytalanodik az ember. A hűtő aljából kijövő csövet a vízpumpa alsó csonkjára raktam,a többi meg szerintem adja magát.
Hát azt is mondják hogy azért is lehet mert levettem gyári műszerfalat. Mindegy az lesz a legegyszerűbb hogy átkötöm lámpát meg az indexet aksira... azért köszi
A benzincsövet cserélni kell ha lyukas, nagynyomású szövetes benzinálló csőre. Ha túlmelegszik a motor, akkor lehet hogy levegős a rendszer, esetleg nem nyit ki a termosztát, vagy a vízpumpa valami ok miatt nem keringet. Ezen kívül lehet vízköves a hűtő is...
Nem raktad fordítva vissza a vízcsövet?Ha folyik a benya akkor kuka a cső.
Szia,lenne egy olyan kérdésem,hogy szerinted mi lehet a probléma?
Összeraktam a mocit,és mentem vele,mikor bemelegedett olyan 100 méterenként leállt mintha lekapcsolták volna a villanyt. Viszont még menet közben újra tudtam indítani,pöccre beindult. Mikor hazaértem láttam,hogy csöpög a benzin. A benzincsőből spriccelt a benya,mintha kiszúrták volna egy tűvel. Azóta nem próbáltam még. Még egy problémám van,a vízhőfok mutató felmegy a pirosba,gondolom ez nem normális ugye?
Huhh.Most néztem.
Az NRG kötegén3 bizti volt.
A blokk külön van meg két másik.Nem tuti hogy az SR-é is ilyen de nekem akkor csinált ilyet a ditekk mikor véletlen letesteltem az indexeket.
Se hőfok,se műszerfal,se világítás,se index de a motor vígan harákolt.
Sziasztok.
Álló minarelli levegős blokkos SR50 emnek valaki szétvágta a fesszabályozó csatlakozóját és nem tudom mi a helyes bekötése.
Valaki megtenné nekem hogy leírja vagy lefényképezi a sajátját és elküldi nekem vagy feltölti! Email: petikee1@hotmail.com
Köszi.
Üdv.
conair! Köszi a segítséget, a gyertya volt a gond a fulladásra! Be volt sűlve és enyhén olajos volt! Pénteken kicseréltem és "nagyon" megy 85 km/h a vége! Nincs fulladás, nincs dadogás! 680 Ft.- :) De gondolom valami oka csak van, hogy beköpi a gyertyát 1 hónap alatt!? Köszi még egyszer!
Gyertyát megnéztem...az szép őzbarna.....viszont elég repedt fazék hangja van néha..... ebből gondoltam hogy gyújtás hibám lessz
A kontrasztrugó az gyári..... De tavaly ment ezekkel a cuccokkal rendesen. Aztán egyszercsak elkezdett dadogni utána nem pörgött fel.......most mondjuk nem dadog de most se pörög fel.
próbáljam meg a gyújtáselektronikát cserélni?