Mitől lehet az hogy hidegen baromira ugrik a motor, de pár száz méter után 0-20 km/h-ig baromi lassan gyorsul fel utána viszont megindul.
Bemelegedne valami ami visszafogná?
esetleg állítsak a levegő csavaron?
Ha veszek egy Dellorto 19 karbit, akkor úgy jó lesz? Esetleg mást cserélnem kell még szerinted?
Elnézést, hogy ilyen értetlen vagyok, de nem vagyok otthon a témában, megkérdeztem egy emberkét aki ilyenekkel foglalkozik és azt mondta, hogy 50.000.-ért megcsinálja.
Én meg úgy voltam vele hogy az qurva sok, annyiért én is neki állok, csak nem lesz olyan bonyolult.
Hali. Megtudná mondani nekem hogy hogyan kéne hangolnom a variátort, hogy ugorjon a motor.
Most 4 görgőt tettem bele(5gr) most jobban ugrik, de csak akkor ha eléri a 10-15km/h-t. Azalatt olyan lomha mint az állat. (új gyári kuplung van benne)
Vegyek könnyebb görgőt + kis kuplungrugót.....? milyet ajánlotok ?
Segítségeteket kérem, van egy aprilia rally ac 50 gépem. Cserélve lett a henger 70ccm-re, valamint a kipufogó egy egyedire. A gorgők 5.5 g-sak. Instrukció kellene, hogy hogyan kellene beállítani, hogy menjen mert most elég lomha, nagyon nem megy a kicsike. Nem akarok száguldozni, nem akarom tuningolni, csak, hogy jó legyen. A karbi szerintem gyári, Dellorto PHBN 12 DS.
Szia! Úgy tudom, elvileg fehér, legalábbis haverom "gyári" mocijában az volt... Persze ez így elég nehéz, mert lehetett fehér Malossi vagy erősebb Polini is... Próbáld meg a sárga Malossit 4.8as görgőkkel, ez nekem bejött gyári cuccok mellett. Üdv!
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni,van egy 2002 sr ditech robogóm mostanában élég nehezen indul és menet közben néha megtorpan valamint szaggat a chek lámpa folyamatossan villog. Kivillogtattam a hibakodokat és a 6-os 7-es valamint a 20-as hibakodot jelezte probáltam resetelni de mind a 3 kód megmaradt.A légkompresszorba és a gyertyába kb 1000 km van vadonat újak voltak mikor beszereltem őket.Köszi előre is.
Szia,annyit csináltam vele,hogy leszedtem az injektort amikor kicseréltem a teflon gyűrűt. De a mai nap még olyat is csinál,hogy amikor beindítom és húznám neki akkor fullad,de csak akkor ha lassan húzom neki,ha hirtelen húzom neki akkor semmi gond. Lehet,hogy megunta a szarozást,és szeretné a drága,hogy adjak neki?
Passzolok ,lehet neked is bekómált a malossi elektronika.Amit használtan vettem folyamatosan világít vele a check lámpa,de ment vele a motor rendesen.csináltál valamit a motoron,vagy egyszer csak menet közben elkezdett világítani?
Szivesen.
Amúgy felesleges.........szét kéne hozzá szedni az egész katyvaszt ki a műszert és megnézni hogy külön izzón van e vagy egy világít fényvezetőkkel.
De úgysem lehet látni csak pacát az egészből a mutatót sose tudtam merre van és kocsányon lógó szemekkel próbáltam kisilabizálni mi van az úton előttem.
Nemhogy ilyen úri huncutság hogy sebességmérőt vizslattam.
Karbi baja is lehet esetleg? melegen nem pörög fel
Mitől lehet az hogy hidegen baromira ugrik a motor, de pár száz méter után 0-20 km/h-ig baromi lassan gyorsul fel utána viszont megindul.
Bemelegedne valami ami visszafogná?
esetleg állítsak a levegő csavaron?
Ha veszek egy Dellorto 19 karbit, akkor úgy jó lesz? Esetleg mást cserélnem kell még szerinted?
Elnézést, hogy ilyen értetlen vagyok, de nem vagyok otthon a témában, megkérdeztem egy emberkét aki ilyenekkel foglalkozik és azt mondta, hogy 50.000.-ért megcsinálja.
Én meg úgy voltam vele hogy az qurva sok, annyiért én is neki állok, csak nem lesz olyan bonyolult.
Ha veszek nagyobb karbit, akkor a beömlőt (amire rátolom a karbit) is cserélnem kell?
Most 4 görgőt tettem bele(5gr) most jobban ugrik, de csak akkor ha eléri a 10-15km/h-t. Azalatt olyan lomha mint az állat. (új gyári kuplung van benne)
Vegyek könnyebb görgőt + kis kuplungrugót.....? milyet ajánlotok ?
Segítségeteket kérem, van egy aprilia rally ac 50 gépem. Cserélve lett a henger 70ccm-re, valamint a kipufogó egy egyedire. A gorgők 5.5 g-sak. Instrukció kellene, hogy hogyan kellene beállítani, hogy menjen mert most elég lomha, nagyon nem megy a kicsike. Nem akarok száguldozni, nem akarom tuningolni, csak, hogy jó legyen. A karbi szerintem gyári, Dellorto PHBN 12 DS.
Milyen foljtásai vannak a gépnek,hol keressem?
Amúgy felesleges.........szét kéne hozzá szedni az egész katyvaszt ki a műszert és megnézni hogy külön izzón van e vagy egy világít fényvezetőkkel.
De úgysem lehet látni csak pacát az egészből a mutatót sose tudtam merre van és kocsányon lógó szemekkel próbáltam kisilabizálni mi van az úton előttem.
Nemhogy ilyen úri huncutság hogy sebességmérőt vizslattam.