Üdv Mindenki!
A következő a gondom: A motor hidegen rendesen gyorsul, ahogy kéne,de 5-10 km megtétele után elkezd érezhetően lassulni(lassabban gyorsul) mintha elfogyna a nyomaték. Váltani vált rendesen, azzal nincs gond. Nem lehetséges, hogy a szíj elcsúszik ha bemelegedik? A kontraszt rugó új, és erősebb is a gyárinál. Ha folyamatosan 50-60km/h val haladok, és utána még gázt adok, alig gyorsít.
A motor 2000-es Di-Tech.
Köszi a segítségeket.
Felraktam egy leo vince dobot, 4,5 grammos görgőkkel, és sárga rugókkal. A moci 18 km/h órás sebesség eléréséig olyan mint a tetű, utána mint a rakéta. A kis sebességű kínlódást milyen rugóval, vagy görgővel tudom megszüntetni?
Sziasztok. Olyan gondom van, hogy pár napja vettem észre, olyan, mintha kotyogna a hátsókerék. Mozgatom fel le a kereket, és kattog vmi, aztán monstmár ha jobbra -balra mozgatom akkor is kattog vmi. Lehetséges h csapágy probléma?
Ez a lemezke, nagyobb föfuvoka kb 74-es, és a variobol ki a hézagolo gyürüt! Ha lecserélted a kipufogot, könnyebb görgökre is szükséged lesz,m a sportkipufogok magasabb fordulaton dolgoznak!
Egyedül ezt a kari előtti lyuggatott lemezdugót találtam.Mást nem.A kipuff repedt volt egy ponton,még varratnom kell ezért most Leovince TT van rajta.Amúgy minden gyári.Piaggio blokkos.
Ja megcsináltam a gépet.Meglestem az úszóházat,szinte tiszta volt.Fúvóka szintén.Gyertya volt a ludas,4e-ként cserét ír a könyv,esedékes lesz mert már nagy volt a hézag.Gyári értékre állítottam(0,6-0,7mm),most megint húz mint a barom.200 km és vennem kell 1 gyertyát.Milyet vegyek?
A gyári gyertya bele cpr8e... ha jól emlékszem.