A gyújtás elektronika sokféle hibát képes produkálni. Teljes üzemképtelenség, gyújtáskihagyás, bemelegedés utáni gyújtáskimaradás, nagy fordulaton gyújtáskihagyás, stb... A gyújtás kihagyást általában kormos gyertya, vagy menet közbeni durrogás is jelzi.
Olyan problémám van, hogy 70es hengerrel és Malossi kuplunggal vettem egy sr-t 98as évjárat. Görgök ki lettek cserélve, de íg is valami rettenete kopogás hallatszik. A motor teljesítményét nem befolyásolja, csak nagyon zavaró. Esetleg valami ötlet? Voltam már vele szerelőnél,de semmi. Lehetséges hogy a ház van kikopva?
Valaki megtudja nekem mondani, hogy mit produkál a motor ha rossz a gyújtáselektronika?
Csak mert új karbim van új henger.....új hajtás..... És nem mindig akar felpörögni a motor.....sőt...fel se pörög. max 50-nel tudok menni de iszonat lassan érem azt is el. lejtőn lefele meg megindul mint az állat.
Huhh szerintem picit sokat kap anyagot de sokat nem értek hozzá.
Átalakító nem bántja a világítást és az indexeket úgyhogy más a gond szerintem.
Bizti ép benne mindegyik?
Sziasztok. Összeraktam ma a motort. És világítást kipróbáltam. Az a baj hogy pl indexek nem működnek első tompított lámpa se (távolsági jó) féklápa is rossz ( sima helyzetjelző jó). Semmi vezetékhez nem nyúltam malossi átalakítóval lett átalakítva a motor karbisra, csak most nem értem hogy mi lehet a baj.....
Olyan problémám van, hogy 70es hengerrel és Malossi kuplunggal vettem egy sr-t 98as évjárat. Görgök ki lettek cserélve, de íg is valami rettenete kopogás hallatszik. A motor teljesítményét nem befolyásolja, csak nagyon zavaró. Esetleg valami ötlet? Voltam már vele szerelőnél,de semmi. Lehetséges hogy a ház van kikopva?
Henger hónolás ~4.000,-
Új dugó ~12.000,-
2 csapágy ~8.000,-
2 szimering ~2.000,-
Tömítések ~3.000,-
Munkadíj ~20-25.000,-
Ebben benne van a blokk szétszedése, összerakása, majd a beállítás.
Csavard beljebb a keverékszabályzót. Egyébként ha gyári a szabályzócsavar, akkor becsavarod koppig, majd kifelé másfél fordulat. Ez általános beállítás, ezzel már működnie kell.
Azt magyarázza meg nekem valki, mert még a motorszerelő is vakarta a fejét hogy mi lehet.
Sr 50 mineralli vizes a moci. Új karbi van benne 74-es fúvókával. Leo vince zx kipuf. Kompresszió jó. Sík úton baromi nehezen gyorsul fel 90-re....
Viszont hidegen meg minden jóóó.....jól húz, ugrik stb. Amint bemelegszik és megállok majd elindulok onnan vége......Gyertya új....én már csak a gyújtáselektronikára gyanakszom.....az okozhat ien hibát?
Szia T.peti!
Akkor azt a Zöld "szörnyet" megboltoljuk? Nem tudom, hogy itt az oldalon hogyan kell pm-et írni! Itt az e-mail címem: szeplaszlo88@gmail.com ide írd már meg légyszi, hogy mennyiért adod és a szállítást hogy tudjuk megoldani! Előre is köszi!
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, mennyire legyen becsavarva a karbi levegő- és benzincsavarja gyári henger és sportkipuff mellett? Mert tesóm variált vele és ma kipróbáltam, gázadásra nem hogy húzna hanem bedadog és "lebőg", szivatóval viszont megoldódik a probléma!
Egyébként simán elment volna többért is (sőt sokkal többet ért volna a belerakott alkatrészek és a munkaórák miatt), de gyorsan akartam eladni, mert tele a műhely és nem tudtam már hová rakni az új ügyfelek motorjait. Ebből a buliból cirka nullásan jöttem ki, de nem baj. Viszont remélem hogy az új tulaj megbecsüli majd a kis kékséget, mert tényleg nagyon sokat dolgoztam rajta...
Olyan problémám van, hogy 70es hengerrel és Malossi kuplunggal vettem egy sr-t 98as évjárat. Görgök ki lettek cserélve, de íg is valami rettenete kopogás hallatszik. A motor teljesítményét nem befolyásolja, csak nagyon zavaró. Esetleg valami ötlet? Voltam már vele szerelőnél,de semmi. Lehetséges hogy a ház van kikopva?
Csak mert új karbim van új henger.....új hajtás..... És nem mindig akar felpörögni a motor.....sőt...fel se pörög. max 50-nel tudok menni de iszonat lassan érem azt is el. lejtőn lefele meg megindul mint az állat.
Átalakító nem bántja a világítást és az indexeket úgyhogy más a gond szerintem.
Bizti ép benne mindegyik?
Egy kis vidi akit érdekel: http://youtu.be/uD94RTky0Vk
Olyan problémám van, hogy 70es hengerrel és Malossi kuplunggal vettem egy sr-t 98as évjárat. Görgök ki lettek cserélve, de íg is valami rettenete kopogás hallatszik. A motor teljesítményét nem befolyásolja, csak nagyon zavaró. Esetleg valami ötlet? Voltam már vele szerelőnél,de semmi. Lehetséges hogy a ház van kikopva?
Új dugó ~12.000,-
2 csapágy ~8.000,-
2 szimering ~2.000,-
Tömítések ~3.000,-
Munkadíj ~20-25.000,-
Ebben benne van a blokk szétszedése, összerakása, majd a beállítás.
Sr 50 mineralli vizes a moci. Új karbi van benne 74-es fúvókával. Leo vince zx kipuf. Kompresszió jó. Sík úton baromi nehezen gyorsul fel 90-re....
Viszont hidegen meg minden jóóó.....jól húz, ugrik stb. Amint bemelegszik és megállok majd elindulok onnan vége......Gyertya új....én már csak a gyújtáselektronikára gyanakszom.....az okozhat ien hibát?
az érdekelne hogy felújítás, csapágy ,szimering csere+hangolás mennyi pénzt emészt fel?
Akkor azt a Zöld "szörnyet" megboltoljuk? Nem tudom, hogy itt az oldalon hogyan kell pm-et írni! Itt az e-mail címem: szeplaszlo88@gmail.com ide írd már meg légyszi, hogy mennyiért adod és a szállítást hogy tudjuk megoldani! Előre is köszi!
Valaki meg tudná mondani, mennyire legyen becsavarva a karbi levegő- és benzincsavarja gyári henger és sportkipuff mellett? Mert tesóm variált vele és ma kipróbáltam, gázadásra nem hogy húzna hanem bedadog és "lebőg", szivatóval viszont megoldódik a probléma!
Mondjatok már légyszi Miskolcon jó robogós boltokat, ahol van minden. :) Hajtóműolajtartály, zárócsavar kellene nekem meg egy légszűrőcső.
Jó lenne elhozni 75-ért,aztán élvezni az újra élesztés örömeit.