Kezd elkészülni a motorom..(remélem ezért nem pörgött ki)
Húztam be egy új testkábelt és lefogattam a trafót a vázhoz, normálisan csavarokkal, úgy ahogy illik. Most melóban vagyok de már nagyon kíváncsi vagyok hogy tényleg az volt e a hibája..
Hmmm, en azthittem sokkal dragabb a festék. Idokozben kiderult h van ismeros akik autokat szokott fenyezni bar még nemtudom hogy nekem olcsobban megcsinalja e. De ha 6-7 deci festék elég akkor vlmi szinvaltos dragabb fajtában gondolkodok. Szerintetek szep igenyes barna arany kombó jól mutathat az SR en ?
Ne fényezőhöz menj, mert nem biztos, hogy minden fényezőnek van festéke vagy ha van is, nem biztos, hogy képes speciálisabb színeket is kikeverni . A fényezőhöz akkor menj, ha már megvan a festék. Nálunk pl Nyíregyen is van olyan bolt, ahol csak autófestéket árulnak. Na ők pl akármilyen színt képesek kikeverni. De vaterán is van olyan, aki Lamborghini, Porsche meg mindenféle fajta színt képes kikeverni, legyen az sima akril, metál, gyöngyház vagy színváltós akármi. Sőt még szóróspraybe is betöltik, ha kéred. Igaz ezek a festékek már ezer Ft felett vannak decije, de egy robogóra 6-7 decinél biztos nem kell több.
Szerinted, ha elviszem vlmi autofenyezohoz, es megmondom hogy ilyan szint szeretnek, akkor tud majd keverni olyat, h ne usson el nagyon az eredeti szintol? Mert a gyari 150es sr szine eleg specialisnak tunik nekem. Bar nem ertek hozza nemtudom mi szamit mar specialis szinnek.
Színkódokban sajnos nem, de sok festékbolt egyedi minta alapján is képes kikeverni millió fajta színt. Ajánlom, hogy vaterán nézz szét érdeklődés céljából. pl: link
üdv urak! Egy igazi balfa.. kérdés,ne röhögjetek hangosan! Minarellis sr-nél ugye a vizpumpánál felülre megy a hengerböl a csö,és alulra a hütöböl? Mert a vizpumpám nagyon melegszik, most cseréltem ki felujitokészlettel,és kb 200 km-t mentem vele,és már hangja van. Jol raktam össze,nem szorult,stb! Mi lehet? Nem hiszem,h egy uj vizpumpának ennyit kellene birni! Amugy a vizhöfok nem melegszik,kis idö alatt üzemmeleg lesz,és ki sem mozdul onnan!
Ja, az Aprilia folyamatosan akciós , én, most, 650000-ér vettem, mert 2009-es modell volt. Régen, k.b. 2 éve, a karbis 550000, a DiTech 600000 volt, a Street meg 500000, és adtak 50000 forint értékben Tesco utalványt, most bringa beszámitás 50000 forint összegért az akció. Vicces a DiTech-nél, az eredeti 750000 ár.
Ráadásul már jó drága is. 700 ezer Ft akciósan. Na ennyit viszont már nem biztos, hogy adnék érte. Én még 500-ért vettem 4 éve akciósan. Akkoriban egy árban volt a karbissal.
Nekem, volt ilyen jelenségem, a fötengely csere után, megváltozott valami, és egy nagyobb hőértékű gyertya segitett. Addig NGK BP8 volt, a szervíz cserélte BP10-re (igaz, hogy a mociban, egy 70 ccm henger zenélt + Technigas kipú)
Itt, nézelödhetsz-kérdezhetsz. Nekem is egy ilyen, Spain's DiTech-em van, és a honlapgazdának is. Ő, csak 25000 km után cserélt hengert a robogójában (átváltott 70 ccm-re) . Nekem, már volt korábban is DiTech robogóm, és minden rendben vólt vele. Most, egy 2009-es modellt hajtok, a múlt hónapban vettem (a raktár mélyén pihent, a hivatalos beszállitónál), jövő héten viszem a Mille Motor-hoz, fojtás kivételre, + rákerül egy LeoVince GP dob
Az okés is lenne h nyikorog tolás közben nem zavarna.De menet közben 10 km és visszafogja a motort h csak ordít de nem megy,megállok 10 mp és lehet vele megint menni.Utána kezdődik előlről!
Nem használom a hátsó féket mert ha behúzom úgy rászorul h nem bír menni.és használat nélkül is nagyon forró a tárcsa.
Üdv
aha értem. Ez még az old sr, a csíklámpás. de van egy rátüzős barna kábel meg egy csavaros kék. egyébként 2 felfogató fül van a vázon. Simán ki tudtam tekerni a kábel a trafóból, ahogy látom menetes. LEhet nem is a gyári trafója ez? Nincs ráírva semmi sem..
csak arra vigyázz hogyha nem ér el mert esetleg vágtak a gyújtó kábelből egy darabot nehogy megpróbáld kitekerni és hosszabbat bele rakni mert bele van öntve a vezeték a trafóba.
Húztam be egy új testkábelt és lefogattam a trafót a vázhoz, normálisan csavarokkal, úgy ahogy illik. Most melóban vagyok de már nagyon kíváncsi vagyok hogy tényleg az volt e a hibája..